Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Petersminde ridecenter :P
Forfatter: 
Dato:  16-11-2008 10:53

Er der andre en mig der skal på petersminde ridelejr i 2009???


Hvis ja, hvilken uge? Har i været der før? Jeg skal selv afsted for 4 år i træk er vidst ved at blive en gammel kendning Heh....



Trisse Trut
- Nu med næsen begravet í en pakke kleenex !
0
0
Svar på denne tråd
 
 var der.........
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 19:21

jeg skal ikke i år men jeg var der sidste år


det var også hyggeligt



(: (:


hej hej

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ska med .
Forfatter: 
Dato:  13-04-2009 21:59

Jeg ska på petersminde med en veninde i uge 28 sommeren 2009.. blir' sikkert sjovt. Har ikk været der før, men ka' du fortælle mig om den? ( til trichia) :D


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 18:39

Ja da kig evt på http://www.petersminde.com/


Øhm, man ankommer til ridelejren og der kommer man på et hold. Der er to hold i alt og rytterne er opdelt efter rideerfaring.


Så får man tildelt sin hélt egen hest som man skal strigle, sætte på fold osv hver dag.


Så rider man i alt 3 timer om dagen. 1 1/2 time i en rigtig flot ridehal og 1 1/2 time i en super læker skov hvor du rigtig kan glæde dig til e super sov tur i galop hen over markerne


Der er en pool på stedet og man kan låne nogle gamle cykler så man kan cykle ned i dagli' brugsen og købe slik osv :D


Ellers er det super lækker mad man får. Der er morgenmad, frokost, Aftensmad og aftente :) Desuden er der også om aftenen forskellige konkurrence som f.eks. ponygames, voltige og saddel pudsningskonkurrence... Det er rigtig sjovt! På den næstsidste dag afholdes der en lille springkonkurrence (som er frivillig) og på den sidste dag afholdes der også et dressur stævne som forældrene kan komme og se


Stedet er rigtig flot (man bor i små huse - værelser), de to der står for det (inger & alex) er rigtig søde og rare, og der er også nogle unge piger der bor i deres eget hus og som er der for at hjælpe. Altså et slags hjælpehold som man bare skal spørge hvis man har brug for hjælp til saddel eller lig.n.


Alt i Alt kan du glæde dig til en SUPER FED uge... Det er bare den bedste ridelejr EVER




Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 taark....
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 18:49

Har kigget på hjemmesiden men synes ikke der står så meget.. Men tark. <3 Hvor højt springer man? hvis man er sådn rimelig øvet. Men er det ikke irreterende at man er så mange på hold. der står på hjemmesiden at man er små hold.. og man ikk kun rider i ridehal men ogs udenfor på banerne osv..


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 ldæsmfækmsdf
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 18:55

Der er kun TO hold. Et hold med dem der ca. har redet mere end 3 år tror jeg og et for dem der kun har redet ca. 1-2 år. Hvis man kommer på det hold med øvede modtager man springundervisning to af dagenene hvor man ca. springer 50 cm. Men det kommer jo an på holdet og om der er mange som springer og hvis alle vil og har lyst kan man måske også springe højere. Det har jeg dog ikke prøvet. Man kan også godt ride ude på deres udendørsbane (kommer an på vejret)...


Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 okaaa 1000 tark
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 18:58

OKay tark.. Men altså jeg har redet i 3 år 2-3 gange om ugen, men har ogs redet hos min faster som er beridder og sådn ,,, tror du så jeg kommer på det øvede hold?? og det andet hold springer de slet ikk? Du må bare gerne fortælle en masse.. der står på deres hjemmeside at man ogs springer i skoven .. er hestene søde og står de under gode forhold??


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 PMR - Billeder
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:38

Ja! øøhm!


Jeg er næsten 100% sikker på at du ville komme på de øvede... Men kan jo ikke love noget Begynder holdet springer også en masse det er bare med mindre spring... Man kan også godt komme ud for at springe i skoven... Tror jeg har prøvet det 1 eller 2 gange Men så skal man vidst nok gå på det øvede hold for at springe i skoven. Jeg har da en masse billeder som jeg lige kan vise dig



Parkeringspladsen


Staldgangen


Privat stalden! Hvis du har din egen hest med så står den i denne stald!




Grill pladsen



Udendørsbanen


------------------------------------ ---------------------------

Og så til allesidst kan du jo lige se nogle af hestene


Kado



Michela




Misil <33


------------------------------------ --------------------------


Håber det er okay


Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind taark
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 20:19

Jaa, det helt fint.. okay håber jeg virkelig jeg gør.. <333 men her er lidt spg


Er hestene søde( både i stalden og at ride på)

Er de store ponyer/heste?

Hvordan er forholdene?

er ponygames sjovt deroppe ? og voltigering?

:P

Hvordan er turene i skoven? ( er det sådn stille og roligt eller kan det godt bli' lidt vildt.. ?)

Er de alle søde`?(undervisere og hjælpere)

Og hvordan er dressur undervisningen?? hvilket hold red du på? og ska du derop i sommeren 2009 uge 28?




Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okaay!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 15:34

Hestene er alle meget søde både i stalden og på ridebanen :)

Men det er da klart at dem på det øvede hold får nogle lidt bedre heste med noget mere udfordring i Men bare rolig, der er INGEN af dem der uden nogen grund bare lige pludselig får lyst til at lave et vildt bukkespring eller l.ign.


Der er heste og ponyer i næsten alle størrelser lige fra Stella der ca. er 120 cm og til Hebstar der ca. er 170-180


Dem på stedet er super søde og utrolig venlige så hvis der er noget man ikke har lyst til eller ikke tør skal man bare sige det og så er du selvfølgelig ikke tvunget til det... De er ogeså meget hjælpsomme så hvis du er i tvivl så er det bare op med lappen og så kommer de og prøver at hjælpe


Ponygames er rigtig sjovt, det er uden saddel også en lille bane til sidst med et lille spring (ca 20-30 cm) Der er også nogle af hjælperne der står og hjælper dig op! (Taler af egen erfaring! Det er liiidt svært at komme op på en der er 170 og så uden saddel) Hehe....


Turene i skoven er riiigtig hyggelige... Det er et supe lækkert område og man skridter, traver og lidt galop Det er et mega sjovt terræn hvor man lige pludselig godt kan komme til at skulle ride op af en lille skråning osv. stejlt nedad eller lign.


Dressur undervisningen er klart bedst hvis du kommer på det øvede snes jeg Det første år jeg var der, red jeg på begynder holdet - havdet redet 1 år


Og det var jo mest - frem, tilbage, dreje og lidt schenkelvininger samt små spring.


Men de sidste 2 år jeg har været der har jeg været på øvet og der går de meget mere i dybden med dressuren. Man laver de samme øvelser + noget mere! Eksempelvis rider man i kvadriljer hvilket er meeega sjovt! (synes jeg)


Kvadriljer - Det er det hvor man rider på to rækker og så rider man ved siden af hinanden og laver synkrom ridning


Neeej jeg skl desværre ikke derop i uge 28... Jeg skal derop i uge 27! Hehe.... Håber det var nok svar... Ellers spørger du bare hvis du er i tvivl


Ps. Voltige er også rigtig sjovt - Det er dog frivilligt jo


Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 endu mere tark..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 22:17

OKay, tusind tark... Men er står på deres hjemmeside at man springer i skoven.. Det gør man da ikk.. =?? og tror du jeg kommer på det øvede hold? Altså jeg rider 2-3 gange om ugen en gang på et øvet dressurhold og 1 gang på et øvet spinghold ( hvor man springer ca, 100 cm +/-) og så får jeg prvat time ca. hver 2. uge.. og hvis det er kan man så godt rykke over på det øvede hvis de godt kan se man sagtens kan ride der..


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere svar :)
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 15:25

Hmm... Ja jeg tror 100% at du vil komme på det øvede hold :)

Da jeg havde redet i 2 år é gang om ugen kom jeg på det øvede... Men der var så oss mange små det år :P Jeg ved faktisk ikke om man bare sådan lige kan skifte hold... Hvis det er en betydelig forskel så vil jeg mene at man godt kan skifte hold... Ang. spring i skoven er det nok meeeget forskelligt... Der er jo ikke faste ruter, altså noget ruter som man rider hvér gang... Så hvis der lige ligger en træstamme på stien så kan man sagtens liige springe over den vil jeg mene, men der er ikke faste spring i skoven... Det har jeg ihvertfald ikke prøvet :)


Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe okay
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 16:14

OKay, tusind tark, er bare rigtig nysgerrig... hehe <33 Lige et til spg.. Er undervisningen noget man lærer meget af eller er det mest bare ridningen.. ?? <3


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsfd
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 14:38

Jeg synes helt klart at det er noget man lærer af :) Alex er en rigtig god intruktør og giver sin viden videre på en interresant og spændene måde :)


Trichia <33



0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe ..
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 16:33

Okay hvor fedt..


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 uge 28-første gang
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 17:17

Jeg skal derned for første gang med min veninde og vores ponyer(en hver) vi skal i uge 28:P hvad med dig?


Frida<3Hero

Petersminde ridelejr uge 28, kommer du?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe.. uge 28
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 01:29

Vi har jo snakket sammen over privat besked, men jeg skal også¨derned med en veninde i uge 28. Vi har dog ikke egne ponyer/heste med ;(


Petersminde uge 28??!! Ses vi??


Caro & alle de dejligste heste!! :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 20:24

Man rider altså IKKE UDENFOR!!


selvom det var super godt vejr så rider man inde


kokkedal uge 32 skal du? eller har du været der så vær rigtig sød og skriv til mig;)



farvel!:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hehe
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 13:58

Jeg var på petersminde sidste år i uge 27 ;oo Kan være vi var på samme hold?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe ja
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 14:01

Ja har lige set dine billeder og kan godt huske dig!

Jeg hedder Mathilde og red på den frække fjordhest Shadow ;) Jeg vandt første plads til dressur-stævnet og anden plads i springningen (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjj...jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 15:10

Mig?


jeg var på peterminde i uge 27 jeg red på Tarzan


kokkedal uge 32 skal du? eller har du været der så vær rigtig sød og skriv til mig;)



farvel!:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har været der :)
Forfatter: 
Dato:  25-07-2009 12:58

Jeg har været der i uge 29 her i sommerferien :)


Hvad hedder du oh hvilken uge var du/skal du ? :D


M.V.H. Mille og Flaks


Team skimlede skimler

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmmmm.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2009 13:41

Har selv været på ridelejr på pmr,
og har min lille pony stående der ude, askja som i nok kender (:

Og heste my du har nok bare været uheldig på de ridelejr jeg har været har vi både reddet dressur ude og sprunget ude


Kh. Lucy

-----------------

alle mennesker er underlige
bare på hver deres måde

0
0
Svar på denne tråd
 
 petersminde
Forfatter: 
Dato:  25-04-2011 20:52

Hej

hvad synes i om petersminde ridelejr?


jeg skal på ridelejr der i uge 27 i år 2011 kender ingen der så vil vide om man kan få nogle venner der


og er der nogle der skal på ridelejr i uge 27


skriv meget gerne det kunne også være fedt hvis der kom et billede med!







nord,syd,øst vest hvad er bedst der er hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 petersminde
Forfatter: 
Dato:  26-04-2011 12:36

hej


jeg har jo læst lidt om det du har skrevet Trica men det var jo i år 2009 så det kan være det har ændret sig lidt hver sød og skriv til mig og forresten så skal du på ridelejr i uge 27 det skal jeg så det kunne være fedt





skrivvvvvvvvvvvvvvvvvv...vvvvvvvvvv









nord,syd,øst vest hvad er bedst det er hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej, hej, hej
Forfatter: 
Dato:  26-04-2011 18:07

Ja hold da op, det er længe siden jeg oprettede den her tråd!


Jeg har været på Petersminde Ridelejr fra 2006-2010, og er aldrig kommet skuffet hjem. Sidste år var jeg med som hjælper, hvilket jeg også skal i år. Ved dog ikke endnu noget om hvilken uge jeg skal afsted i, i år


Der er ikke meget der har ændret sig siden jeg skrev i denne tråd sidst, self. et par nye heste, og værelserne er lavet en smule om. Ellers fungerer det hele stadig på samme måde, med at alle bliver inddelt på to hold osv.


Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål



25. november 2010

Rest in Peace
Rainbow

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælp til petersminde
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 19:12

hej tricha


jeg har været inde på petersmide ridelejr og kigget lidt på de forskellige heste hvilken en tror du der passer til mig:


1. jeg er år gammel

2. jeg har redet i 2 år på gentofte ride klub en gang om ugen

3. jeg har taget 2 ryttermærker

3.jeg vejer 30 kilo

4. jeg er 148 cm. høj

5. jeg har sprunget men det var meget lavt

6. kan ride på alle slags heste




(please også nogle billeder ind så er du sød)

p.s når du finder ud af hvilken uge du skal på pmr så skriv lige med det samme

k.h Sara

nord,syd,øst vest hvad er bedst det er hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej igen
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:31

Hej...


Da det slet ikke mig der beslutter hvilken hest du får, kan jeg derfor ikke rigtig bedømme hvem du kunne komme til at ride. Det er dem der står for der derude, men alt i alt er alle hestene rigtig søde og dejlige! Og på Petersminde er de rigtig god til at matche den rigtige hest og rytter sammen


Har ikke lige nogle nye billeder andre end dem der ligger her i tråden, men fandt den her video. Den er godt nok 2 eller 3 år gammel, men alle billederne og videoerne er alle optaget på Peterminde Ridecenter, så tænkte du måske kunne se lidt hvordan stedet ser ud i den ;)


- img219.imageshack.us/i/gn5.mp4/





25. november 2010

Rest in Peace
Rainbow

0
0
Svar på denne tråd
 
 undskyld
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:36

jeg er 10 år det fik jeg ikke skrvet ovenover undskyld

0
0
Svar på denne tråd
 
 haløjj
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:39

tak har du endlig din egen hest? og de ridelejre du har været på hvilke heste har du redet på der ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej igen
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:45

Thacia et spørsmål til hvorfor skriver pigen at petersminde rideklub aldrig bliver det samme som før?

0
0
Svar på denne tråd
 
 sorryyyyyyyyyy
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:47

undskyld jeg kom til att skrive thacia i stedet for Thrica

og forresten er det dig der har laver videoen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegt er dum
Forfatter: 
Dato:  27-04-2011 20:55

jeg kan åbenbart ikke finde ud af at stave lige nu TRICHA nu var det rigtigt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lukket
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 18:03

Adfærdsreglerne

  • Indlæg som er oprettet for mere end 12mdr siden og som bliver hevet op, vil blive låst for yderligere svar.
0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider