Jeg vil såmænd bare hører efter om, hvis man har haft oprettet en profil på en website, og så man beder den om at blive slettet, kan man ikke kræve at de ikke må efterfølgende "gemme" billederne, til at anvende billederne til i forbindelse med dem?
Jeg har desværre lige haft et meget kedelig oplevelse med hestewebsite, hvor jeg får nogle meget alvorlige beskyldning, som jeg overhovedet ikke kan nikke genkende til at jeg skulle.
Der går korrospondance imellem mig og moderator, og hvor jeg så til sidst bliver frosset ude, af årsager som er total barnlige. -det er sjældent jeg er derinde. Så det er mig meget uforståeligt.
Nu har jeg så besvaret og sagt jeg vil have de sletter alt omgående, incl. billeder. Men jeg frygter lidt, at de kan finde på at bevarer billederne, bruge dem til et eller andet.
Og jeg mener jeg er i mine gode ret til at, påpege at billederne er mine, inden de blev sat ind. Samt at jeg kan beviser at jeg ejer ophavsretten på dem, efter som jeg negativer på cdrom samt på pc.
Håber der er nogen der kan hjælpe. Rigtig rigtig trist det her.