Jeg har brug for noget rådgivning inden jeg tager næste skridt i en episode , hvor jeg har modtaget en kæmpe regning.
Jeg har afleveret X til reperation hos en erhvervsdrivende . Aftalen var at reparationen skulle gøres så billigt som muligt.Hvis erhvervsdrivende vurderede, at det blev for dyrt skulle x sælges eller kasseres.
Et par dage senere får jeg,at vide at jeg godt kan hente X da de meste er i orden men erhvervsdrivende mangler en del som endnu ikke er kommet.
Erhvervsdrivende ringer 14 dage senere og siger delen er kommet og jeg afleverer X til fortsat reparation og udskiftning af delen.
Der går 3 uger og jeg får regningen . Regningen lyder på 6 x det beløb jeg regnede med. Jeg kontakter den erhvervsdrivende, som undskylder meget over den store regning og beklager at han ikke har kontaktet mig inden regning blev sendt afsted.Han foreslog at regningen blev delt op i lige så mange dele som jeg havde lyst til og virkede meget forstående og ligefrem flov.
Jeg forklarede erhvervsdrivende at jeg ikke havde de så mange penge til en reparation og kunne ikke drømme om at bruge så mange penge på det - som kan godt var klar over.
Det skal siges at regningen overstiger X værdi med ca. 50% og at det havde været mere fornuftigt at kassere x og købe en ny .