Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 kender i denne træner?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 20:56

hej alle.


håber i kan hjælpe mig.


jeg står og skal have lavet hestepas på min travhoppe. har i okt.2009 købt hende af en veninde på bornholm, som jeg stadig har kontakt med. Vi lavede ikke en salgskontrakt den gang men en mundtlig aftale om at hvis noget gik galt eller hesten skulle retur, skulle jeg bare sige til.


nu kommer mit problem:


på trav.dk står min veninde ikke som ejer af hesten, og den sidste ejer der står på, er min hoppes gamle travtræner. Jeg ville så kontakte ham og sætte ham ind i situationen og høre om han kunne hjælpe og om han evt havde hendes originale stamtavle (og ikke bare den man kunne printe ud fra nettet). MEN NU KAN JEG SIMPELTHEN IKKE FINDE FREM TIL HAM!!!


Han hedder Bjarne Pedersen og har været på Nykøbing Falster travbane og Bornholms travbane, og kan se på trav.dk at han er 50-51 år nu (født i 1960), men mere kan jeg ikke finde. Prøver jeg at søge på hans navn på google og på de forskellige travbaners hjemmeside så dukker der intet op!?


Nogen der kender noget til ham? evt ved hvor han befinder sig nu?? kunne jo være dejligt at kunne få en ende på alt den forvirring ;)


Mvh en meget forvirret travejer ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ring til....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 06:56

travforbundet de må kunne hjælpe dig med tlf nr etc.



Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke noget problem
Forfatter: 
Dato:  14-04-2011 22:46
Bare ring til centralforbundet- Tlf 39962042, de laver bare et nyt pas til dig.

Karina Stenå

www.peakbreeding.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vedr bjarne pedersen
Forfatter: 
Dato:  25-04-2018 08:04
Har du fået kontakt til ham? Ellers har jeg oplysningeR på ham
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider