|
|
| kendskab til araben |
|
|
er der nogle der ville kommetere min araber hoppe   sig jeres ærlige mening for sys selv hun er skide grim
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 kig efter araberne nede på roskildedyre skue smukke er de som altid min part med det sorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Synd med underhalsen, men ellers synes jeg hun er virkelig køn (:
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbb |
| Forfatter:  |
sawa |
| Dato:  |
17-05-2006 14:18 |
|
syntes du dinm hest er vildt grim?
Mvh. Sarah This is my life, and I dont care.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad fanden.. |
*æblet* |
17-05-2006 14:20 |
|
Stakkels pony/hest. Har en ejer der "synes hun er skide grim". Jeg synes det ser lidt "grimt" ud med den der ting om halen, men forstår godt hvorfor du bruger den  Ellers synes jeg hun er køn. Hun har ikke så mange muskler. Men er typisk araber"formet" 
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
17-05-2006 14:34 |
|
sikke noget at sige om sin egen hest :| jeg gider ikk engang kommentere den, når du skriver sådan noget? den er da overhovdet ikke grim, tværtimod :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| araber |
|
|
altså hvis laggde sadlen ordentligt, tog beskytteren af halsen og satte nogle muskler på den, ja så ville den nok blive flot  og til den der "sys selv hun er skide grim"-kommentar, hvad er der nu SÅ slemt i det? Jeg har da også haft ponyer der var knap så heldige, men de var stadig gode nok indeni. hun har jo ikke nævnt noget som helst om at den var dum og at hun ikke gad den. vel  men som sagt tror jeg sagtens at den kan blive flot, dog er den ret showbygget. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okaaay |
|
|
nu siger jeg det en gang for alle min sadle ligger rigtigt
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og Zasha ox 1401 elskr hinanden <3 <3 kig efter araberne nede på roskildedyre skue smukke er de som altid min part med det sorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
17-05-2006 15:12 |
|
Nej, sadlen ligger for langt fremme >_<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
*æblet* |
17-05-2006 15:14 |
|
Tja, som Karen siger, ser den sadel ikke ud til at lægge ordenligt.-Den ligger næsten på hendes skuldre :S
Kh.*Æblet* "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" Moral er godt.. Dobbel moral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æææ |
Find-Nemon |
17-05-2006 15:14 |
|
Øh, er det bare mig, eller har du ikke vist de her billeder før? Og fået kommentarer til dem? Ikke fordi der er noget galt i at vise dem igen, undrer mig bare  Synes hun ser rigtig sød ud. Og ellers giver jeg Karen, sådan generelt, ret!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
<3 Simon Mathew <3 Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find-m... |
*æblet* |
17-05-2006 15:16 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muskler |
Stine Dahl |
28-05-2006 09:01 |
|
Hun kunne blive en meget pøn araber, hvis hun fik dannet lidt flere Forparts muskler (muskler på halsen)... Hvor hun ser meget afmagret ud...
Stine Dahl... Aske Min Fjordhest... Akke Min Frieser... Sebastian Min D.S.P...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyzza |
|
|
Syntes hun ser MEGET tynd ud elle er det bare mig prøv at give den lidt mere sul på kroppen så begynder det at ligne noget'
Enghøjs Ponyclub i uge 31
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STOP NU.. |
|
|
NU MÅ I STOPPE MAN HOLDER DET INDE HVIS MAN KUN KAN SIGE NOGET GRIMT.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Araber muskler. |
Hestetøsen. |
08-12-2006 10:14 |
|
Hvordan kan du få dig selv til at sige hun er grim ? Jeg har da' selv to heste, en af dem en OX Araber vallak, jeg siger da' ikke de er grimme(: Jeeps, hun kunne godt mangle lidt flere muskler, og måske bare en lille smule sul på kroppen. Men hun er meget fin (: Og køn.
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|