Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 ridelerjer
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 16:46

hej. mig og min vinnde har snakket om vi skulle på enghøjs i år og jeg ville bare lige høre om det var noget eller vi skulle finde en anden ridelerjer

 

 

 

hilsen mie (tette)

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergården
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:26

Hej Mie (tette)

Tag op til Mønstergården de har den fedeste ridelejer, stedet ligger i 3400 Hillerød på kulsvigervej 10 dagligleder heder katja kristensen og er rigtig sød.


Rigtige heste elsker har deres egen hest Ss...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridelejer
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:33

Det er Mønstergårdens ridelejr.

 

Her kan man billigt have egen hest med, og der rides lige det du ønsker: spring, dressur, ponygames, skovture og noget stævne i dressur og spring. Der rides på forskellige niveauer, og kan få hjælp til det niveau man selv er på.

 

Der kommer piger i alderen 10-18 år, så der er nogle i alle aldre. Man overnatter i campingvogne, på stedets egen lille campingplads med swimmingpool (m. rutjebane), badminton, bordfodbold, airhockey og bordtennis.

 

Der laves også forskellige konkurrencer og dvs lege i løbet af ugen når der ikke rides. jeg synes det er rigtig sjovt.. og har fået masser af nye veninder ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mønstergårdens ridelejr
Forfatter: 
Dato:  12-01-2013 11:55

Hej Mie,

 

Det kommer an på hvad din veninde og dig søger.. Lige som Linge, kan jeg anbefale Mønstergårdens ridelejr. Men selvfølgelig hvis du foretrækker striglekonkurrencer, gå tur med hesten, være 2 om hver hest, så er Enghøj noget for dig.

 

På Mønstergården kan man have sin egen hest med eller man får en pony/hest som sin egen hele ugen.

 

 

 

 


Smil og verden vil smile igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Exmoor stalden
Forfatter: 
Dato:  03-02-2013 08:57

Hej Mie!

 

Jeg synes du skal gå ind og tjekke http://www.exmoor-stalden.dk der vil være undervisning på alle niveauer af exam træner, en masse arbejde med hesten/ponyen fra jorden, divs konkurrencer både til hest og uden. Samt en masse hygge og fællesskab. Man kan både have sin egen pony med eller låne en.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider