Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hvad koster det at have shetlændere?
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 11:07

Hej :)

Vi herhjemme har besluttet at nu skal vi altså have shetlandsponyer gående på den gamle fold.. Derfor ville det være super dejligt hvis nogle af jer shetlænder ejere gad fortælle hvad i har af udgifter på den / dem pr mdr..

Og hvis i evt. har et godt forslag til et foder mærke eller lign.

På forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Shetlændere
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 21:58

Først skal de jo købes ind

Vores shetlændere lever primært af hø/wrap og vitaminer/mineraler. Det kan være lidt svært at fodre shetlændere, for de skal helst kunne spise ofte uden at blive fede.

Vi har 5 shetlandsponyer, og det koster os vel ca. 600 kr. pr. måned at have dem. Vi har store heste også og køber stort ind, det bliver det jo lidt billigere af.

Derudover kommer smed og dyrlæge selvfølgelig.

mvh Stine

http://www.sk-farm.dk

Sulky til shetlandspony købes!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-09-2009 22:35

jeg har en shetterhoppe..

jeg foder hende kun om vinteren, ellers bliver hun for tyk hvis hun går på stor græsfold.

hun får det samme musli som min store hest gør, men da jeg ikke havde ham fik hun noget foder fra pavo der hedder naturens best(mener det koster 120 kr for 25 kg.) og så får hun lidt lucerne i for at forlænge tykke tiden, som jeg synes var rigtig fint. sådan en sæk holder ca 1 månede. hun får ca ½ balle halm (alt efter hvor beskidt hendes boks er) og ½ balle hø om dagen.

hun får smed når hun trænger (ca hver 3 månede) hvor hun bare får beskåret hovene, det giver jeg ca 250 kr for(hvis jeg husker rigtigt).

og så får hun jo selvfølgelig dyrlæge når hun skal og hvis hun bliver syg. vi har haft hende i 5 år og dyrlægen har kun været ude 1 gang fordi hun havde en hovbyld.

så hun koster ikke meget at have

-Kristina:)

& Fanni<33 nu også med Thy Tarzan<33

Gid i kan leve for evigt!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 20:21

Nature´s best fra Pavo kommer i 20 kg. sæk og koster 165 kr.

MVH Pernille

SØGER: FLIMMER, CA. 134 I STG. SKIMMEL/HVID, 19 ÅR(HVIS J HAR REGNET RIGTIGT) HOPPE DÅRLIGT BILLEDE PÅ PRÆSENTATION SÅ SKRIV SELVOM AT DU ER I TVIVL EL. SIGNALEMENT IKKE PASSER HELT!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 15:06

når okay. så huskede jeg forkert.

-Kristina:)

& Fanni<33 nu også med Thy Tarzan<33

Gid i kan leve for evigt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider