Ja jeg føler, at jeg render ind i en mur hver eneste gang...
Kan det være rigtigt at statsforvaltningen efter de diverse ændringer, er blinde i forhold til mænd?
Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte. Som et familie medlem sagde til mig i dag, så er hun bange for, at jeg er ved at være vant til så meget @!#$ og elendighed, at jeg overser alt...
Jeg har en dreng på 6 ½ år sammen med min x kæreste. Drengens far har på intet tidspunkt været "far" for drengen, på trods af vi boede sammen i 5 år. Han har aldrig haft tid. Og han har aldrig leget, puslet, skiftet eller passet drengen. Altid mig, som stod for det.
Min x-kæreste har i forvejen en søn på nu 20 år. Hans anden søn har aldrig haft en grænse for mig. Jeg skulle bare udsættes for ALT! Jeg har siden han var 14-15 år modtaget sms'er med @!#$ chikane. Indholdet kunne bla. være om han måtte røre mine bryster, om jeg ville gå i seng med ham, om jeg ville give ham et @!#$ osv... Gentagende gange har jeg sagt fra. Råbt og skreget til jeg blev gasblå i hovedet, men intet hjalp. Hans far sad bare på sin flade og sagde ingenting... Selv efter vores forhold gik i stykker fortsætter denne @!#$ chikane+ nøgenbilleder. Og jeg orker snart ikke mere. Jeg har gemt alle smsér+ billeder.
Nu er problemet så også blevet hans nye kæreste. Hun har ikke selv børn og kan ikke fordrage dem. Hun siger til min søn, at han er dum. Hun snakker rigtig grimt om mig(seneste udtalelse var møgso), foran drengen og fortæller til drengen at hun skriver grimme ord til mig over sms.(hvilket hun også gør). Hun har desuden en hund, som har bidt min dreng i ansigtet, så han fik en flænge på hagen. Drengen fortæller at han bliver rusket af hende. Og alt dette gør faderen heller ikke noget ved. Han benægter alt!
Drengen siger også at hans far slår ham.... Rykker ham i ørene osv..
Jeg har nu taget den koncekvens, og holder nu min søn væk der oppe fra. Også selv om det er et lov brud, da min x har fået tilkendt samvær hver anden weekend. Han kæmper ikke engang for, at se ham...
I bund og grund så er han totalt ligeglad med hans søn. Det er bedsteforældrene, som jeg høre fra. Faderen ringer aldrig til sin søn.
Når jeg har haft ringet til x kæreste for, at holde ham opdateret omkring sønnen, så bliver tlf ikke taget eller så tager hans nye kæreste den- hvor jeg får en sviner i hovedet og hun smækker på...
Min søn bliver ødelagt. Og ingen vil gøre noget. Jeg får bare afvide, at det er vigtigt at barnet ser sin far
Jo det har et barn, men fan... ikke når det skader ham.
Vi ingik flere aftaler på statsforvaltningen. Pga. særlige bolig forhold. Disse aftaler er heller ikke blevet overholdt!
Selv ikke engang min x kærestes unaturlige forhold til alkohol påvirker sagsbehandleren i statsforvaltningen.
Da jeg nævnte, at drengen ikke blev vasket, børstet tænder og fik rent tøj fra fredag til han kommer hjem søndag- fik jeg svaret at det ikke var statsforvaltningens problem. resultatet af det er at drengen har huller i tænderne og er træls at få til at være hygiejnisk mht. tøj og bad.
Når drengen har været på weekend hos sin far så er han helt umulig i flere dage efter. Han slår, bider, napper. Han råber, skriger og er helt rundt på gulvet. Og det så sundhedsplejesken om mandagen, da drengen var kommet fra faderen aftenen før. og hun har set ham igen efter han ikke har været hos sin far i 1½ måned, og hun siger hun kan se stor forskel. Drengen er nu tilfreds og i balance med sig selv. Hun mener heller ikke, at drengen skal se sin far.
Hvad skal jeg snart gøre???