Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

Hestewebsite
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 00:38

Jeg vil såmænd bare hører efter om, hvis man har haft oprettet en profil på en website, og så man beder den om at blive slettet, kan man ikke kræve at de ikke må efterfølgende "gemme" billederne, til at anvende billederne til i forbindelse med dem?

Jeg har desværre lige haft et meget kedelig oplevelse med hestewebsite, hvor jeg får nogle meget alvorlige beskyldning, som jeg overhovedet ikke kan nikke genkende til at jeg skulle.

Der går korrospondance imellem mig og moderator, og hvor jeg så til sidst bliver frosset ude, af årsager som er total barnlige. -det er sjældent jeg er derinde. Så det er mig meget uforståeligt.

Nu har jeg så besvaret og sagt jeg vil have de sletter alt omgående, incl. billeder. Men jeg frygter lidt, at de kan finde på at bevarer billederne, bruge dem til et eller andet.

Og jeg mener jeg er i mine gode ret til at, påpege at billederne er mine, inden de blev sat ind. Samt at jeg kan beviser at jeg ejer ophavsretten på dem, efter som jeg negativer på cdrom samt på pc.

Håber der er nogen der kan hjælpe. Rigtig rigtig trist det her.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Købes:hoppeføl/plag eft. Uffe Korshøjgård. Mail venligst.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad står der
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 12:42

Hvad står der i de betingelser for brug som du accepterede da du oprettede dig som bruger?

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jan P.
Forfatter: 
Dato:  21-06-2008 08:42

Ja det er jo så en længere smøre. Men bla. må man ikke have billeder derinde som copyright på, selvom man kan bevise billederne er ens egne og købt fri af den pågældende fotograf.

Og desuden må man heller ikke have billeder af en anden hest, på den enkelte hesteprofil .

De billeder jeg har anvendt, ligger i forvejen på min hjemmeside. Men jeg bliver vel nød til at sætte copyright på dem. - men aner ikke hvordan jeg gør det.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Købes:hoppeføl/plag eft. Uffe Korshøjgård. Mail venligst.

0
0
Svar på denne tråd

Nu læste
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 10:56

Nu læste jeg lige dit indæg igen. Går dit spørgsmål ikke blot på hvordan du kan sikre dig, at de ikke gemmer dine billeder?

Det kan du ikke være sikker på.

Men det kunne være at der var et sted i deres betingelser hvor man gav dem en brugsret til de billeder som man uploadede på deres server.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Jan.
Forfatter: 
Dato:  24-07-2008 17:25

Du har ret.

Men jeg syntes at jeg har læst det hele igennem, så nu vi se om det sker.

Tak for svar.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Dejlig 50% oldenborg hoppe til salg - se mere på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 10:05

Hvis omtalte side, er den side jeg tror, så tænker jeg lidt: "Hvorfor i alverden skulle de have lyst til at bruge dine billeder?? Og til hvad dog?"

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård, avl af danske oldenborgheste, www.vodagergaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider