Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Udbetaling ved død.
Forfatter: 
Dato:  10-02-2014 19:40

Hey HN!

 

Min hoppe blev desværre fundet død på folden for en uge siden af blodtabt enten efter spark eller noget der bristet inde i hende :'(

 

dyrlægen har sendt papirene ind til forsikringeselvskabet.

.. Hvor længe kan man vente på svar/udbetaling for dem?

ved godt det tidligt endnu men sådannen ca.

 

det er FirstHorse jeg har som selvskab.

 

hesten var både liv og uanvendelig forsikret.

 

mvh

wn trist tidligere hesteejer

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-02-2014 22:05

Må være hårdt at miste en hest på¨den måde...

 

Jeg har ikke prøvet at miste en hest akut, men har fået to heste aflivet pga. uanvendelighed, og der har jeg fået pengene i løbet af få dage.

Første gang tror jeg, at jeg fik pengene 2-3 dage efter, at jeg havde sendt attesten på at hesten var blevet aflivet, til forsikringsselskabet

Anden gang gik der lidt længere tid, men det var fordi hesten blev aflivet d. 20 dec. så der havde jeg først pengene et par dage ind i januar.

Begge gange havde jeg Kongeriget Damarks Hesteforsikring.

 

I dit tilfælde må du nok forvente, at der går lidt længere tid, i og med at forsikringsselskabets dyrlæge lige skal have tid til at læse pairerne fra din dyrlæge igennen. De skal også lige have tid til hele sagsbehandlingen.

Men der burde vel ikke gå mere end 14 dage fra de har modtaget papirerne fra din dyrlæge til de udbetaler forsikringssummen.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 08:27

Tak for svar :)

 

 

Jaa ikke den sjoveste måde at sige farvel til sit kæreste, men hun løb heldigvis og leget imens og det gik stærk så hun opdaget ingenting..

 

men tak for svar.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 14:41

Der er nok lidt forskel på, hvornår de betaler ud.

Er du helt sikker på, at din dyrlæge har sendt ind til forsikringen, at det ikke bare ligger og fedter på kontoret.

Policenr. osv. er påført.

 

Men fra modtagelse hos forsikringen, når det er ved død, vil jeg mene, at der går 8 max 14 dage, så har du hørt fra dem.

 

Mvh

 


Tina

 


Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os............

 

www.linnerup-skovgaard.dk

Gode palomino og varmblodsføl samt plage sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 20:02

Nu er First Horse jo ikke de hurtigste i verden,- var lidt det samme igennem i oktober sidste år og fik udbetalingen (dyrlægeudgifter) i 2 omgange, da hesten blev undersøgt af 2 dyrlæger (forskellige klinikker) inden aflivning. Den sidste udbetaling ventede jeg 5 uger på og ingen udbetaling på dødsforsikringen, men det kom nu heller ikke bag på mig. Så giv tid ellers må du jo rykke dem Send en mail, men du skal bare ikke forvente at de også gider at svare på den

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan!
Forfatter: 
Dato:  12-02-2014 18:01

Jeg har idag modtaget en email hvor jeg skulle svare på en skadeanmeldese, har nu udfykdt den og den er sendt tilbage så nu håber jeg at der ikke gå for længe..

mere så man kan ligge låg på sagen :'( for bare at tænke på det gør mig ked af det inde i, da man kommer til at tænke på hvad der er sket :(

 

 

Meen må sige normalt plejer jeg også være længe om at hører fra dem, meen denne gang har det kun taget dem 3 hverdag at svare mig på.!! en hånd til FirstHors ;)

 

Så nu må vi vente og se hvor længe der gå fra nu..

 

Men mange tak for svar!.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider