Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Løn og korrekt løn /timer
Forfatter: 
Dato:  30-03-2014 11:10

Min Souschef mener at min lønseddel passer fint til trods for jeg ikke kan få den til at stemme.

 

Bla. havde jeg taget en lørdagsvagt for en kollega (6-1430) - han mødte dog ind samme tid for at hjælpe mig igang da jeg ikke har haft morgenvagter i et år - han gik hjem klokken 10. Og selvom jeg på vagtplanen står til at være mødt klokken 6, mener min souschef at jeg kun skal have løn fra klokken 10

 

En anden vagt stod jeg til at skulle gå klokken 1415, men først skulle jeg bestille grønt (for første gang), og systemet blev ved med at drille, så jeg kunne først gå hjem klokken 15 (har kun fået løn til klokken 1415)

 

En anden vagt har hun flyttet rundt. Så i stedet for en vagt jeg havde den 4/2 er flyttet til jeg skulle have haft den 13/2 (den 4/2 var hendes egen vagt som jeg tog for hende fordi hun var syg)


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-03-2014 20:46

Hvis jeg var dig, ville jeg gå til min tillidsmand, el fagforening. Din souchef må ikke ændre i din timeregistrering (jeg går ud fra du registrerer dine timer).

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2014 23:08

Vi har sådan et smart system, hvor vi scanner os ind med vores kort - men der er kun to medarbejdere hvis kort virker.

 

Så desværre har vi kun vores arbejdsplaner samt en arbejdsplan hængende i butikken - Hvor mine timer er korrekte

 

Jeg påtænker at få en snak med min fagforening imorgen, da mine arbejdstimer ikke hænger sammen med mine timer på lønsedlen (manglede 13 timer i sidste måned)

 


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder som min
Forfatter: 
Dato:  31-03-2014 09:19

gamle chef .... Du skal have løn for den tid du er på arbejde længere er den ikke!!

 

Vi havde også sådan et kort vi stemplede ind med, men da kunne chefen uden problemer gå ind og rette tiden til, så det hjalp ikke det helt store.

 

Jeg arbejdede i Netto da jeg var 20 og min chef havde også sine egne regler. Jeg endte med at gå til HK - og til butikkens distriktschef.

 

Sørg for at notere ned hvornår du har arbejdet, og kontakt så din fagforening.

 

Husk desuden at du skal have tillæg for lørdag, søndag og aften!

2
0
Svar på denne tråd
 
 111111111111111111
Forfatter: 
Dato:  05-04-2014 19:47

Du skulle vel ikke arbejde i Fakta...:) ?????


Diva..)))

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 16:38

Nej, Netto :-)

 


/Angel

 

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider