Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 mine nye korthalede opossums :)
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 20:11

i søndags var jeg ude og hente mine 2 nye korthalede opossums, og hold da op jeg sys de er kære. så vil da lige vise dem frem


fik kun lidt billeder af hannen idag, hunnen er ikke så modig endnu


det er bare herre farligt når jeg sidder med det der store kamera.


men ud det kom han da



i fuld figur



men man vil stadig gerne gemme sig lidt





det var det de er ikke så tamme endnu, så kan kun tage billeder af dem i buret. men flere kommer når jeg kan tage dem op


hvad sys i om sådan nogle små bæster


knus


Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 20:33

Hvor er de søde!


Kommer du egentlig til Military i Gilleleje i weekenden og tager billeder? (:





Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej nynne :)
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 20:40

havde faktisk tænkt på at slæbe kæresten med derud og tage billeder :) du skulle starte på roxy ikke ?


knus




Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 23:46

Nuser dyr :-)





Mvh. Zandie&Hymnia

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 18:09

Det var meningen, men der kom noget i vejen, så nu skal jeg starte på en anden knabber, en halvbror til Roxy (: Men det ville da være lækkert hvis du kom og tog billeder..



Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfgfdghdf
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 19:48

okay, hvornår og hvad tid osv skal du starte ? så kommer jeg nok ud og knipser et par billeder. :)




Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:18

Årh, hvor er de da bare for søde :D

Hvor har du fået fat i sådan nogle henne ?


- Sagde

- Nanna -

- Nu uden Calico-


"Livet er så kort, at der ikke er tid til at kede sig".

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdfgdf
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:02

Mr ♣Calico♣: hos en der hobby avler dem. jeg regner også med at avle på mine på et tidspunkt, hvis du skulle være intra :)




Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:02

Ej hvor er den sød!


Jeg vil også gerne have sådan et dyr, men min mor HADER deres haler xD


Rikke'Jørgensen

'Langergaard !

Rodlease'Tango'

Elmholts'Ibenholt'<33

De er de bedste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdfsffsfd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:28

jeg synes nu deres haler er totalt sjove. den bruger de jo også til at klatre med, så man kan løfte dem op i halen :P


Tazzi


Safir vil altid elske dig <3


fotografering tilbydes på sjælland

http://www.tazzfoto.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Military på Søborggård
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 12:27

Klassen starter vist 11.30 (:





Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider