Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Ridelejr v. Taulov Rideklub/Ridecare
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 10:51

Jeg har været på ridelejr ved Taulov Rideklub (Ridecare) rigtig mange gange nu, og er yderst tilfreds!
-Ridelejren kan anbefales til folk der vil prøve Bidløs ridning, Harmonisk ridning med hesten, kurser om hestens Biomekanik og en masse viden omkring heste. Vi for også en masse med om de fem f'er, hestens hjerne og en del om hestens måder at reagere på (hvorfor, hvordan og hvordan gør vi noget ved det)og vores egen tankegang.

 

Ridelejrene er på en uge cirka hvor man rider tur, rider på bane og hygger sig med de andre børn der er med på ridelejren.

 

Jeg har også været med på deres voksen ridlejr, der også buner med viden, teori og en masse hestesnak. Vi deler vores viden, og hjælper hinanden + diskuterer alt hvad vi for med, for hinandens syn på sagerne.

 

Til sommer skal jeg derud på min 10 og 11 ridelejr, uge 17 og 31 (der bliver afholdt ridelejr i 27,28 og 31 + en ridelejr for mindre end 8 år, i kristi-himmelfart og i påsken)

 

Jeg holder meget af denne ridelejr, da vi rider med lette signaler og passer godt på vores hest imens vi rider. Vi træner dem mindst en gang om dagen, enten ved Hormanship, klikkertræning, tur ridning, bane / spring undervisning.

Jeg er kan stadig huske den første ridelejr, jeg var derude hvor jeg blev bidt af det med det samme.

Horsemanship giver os en tættere sammenknytning til hesten, og ved de andre undervisningsmetoder bliver vi endnu bedre venner med vores partner i løbet af ugen.

 

Vores lærer er Caroline Som har rigtig meget erfaring inden for den smukke kunst, og ejer stedet derude er den der giver os alt vore viden, hun hjælper os altid og kan hjælpe alle!, hun er selv utrolig dygtig og rider selv sine heste også.

 

på ridelejren kan man både have sin egen hest med, og man kan låne en hest af Caroline. Alle vores heste kommer på fold.

 

Jeg håber at i også vil prøve det, for det er det hele værd.

(Taulovrideklub.dk, Højrupvej 49 7000 Fredericia, Taulov.)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider