Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 HORSEMANSHIP RIDELEJR
Forfatter: 
Dato:  20-05-2010 09:46

Hej ...!


Jeg er en tøs på 13 år ( har redet i 2 1/2 år ) som gerne vil på ridelejr til sommer. ( 2010 ) Den må stort set ligge overalt i Danmark...

Jeg er meget intresseret i horsemanship, alternative ridemetoder og så'n. Så jeg vil måske gerne på en horsemanship ridelejr.

Har læst lidt på nettet om Mia Lykke Nielsen, hun skulle vist ha' så'n en sommer camp for børn.

Der er også noget som hedder 'horsemind'...? Horsemanshipskolen er der også, ryttergaardens horsemanship center, rolighedsgaarden... Er der noget ved det? eller skal jeg ta' på et kursus hvis jeg virkelig vil lære noget? Endtelig vil jeg også bare på en ridelejr hvor man får en rigtig god uge, hygger sig, får nye venner og gode oplevelser... Nogen som kender noget til Bakkegaarden? Håber på svar ...


Knus Mie Tøzz

p.s. hvis i skal på en god

ridelejr her til sommer må du gerne

skrive ... Jeg skal nok alene afsted

Én tinge mere... jeg har ikke egen hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 heejsa :-)
Forfatter: 
Dato:  20-05-2010 19:18

jeg har været på bakkegaarden. VERDENS BEDSTE RIDELEJR :). Er virkelig glad for at jeg tog afsted! jeg lærte så meget! og det var vildt hyggeligt. Hestene er extremt søde og til enhver rytter. Pony games, tur i skoven og på stranden. Det var bare så sjovt.!.. det er et sted som virkelig kan anbefales også selvom man ikke har hest :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridelejr paradisgaarden
Forfatter: 
Dato:  22-05-2010 08:00

http://www.paradisgaarden.dk/ er fantastisk! Den bedste ridelejr jeg nogensinde har været på! Der er SÅ god stemning, dygtige og søde lærere, dejlige heste, gode faciliteter. Jeg har bare fået så mange gode oplevelser og venner på den tur! Virkelig - tjek det ud!




Intet udstyr erstatter god ridning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horsemanshipskolen!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2011 09:44

Jeg var på Horsemanshipskolens sidste år, og det var fantastisk! Man lærer så meget - og der er jo også 11 andre piger/drenge, så man får sig da også nogle gode venner. :-)

Den kan kun anbefales, og jeg skal derhen igen i år. ;)


Hilsen Ane :)


"Hesten er ikke klog nok til at være dum."

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider