Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

indtægt fra opstaldning
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 13:14

Jeg har haft min hest opstaldet 2 steder privat og betalte et beløb kontant hver måned til ejeren af stedet----Jeg skal nu bevise at jeg har betalt denne (pga erstatning i hestesag) og tænker selvfølgelig på om ejerene har eller skulle betale skat ud af den månedtlige opstaldningspris?

Og hvordan kan jeg i såfald dokomentere at jeg har betalt kontant hver måned?

Opstalder der går op i træning på hesten præmisser, undervisning, kurser og dejlige rideture i omr.9440 søges:-)

BBH fan

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 14:05

ved at har en kontrakt hvor der står hvor meget du skal betale måndligt og /eller kvitteringer for at have modtaget en ydelse, eller bankoverførelser. Ellers kan jeg ikke se.

Måske betaler de skat, men det er ikke alle steder der gør det, selv om de skal

www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd

Fakturaer
Forfatter: 
Dato:  23-06-2011 14:39

Principielt skal alle der udlejer bokse lave fakturaer eller som minimum en samlefaktura for hver måned. Og i så fald er det meget nemt at få kopi af disse.

Desværre er det min erfaring, at mange ser stort på dette krav og ikke indberetter noget. Men det kan jo være du er heldig, at din udlejer har ført regnskab med sin indtægt og dermed kan dokumentere dine betalinger.

Og så vil jeg lige skynde mig at sige, at bare fordi man betaler kontant eller ikke modtager en faktura hver måned, så kan udlejer jo sagtens have ført regnskab alligevel. Vores opstaldere fik de første mange år ikke en kopi af fakturaerne, da de ikke fandt det nødvendigt, men derfor lavede jeg dem jo alligevel.

Mvh

Mette

ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider