Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

lånte udstyr men vil ikke aflever det
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 12:10

hvad gør jeg... min tidliger nabo har lånt noget udstyr af mig... og nu er hun flyttet (i nattens mulm og mørke) hun påstod at hun ikke har lånt noget, ændrere så forklaring og lovede at finde det frem og nu er hun flyttet... jeg er bare SÅ VRED!!!

det drejer sig om

køreliner til shetlænder 200 kr

arbejdsline til HMS 5-600 kr

rebgrime 100 kr

hovedetøj 200 kr

ponygrime 70 kr

det er selv ny priser jeg har oplyst og tingene var brugt hovedetøjet havde hængt i 4 år så det var stift men aldrigt brugt så det skulle jo bare havde noget olie...

hvad kan jeg gøre for at få mine ting tilbage??? skal jeg mælde hende?? jeg har hendes person nummer men desværre ikke noget "bevis" på at hun har lånt disse ting...

min kammaret har "udstationeret" en tæve hos hende som der stod i kontrakten ikke måtte flyttes permanent fra sjælland og nu er hun flyttet til fyn... han sætter advokat på nu... og da han har kontakt med hendes underskrift på samt chipnummer på hundenen skulle det var en "sikker vinder" men jeg har jo ikke nogle kontrakt... jeg har lånt hende tingene fordi jeg var flink og stolede på hende... STOOOR FEJL!!!

www.bl-art.dk borderier på næsten alt...

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 12:55

det var dog utroligt.ja jeg ville høre min vens advokat om det var noget jeg kunne gøre noget ved eller om jeg kunne møde op ved hende det nye sted og hente det.det lyder godtnok mystisk.mon hun har det stadigvæk???

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 13:27

jeg ved ikke om hun stadigt har det, har kontakt til den udlejer som hun har bodet til leje hos, de har efterladt en masse @!#$ i og omkring huset... og vi har aftalt at vi får adgang til huet d 20 marts så vi kan kigge ordenligt efter om de skulle havde "glæmt" vores ting i deres efterlatte SVINERI... stalden som deres heste/ponyer stod i er efterladt med @!#$ i knæhøjde... kan ikke se noget halm nogle stedder... så de stakkels dyr har ikke haft fået meget halm efter jeg flyttede min pony...

grundenen til at vi skal vente til d 20 marts er at de skal havde 20 dage til at afhjælpe "proplemet" dog er der vist ikke stor chance for at de gør dette... udlejer har opdaget at de har 3 huse bag sig der er efterladt på samme måde... uden opsigelse og raserret fuldkommen... udlejer har vist min mand huset og paket gulvet er så ødeladt med oliepletter og snavs at de ikke engang er sikkere på at de kan "slibe det væk"... jeg tror ikke at jeg får meget ud af at "troppe op" på deres adresse... jeg bor på sjælland og de på fyn så jeg må jo nok bare akseptere at mine ting er TABT... og så huske at foreftertiden er det NOO GOO at låne noget ud... :( surt at man skal blive sådan, for at kunne passe på sine ting...

www.bl-art.dk borderier på næsten alt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider