|
|
| SÅ er det nok folkens!!! |
|
|
Sig mig lige engang, kan man ikke forlade Jer i to dage uden at i opfører jer som rollinger?
Hvorfor er det så svært at tale pænt til hinanden og lade være med at gøre hinanden kede af det?
HVORFOR??? -Jeg er godt nok skuffet over Jer...
Her ridser jeg et par ting op,- tænk over dem før i poster flere indlæg, eller skriver flere beskeder.
Når i skriver et indlæg eller en besked, er der et andet menneske der skal læse beskeden. Et andet mennesker af kød og blod, med følelser ligesom Jer selv.
Læs igennem hvad du skriver,- ville du selv blive ked af at få sådan en besked? Hvis ja, så slet den!
Det er alt for let, bare at trykke send! Når du bare skal trykke på en knap i stedet for at sige din mening ligeud, op i hovedet på et andet menneske, så skriver man tit ting, som gør folk kede af det.
-------------------------------------------------------
Junior HN er for alle som:
* Taler pænt til andre
* Vil snakke om heste og hygge sig
* Kan give en undskyldning, hvis man har dummet sig
Junior HN er ikke for folk som:
* Taler grimt
* Er ligeglade med andre
* Kun vil skændes og være sure
-------------------------------------------------------
Jeg er ikke interesseret i at folk bare bliver sure, skriver en masse møg om hinanden, og så bare skrider! Hvis man gør det, så er man slet ikke moden nok til at være på internettet,- heller ikke Junior HN!
Alle kan blive gale og komme til at skrive noget grimt, men det er de færreste der er voksne nok til at indrømme det, og give en undskyldning til dem man har gjort kede af det.
Kan du give en undskyldning, hvis du har dummet dig?
Selvfølgelig bliver i oprørte indimellem og bølgerne går højt herinde, men nogle gange er man nødt til at sige til sig selv; Jeg er for sur ligenu. Sluk computeren, lav noget andet i et par timer, og kom så tilbage, og se om man ikke er i humør til at snakke pænt. Er man ikke det, så hop af nettet igen. Er man i humør til at løse problemerne på en fornuftig måde,- så gør det!
Det kan simpelthen ikke være fair, at nogle folk skal gå fra Junior HN og være så kede af det, at de ikke har lyst til at komme igen,- synes i? Jeg synes det ikke, og jeg mener bestemt at vi er nødt til at snakke om det her, for det er ikke første gang det her sker,- desværre.
Hvad vil du hjælpe med, for at Junior HN bliver et dejligt sted at være for alle???
Det er ved at være jul, og jeg synes helt ærligt, at i skal tage Jer sammen og få ryddet lidt op,- på en pæn måde!!!
Bevis at i kan det, bare denne ene gang.
Det her er tråden. hvor i kan rydde op i. Hvor i kan sige Jeres mening, give div. undskyldninger osv.
Jeg skal med Marcus i byen om lidt, og er først hjemme engang i aften. Til den tid forventer jeg, at der er en masse gode beskeder i den her tråd, ellers er jeg nødt til at læse HELE sagen igennem og tvinge folk til at give undskyldninger, eller banne dem. Det har hverken i eller jeg lyst til. Og jeg regner også med at det bliver gjort, når jeg nu har sagt det.
Heste-Ida har hermed min tilladelse til at slette alle nye tråde med "Jeg skrider", "I er dumme", "Otto er grim" osv osv. Jeg vil ikke se en eneste af disse tråde igen. ikke en!!!
Møghilsner fra Annette
Heste-Nettet
Sig nej til vildtfangning af fugle
Sig nej til importen af disse
Meld dig gratis ind i foreningen
Vildtfanget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: SÅ er det nok folkens!!! |
| Forfatter:  |
Nancie |
| Dato:  |
14-12-2002 17:45 |
|
Fatter stadig ikke hvad i snakker om..... kunne man få et link?
Foresten skal det ikke foregå i samme tråd, eller er der undtagelser?
MVH Nancie og Terroristen AL MAGT TIL NANCIE!;D Tjek min hjemmeside HER eller HER!
Da jeg blev kidnappet reagerede mine forældre lynhurtigt! De lejede mit værelse ud....
Sælges!Kombisadel; 1100kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Wezoriny |
14-12-2002 17:49 |
|
Okay, Anette
UNDSKYLD, til alle som måske har følt sig trådt over tærene, p.g.a. mig - godt nok har jeg kun skrevet eller svaret på et indlæg 3 gange, men derfor kan der stadig være nogle der kan føle sig trådt på  Og hvis, skal i vide at det på ingen måde har været min mening og såre jer..!
Sårn'
Det er JUUUUUUUUUUUUUUUL, Be Happy...!
God Jul til Alle Knuz Nicole og Muledyret
*Lad være med og slås med et Ventilationsanlæg der godt kunne ligne en Lampe, med mindre du er Superman...!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Nancie |
|
|
Hejsa,
Prøv at skimme indlæggene på siden?
Folk kalder hinandens dyr for grimme, taler møggrimt og opfører sig som pattebørn. Og det skal stoppes, derfor denne tråd, som bliver den sidste af slagsen.
Mvh. Annette Sig nej til vildtfangning af fugle
Vildtfanget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Re: Nancie |
Daphne/Lærke |
14-12-2002 17:57 |
|
Jeg synes det er godt at holde det i E´T indlæg !
Og jeg synes det er for meget at folk bliver ved med at fare op over alt og skændes !
Man har vidst misforstået navnet "hyggesnak" !
♥Lærke, der mener julestemningen burde indtrænge ! "Snip, Snap, Snude, Åndsbollen er ude !" Citat; Chandler, FRIENDS.Husk at kigge på min Præsentation: http://www.heste-nettet.dk/lodge/16702, og skriv i gæstebogen !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Fnuller&Falima |
14-12-2002 17:58 |
|
Jeg skrev indlægget "jeg smutter". Der var i hvert fald én der følte sig trådt over (indtil vi fik det klaret), men alle andre sys det var okay (tror jeg?).
Men det var nu også mest for at få stemningen lidt bedre herinde.. Men alligevel, hvis nogen er blevet såret over det - undskyld! Det var ikke min mening.
- Fnuller, med verdens dejligste pony - Falima SS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
14-12-2002 18:03 |
|
Også enig ! Synes nu selv, at jeg har holdt mig pænt udenfor... (Har jeg ik?  ) :) Knus Katrine og Raketrøven 
Du lever kun én gang, så skal du da for pokker da også nå at bruge ALLE dine penge !
-God jul og godt nytår-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Simba)- I Jule HuMøR!! |
14-12-2002 18:17 |
|
Siger STORT! undskyld hvis jeg har gjort nogle kede af det  UNDSKYLD!!
-Anna i JuLe HuMøR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten...: |
*Heste-Ida* |
14-12-2002 18:30 |
|
..Er jeg helt enig!!
Og undskyld, hvis der er nogle, der føler sig trådt over tæerne af mig8-) KnuZ IdaDet er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne!(Oprindelige citat: Moa Manson)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Nisse -dixie-* |
14-12-2002 18:30 |
|
UNDSKYLD hvis jeg har gjort no'en kede af det! Det var ikke meningen, jeg skrev min mening og det var ikke ment ondt. Sys' bare det er latterligt at alle skrider, og da også trist, for JHN er bare total *BANG* her for tiden (eeeeh? Bang?)
;D-dixie-;D Præsentation Hjemmeside Mail
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. -Peter Plys-
Rideudstyr sælges - se her
Glædelig Jul & Godt Nytår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nisse *Smile* |
14-12-2002 18:36 |
|
Skal nok stoppe.
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P "Det er ikke en tragedie, at man ikke når sine mål. Det er en tragedie ikke at have nogen mål at nå."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jule-Julle (som er forkølet) |
14-12-2002 18:43 |
|
Selv om jeg stadig holder en pause vil jeg godt sige undskyld til dem der er kede af det pga mig:-(
Sorry Fnuller:-(
knus og kram en Heste-Julle i Julehumør Mennesket er frit som fuglen i et bur. Man kan bevæge sig inden for visse grænser. -citat- J. C. Lavater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej.
Da jeg er ivrig bruger af J-HN, har jeg fulgt det i en del "medgang-og-modgang" jeg synes det er ret mærkeligt at folk bliver ved med at være trælse overfor hinanden, og jeg har op til flere gange tænkt på at smutte, men må indrømme at tanken ikke har været i hovedet i mere end et sekund hver gang;)
Jeg synes ind i mellem vi møder nogle herinde ( nævner ingen navne ) som det virker som om kun er her for at ødelægge stemningen for andre. Selvfølgelig skal man kunne have sin mening og den skal blive hørt, men man behøver vel heller ikke bruge de grimmeste ord til at udtrykke den med vel?
Jeg synes godt vi kunne bruge noget julefred!!
GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN!!
I øvrigt husk at ønsk mig tillykke med fødselsdagen i morgen;D
VH Christina med Major & Rocky
"Always remember to forget the things that made you sad, never forget to remember the things that made you glad." Citat: Ukendt GLÆDERLIG JUL & GÅRT NYTÅR;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Jule-Stina*(Rocky og Major) |
Wezoriny |
14-12-2002 18:48 |
|
*Jule-Stina*(Rocky og Major);
TILLYKKE
SÅ...!
Knuz Nicole og Muledyret
*Lad være med og slås med et Ventilationsanlæg der godt kunne ligne en Lampe, med mindre du er Superman...!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: *Jule-Stina*(Rocky og Major) |
Fnuller&Falima |
14-12-2002 18:50 |
|
Jule-julle: Jeg blev skam ikke ked af det  Men gjorde du? Meget?
- Fnuller, med verdens dejligste pony - Falima SS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: *Jule-Stina*(Rocky og Major) |
*Nisse -dixie-* |
14-12-2002 18:54 |
|
Stina: TILLYKKE I MORGEN.. har faktisk tænkt på det i dag *S*
;D-dixie-;D Præsentation Hjemmeside Mail
De som er kloge og som har hjerne, begriber aldrig nogenting. -Peter Plys-
Rideudstyr sælges - se her
Glædelig Jul & Godt Nytår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Sys ike jeg har trådt nogen over tæerne, men hvis så:
UNDSKyld det var ikke med vilje>o<
Og hvis der er nogle der er lidt kede af det eller sure pga. mig så skriv det til min meal eller i dette indlæg.
Til alle:
Jeg har i hvert fald ikke sur på nogen af jer få jeg føler ikke der er nogle der har trådt mig over tæerne.
Julen er en glædens tid så husk det: BE HAPPY;-D;-D;-D
Julehilsner:
PONY-METTE - og hendes dejlige halvparter Felix, Nikki og Robin :-D -God jul;-D Og godt nytår;-D Min hp: http://www.myponyfelix.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Tror vidst jeg har holdt mig pænt langt væk fra det, eller har jeg trådt nogle over tæerne vil i så ikke lige sige det??
Jule Knus og Kram *Jannie & Bozze*
Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det. Citat: Liva Weel
Merry Christmas and Happy new year, from me {>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
pernille (milla) |
14-12-2002 20:58 |
|
jammen jeg siger da gerne undskyld hvis jeg har såret nogen....UUUUNDSKYLD!!!!
men ellers vil jeg bar sige at man vel godt må sige sin mening... den ska bare ikke formuleres ved at kritisere ting ved den anden part  hvis i forstår
knuZer Pernille¤"Erfaring er uden tvivl den værste læremester... den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Jule-Julle (som er forkølet) |
14-12-2002 21:18 |
|
Fnuller: Nope slet ik, blev bare forvirret?:-)
Og det var os mest sådan et (( Hvad??)).
Ved ik hvordan jeg skal forklare det.....
Blev bare frustreret......
knus og kram en Heste-Julle i Julehumør Mennesket er frit som fuglen i et bur. Man kan bevæge sig inden for visse grænser. -citat- J. C. Lavater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hrm.. |
HeidiZ(Putin) |
15-12-2002 00:33 |
|
Anette: kom lige til at tænke på om du ejer JHN?? Troede at HN var til for brugerne og det var dem som måtte kontakte dig, hvis de følte sig trådt over tæerne. Troede ærlig talt ikke at du måtte gå ind og lave dine egne guidelines over hvornår indlæg skulle slettes OG true med at opsøge folk og så banne dem?
Hvad bliver det næste ikke?
Møghilsner fra Annette
Er det ikke lidt dobbeltmoralsk ikke selv at tale i et ordentligt sprøg jeg spørg bare? --HeidiZ(Putin)-- Glædelig jul & godt nytår Kieffer Wien sælgesTRYK HER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Hrm.. |
|
|
Hej HeidiZ,
Jeg mindes ikke at have truet nogle af brugerne herinde?
Ej, heller truet dem med at opsøge dem?
Men du er da velkommen til at underbygge din påstand imod mig.- I denne tråd tak!
Jeg truer skam ikke JHN'erne med banning,- jeg lover dem det, hvis de ikke vil opføre sig som almindeligt civilicerede mennesker.
Det lød riiigtig ondt, ja, lad mig forklare.
JHN' moderation er bygget sådan her op. Til daglig har vi to Junior-moderatorer som tager sig af JHN. Det fungerer helt fint. Indimellem farer brugerne herinde i flint, som du kan se på de links *Heste-Ida* har indsat i denne tråd:
http://www.heste-nettet.dk/forum/18/99995/99987/
Så bliver jeg kontaktet, da det er mig som har alt ansvaret for JHN. Jeg undersøger sagen, hører parterne, og finder ud af hvad der reelt er sket.
Er der nogle der har fortjent en undskyldning, begrunder jeg den over for ham/hende som skal give den. De får en frist til at give denne i, og bliver denne ikke overholdt, så får de 'straffetid'. F.eks. en weekend bannet fra JHN eller en uge, alt efter hvad det er der er sket.
Jeg bestemmer ikke hvornår der skal bannes, det hjælper Junior-moderatorene med,- og tro det eller ej. De er faktisk mere fornuftige end man lige regner med.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Jeg skal gerne kommentere dit indlæg.
kom lige til at tænke på om du ejer JHN?
Ikke så vidt jeg ved, nej?
Troede at HN var til for brugerne og det var dem som måtte kontakte dig, hvis de følte sig trådt over tæerne.
Jeg er blevet kontaktet.
Troede ærlig talt ikke at du måtte gå ind og lave dine egne guidelines over hvornår indlæg skulle slettes OG true med at opsøge folk og så banne dem?
JHN's guidelines bliver sat sammen med JHN-moderatoren, eller moderatorene, alt efter hvor mange af dem der er online, eller til at få fat på via Tlf. Det er ikke mine regler, men nogle vi laver i fællesskab.
Jeg vil nemlig ikke bestemme hvad JHN'erne skal snakke om,- kun når de begynder at gøre hinanden kede af det, så skrider jeg ind sammen med de andre moderatorer.
Hvad bliver det næste ikke?
Uddyb venligst?
Er det ikke lidt dobbeltmoralsk ikke selv at tale i et ordentligt sprøg jeg spørg bare?
Jeg kan ikke se hvori det grimme består? møg? Kunne det tænkes at ordet møg er valgt for at fortælle at jeg er gal?
Jeg forstår ikke hvor du vil hen med ovenstående, eller hvorfor du nu pludselig er så interesseret i hvad der sker herinde. Moderationen herinde synes jeg faktisk kører ganske glimrende,- ellers spørg brugerne herinde?
Det står dig frit for, og du er til enhver tid velkommen til at spørge dem.
Mvh. Annette
Vildtfanget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
15-12-2002 09:13 |
|
HeidiZ:
På et sted som HNJ må der naturlivis være nogen til at holde orden.
Hvis det hele bare kørte, ville det jo hurtigt udvikle sig til ballade.
Hvis en bliver sur på en anden, fortsætter det bare igen og igen indtil hele HNJ er i oprør -det er sket før!
Prøv bare at gå langt tilbage i indlæggende fra før moderationen var opfundet herinde.
Mange gange gik det hele i kaos, fordi der ikke var nogle til at sige stop når det blev for meget.
Troede ærlig talt ikke at du måtte gå ind og lave dine egne guidelines over hvornår indlæg skulle slettes
Jeg kan ærligt talt ikke se noget galt i, at der nu bliver sagt stop for de indlæg, der ville fortsætte balladen herinde.
Nu er der sagt stop for de indlæg, så må det vel også være rimeligt at der ikke kommer flere af dem.
Det er jo ikke noget med at lave egne Guidelines, det er jo bare for at forhindre mere ballade lige nu.
Ellers er jeg kun enig med Annette i, at moderationen kører ganske fint herinde.
Jeg har kun to gange i den tid jeg har slettet indlæg(siden August), oplevet sure miner, og det var her:
http://www.heste-nettet.dk/forum/18/99642/99630/
og her:
http://www.heste-nettet.dk/forum/18/89038/89030/
Den nederste blev desuden ordnet her:
http://www.heste-nettet.dk/forum/18/89744/89744/
Så jeg synes også moderationen kører fint, og de brugere der er herinde dagligt har ikke klaget over noget, så det regner jeg også med at de synes. KnuZ IdaDet er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne!(Oprindelige citat: Moa Manson)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
15-12-2002 13:10 |
|
Sorry sorry, if I have do somthing wrong. :) Knus Katrine og Raketrøven 
Du lever kun én gang, så skal du da for pokker da også nå at bruge ALLE dine penge !
-God jul og godt nytår-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Dutter |
15-12-2002 17:58 |
|
hej.!
hvis der er nogen der føler sig "trådt over tæerne" så har det ihvertfald ikke været min mening... har ihvertfald prøvet at behærske mig, og læse mine svar igennem mange gange før jeg sendte dem! - meeen, det kan da godt være at jeg har været lidt hård alligevel???
- Dutter Lad ikke en lille diskussion ødelægge et godt venskab. Sitat Dalai Lama
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
HeidiZ(Putin) |
15-12-2002 20:37 |
|
Anette:
Til den tid forventer jeg, at der er en masse gode beskeder i den her tråd, ellers er jeg nødt til at læse HELE sagen igennem og tvinge folk til at give undskyldninger, eller banne dem. Det har hverken i eller jeg lyst til. Og jeg regner også med at det bliver gjort, når jeg nu har sagt det.
Hvis du ikke nærmest truer folk med at banne dem hvis de ikke gider at give deres undskyldning til kende, så vil du banne dem. Kan egentlig godt forstå, hvis folk ikke vil sige undskyld i denne her tråd, hvorfor skulle du det?
Meget upædagoisk.
Jeg kan ikke se hvori det grimme består? møg? Kunne det tænkes at ordet møg er valgt for at fortælle at jeg er gal?
JA netop, du må godt vælge møg når DU er gal, men de andre må ikke skrive LORT når de er sure.
Meget upædagoisk.
Jeg forstår ikke hvor du vil hen med ovenstående, eller hvorfor du nu pludselig er så interesseret i hvad der sker herinde
Hvor jeg vil hen er, at sådan et indlæg ikke nytter noget. Noget af det første var jeg ganske enig i, meen så synes jeg også du overdriver en smule. Det kan godt være du ville prøve at være mor for dem alle, men det er desværre ikke lykkedes kan du se.
Interessen? Jeg kommer på JHN hver dag og tjækker indlæg, og når jeg synes jeg kan tillade mig og blande mig, så gør jeg det. --HeidiZ(Putin)-- Glædelig jul & godt nytår Kieffer Wien sælgesTRYK HER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
15-12-2002 20:52 |
|
HeidiZ:
Hvis du ikke nærmest truer folk med at banne dem hvis de ikke gider at give deres undskyldning til kende, så vil du banne dem.
Truer? Hun fortæller bare at sådan er det. Sådan har det altid været, hvis man ikke taler pænt, eller ikke vil sige undskyld når man har været meget grov -ja, så bliver man bannet.
Det er ligesom hvis man fortæller, at laver man en Hp-reklame på Hygge, så bliver den slettet.
En regulær trussel om indlægget, der bliver slettet.
Kan egentlig godt forstå, hvis folk ikke vil sige undskyld i denne her tråd, hvorfor skulle du det?
Har du læst den her tråd? Hvis ikke, så prøv at gøre det!
Faktisk er der ikke én eneste, der ikke har sagt undskyld/giver udtryk for at de ikke vil.
Stemningen i det her indlæg, er fra alle undtagen dig, at de er enige.
Hvor du har fra, at folk ikke vil sige undskyld, ja, -det ved jeg virkeligt ikke.
JA netop, du må godt vælge møg når DU er gal, men de andre må ikke skrive LORT når de er sure.
Øhm, tror ikke lige ordet "møg" var ment i en speciel grum betydning.
Desuden synes jeg MØG er en hel del pænere end LORT, SVIN, LUK RØVEN og hvad der ellers bliver sagt. Desuden er MØG jo ikke en tilsvining af andre mennesker, som det ellers har været i de andre tråde.
Hvor jeg vil hen er, at sådan et indlæg ikke nytter noget.
Synes nu det nytter noget. Det er gået ganske fint. Igen; prøv at læse de andre folks reaktioner.
Uddyb venligst hvor problemet ligger.
Det kan godt være du ville prøve at være mor for dem alle,
Annette spiller ikke mor.
Annette er ansvarlig for HNJ, og derfor er det naturligvis hende, der må fortælle at nu siger vi stop.
Der er naturligvis brug for nogle, der kan stoppe, når grænsen er nået.
Hvis der ikke var nogen regering i DK, men alt bare kørte uden nogle til at tage affære, ja -så ville det jo ikke gå.
Desuden er det ikke Annette der sidder på en høj trone, og befaler en masse ting, som du åbenbart har opfattelsen af.
Hun har faktisk ringet til mig, inden hun skrev noget som helst i denne sag.
Så jeg må vel være "medskyldig"
Det kan godt være du ville prøve at være mor for dem alle, men det er desværre ikke lykkedes kan du se.
Uddyb nærmere?
Før det første spiller Annette ikke mor, for det andet; hvad er ikke lykkedes?
Kan ærligt talt ikke se så meget mislykket her?
Ida Det er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne! (Oprindelige citat: Moa Manson) ICQ:177703680
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Heidi:
Jeg vil egentlig bede dig læse *Heste-Ida*'s svar. Det er nok omtrent det, som jeg selv ville have skrevet.
Derudover vil jeg godt tilføje følgende:
Hvis du ikke nærmest truer folk med at banne dem hvis de ikke gider at give deres undskyldning til kende, så vil du banne dem. Kan egentlig godt forstå, hvis folk ikke vil sige undskyld i denne her tråd, hvorfor skulle du det?
Jeg fortæller dem, hvad konsekvensen af deres handlinger bliver. En opfordring til at løse problemerne uden at jeg behøver at ånde dem i nakken,- de kan godt selv.
Jeg synes bestemt ikke det er en trussel. - En trussel er som regl noget der ikke bliver ført ud i livet. Et løfte derimod...
Meget upædagoisk.
Tjahee...Jeg er da ked af at jeg ikke går ind for lillae bleer og forsøger at manipulere JHN'erne. Jeg kalder en skovl for en skovl, og det plejer de faktisk at have det fint med. På den måde undgår man mange misforståelser.
Hvad mener du man skal gøre i sådan en gang ballade her?
Hvorfor skal det være pædagoisk, når JHN'erne godt kan forstå dansk - forklaring udbedes.
Der er også en stor forskel på de to ord. JHN'erne er velkomne til at bruge ordet møg, skidt osv.???
Hvor jeg vil hen er, at sådan et indlæg ikke nytter noget.
Hvad nytter så noget? Giv mig dog et par konstruktive løsningsforslag, i stedet for brok?  Jeg vil være glad for nogle ideer???
Det kan godt være du ville prøve at være mor for dem alle, men det er desværre ikke lykkedes kan du se.
Jeg tror bare jeg henviser den her til Ida's glimrende svar.
Mvh. Annette
Vildtfanget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|