Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 EFTERLYSNING!!HJÆÆLP MIG NUU!!
Forfatter: 
Dato:  12-05-2010 20:23

Efterlysning!!-please hjælp mig!!


Hej alle sammen jeg håber at i vil hjælpe mig. For godt år siden solgte vi den smukke DV bronze medalje hoppe Vong´s Hevia, da hun havde fået sit første føl De Nippon. Vi solgte hende til sjælland til en pige ved navn Cecilie, hvor Hevia kom hen til en stald lige ved broholmslot at stå. Efter ca en måned efter to ringede Cecilie, at Hevia havde fået en skade i ryggen, og om vi ville købe hende tilbage, ellers ville de enten sælge hende, bruge hende til avl, eller AFLIVE hende!!! Vi ville så gerne have haft købt hende tilbage, men vi havde ingen penge ;`( Siden at vi det svære måtte af slå deres tilbud om at købe hende tilbage, hørte vi ikke mere fra dem, og når vi ringede og mailede til dem, fik vi INTET SVAR! vi brugte vores sommerferier i 3ÅR på fyn hvor vi kørte forbi broholmslot for at se om hun stadig stod der, men vi FANDT HENDE ALDRIG, vi har søgt med lys og lygte efter hende!! ER DER NOGEN DER HAR SET HENDE??


BESKRIVELSE!!!!


IDENT: 0000970

AVLSFORBUND: DV

NAVN: VONG´S HEVIA

ØVRIGE IDENTER: 208333200000970 DV DK

FØDSELSDATO: 13-04-2000 ALTSÅ ER HUN I ÅR 10 ÅR!-HVIS HUN LEVER.

KØN: HOPPE

FARVE: RØD

OPDRÆTTER: BJARNE PETERSEN


FAR: IDENT: TAF 9609

NAVN: HECTOR

FØDT: 18-05-1992


MOR: IDENT:EBRDH 2743

NAVN: LINET STENSVANG

FØDT:09-03-1987


MORFAR: IDENT: DVE 330

NAVN.DAIMOND

FØDT: 05-05-1982

PRIMÆRER KÅRINGER: DV EK 08-07-2005: DH


AFKOM: VALLAK DE NIPPON 5ÅRS DV

HOPPENS UDSEENDE: RØD MED LYS MAN OG HALE, TO HVIDE BAG SOKKER DER GÅR OP TIL UNDER, OG EN SMUK LIGE BLIS/STREG BLIS.



LINK TIL BILLEDE:

den forsvundende hest og hendes smukke føl ;´(:

hestegalleri.dk/ alb_vis.aspx?albumid=238107

Den forsvundende hest til kåring hvor hun blev bronze ;´(:

hestegalleri.dk/ alb_vis.aspx?albumid=238107


MEN PLEAZE ALLE SAMMEN JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR AT VIDE HVOR HUN ER ER I IKKE NOK SØDE AT SKRIVE TIL MIG HVIS BARE I HAR SET HENDE ELLER I VED HVOR HUN ER ELLER HVAD DER ER SKET MED HENDE? JEG SAVNER HENDE BARE SÅR MEGET, OG JEG HAR BRUG FOR AT VIDE HVAD DER ER SKET MED HENDE!! UANSET HVAD DER ER SKET.. BARE SKRIV;´(<3


JEG HÅBER AT I VIL HJÆLPE MIG JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR DET JEG KAN IKKE HOLDE UD AT JEG IKKE HAR VIDST HVOR HUN HAR VÆRET HENNE I 5 ÅR OM HUN ER DØD ELLER EJ. BARE EN LILLE OPLYSNING KAN HJÆLPE MIG I DEN STORE EFTERSØGNING. BARE SKRIV;´( <3


M.V.H. EVA

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider