Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hvad skal jeg hedde? :D
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:03

jeg har ikke rigtig den store lyst til at hedde Vildrose herinde mer, da jeg opkaldte mit brugernavn efter min yndlingsbog for alvorlig mange år siden :i meeen spørgsmålet er så hvad jeg så skal hedde? vil ikke hedde mit fornavn + efternavn, da det er virkelig grimt.


nogen der har nogen idéer? ;D



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalalal
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:06

Jyl B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:08

Jeg har ingen idéer. Synes Vildrose er et rigtig godt navn, og det er det jeg kender dig på herinde, såå..

ingen idéer xD


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:11

Tivall


Jyl


Jyl (Tivall)


Jyl og Tivall


Jyl & Tivall

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhn-navn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:12

Haha. JULIE MADSEN JULIE MADSEN !! Det stemmer jeg for. Eller Jylle <3



Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vildrose ..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:20

Jylrose ? xD


» Soooooooophia & Joooooooolly xD
£> Natural Horsemanship <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 ngjrgjerg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:22

Camilla (Fenja): det er bar så.. kort! ;D haha.


Emma Thomson: tja, jeg vil helst ha' Rain med i mit navn, da hun virkelig var ponyEN, og jeg kæmper pt. for at få hende igen :) men jeg kan ikke hedde parantes? :s underligt.


Nynne: DROP DET! ;D hader mit navn. haha jylle, nooway!





Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:25

så hed Rain :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:29

hvad hedder du egenlig rigtigt? :D


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdngjgndjfgjdf
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:34

Julie? ;D



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 regjegjregh
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 19:38

HRHEHHE ;D



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgegsdddd
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:01

Du skal hedde vildroooooose<3 det er så sejt fundet på!

Ellers kun jyl :D Har du egentlig ikke heddet en kort periode før? ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:01

Synes eller du var den der havde det fedeste brugernavn, da du hed Vildrose.
Nu er det bare kedeligt hvis du skal hedde noget så orginalt som Julie (Rain). :)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:04

ponytøzen(rain&tivallforever)


kys miss chanel hehehhe

0
0
Svar på denne tråd
 
 jejwretjwetjrt
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:05

JAMEN VILDROSE NEJNEJ JEG ER 16 SNART 17 ÅR HAHAHAH :D


Kronborg: tror jeg jo, haha! men det længe siden :b


Simi: jamen ja, jeg ved bar ik hvad jeg ellers sku hedde :b.



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 frgrejgerjg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:06

TILFREDS? :( :( :( :(



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:19

Ja nu er jeg tilfreds. ;D

Og hvis du ikke ved det så er vildrose faktisk en blomst/busk. :D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 djjedfjdjf
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:19

Det ved jeg! og det er osse en vej tæt på mig ;D



Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:51

Jeg er også tilfreds xD



© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:08

JULIE du skifter fandm' ikk navn .

no way.


Har altid troet at vildrose havde noget med en vild - rose at gøre d:





Mvh.Tine
you are, what you wanna be

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navn?!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:22
  1. Julle
  2. Jylle
  3. Madsen
  4. så har jeg ik fler XD

Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhehehe
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 21:50

Vildmose, hæhæhæ...





Mvh. Zandie&Hymnia

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 13:52

jeg synes altså jylrose er ret smart fundet på... eller en anden kombi: vildjyl


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider