Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 Søger min gamle pony!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2010 12:59

Jeg søger min gamle pony!

Det er en New Forest vallak, der hedder Spangvads Royal Star.

Jeg ejede ham fra 1997-2000, hvorefter han blev solgt til en pige i Herning. Hun solgte ham så videre nogle år efter.


Jeg vil såmænd bare vide, om han har det godt :)


Håber han er derude et sted stadigvæk!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ejer Spangvads Royal Star
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 15:17

Hej jeg er en pige på 12 år som ejer Star, jeg fik ham i fødselsdagsgave i septemper 2008. Han har det rigtig godt! Han er jo blevet 20 men bliver stadig redet næsten hver dag, da man ikke ser eller mærker at han er så gammel. Jeg købte ham af min bedste veninde som havde købt ham af hende fra herning. Han står opstaldet ved min bedste veninde og bliver striglet og hygget om hver dag. Du kan jo evt. kigge min facebook (Helena Emilie Hansen) hvor jeg har nogle billeder af ham. ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2010 16:10

aaaaw solskinshistorie! ;D



:: Radise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Star :)
Forfatter: 
Dato:  13-06-2010 18:59

Hej Helena


Nej, hvor lyder det bare dejligt - skønt at høre, at han findes derude stadigvæk :)

Jeg fik ham som 12-årig, da han var 6 år ca. Det var i starten af 1997, så det er jo efterhånden ret mange år siden.

Han lærte mig ret meget, da jeg var en lille nervøs unge, og vi fik da mange sjove oplevelser sammen.

Er han stadig lige så stædig??!! ;)

Jeg tjekker da lige din facebook ud for at se, hvordan knægten ser ud nu. Har desværre ikke nogen digitale billeder af ham - det fandtes vel næsten ikke dengang ;)


Venlig hilsen Mie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider