|
|
| hvad skal jeg hedde? :D |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
29-09-2008 19:03 |
|
jeg har ikke rigtig den store lyst til at hedde Vildrose herinde mer, da jeg opkaldte mit brugernavn efter min yndlingsbog for alvorlig mange år siden :i meeen spørgsmålet er så hvad jeg så skal hedde? vil ikke hedde mit fornavn + efternavn, da det er virkelig grimt. nogen der har nogen idéer? 
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har ingen idéer. Synes Vildrose er et rigtig godt navn, og det er det jeg kender dig på herinde, såå.. ingen idéer xD
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jhn-navn |
|
|
Haha. JULIE MADSEN JULIE MADSEN !! Det stemmer jeg for. Eller Jylle <3 
Nu med Lammegårdens Roxy Music - Før med Soulmaten Sasha Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vildrose .. |
|
|
» Soooooooophia & Joooooooolly xD £> Natural Horsemanship <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ngjrgjerg |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
29-09-2008 19:22 |
|
Camilla (Fenja): det er bar så.. kort! haha. Emma Thomson: tja, jeg vil helst ha' Rain med i mit navn, da hun virkelig var ponyEN, og jeg kæmper pt. for at få hende igen men jeg kan ikke hedde parantes? :s underligt. Nynne: DROP DET! hader mit navn. haha jylle, nooway!
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
29-09-2008 19:29 |
|
hvad hedder du egenlig rigtigt? 
Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdngjgndjfgjdf |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
29-09-2008 19:34 |
|
Julie? 
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regjegjregh |
| Forfatter:  |
Julie (Rain) |
| Dato:  |
29-09-2008 19:38 |
|
HRHEHHE 
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgegsdddd |
|
|
Du skal hedde vildroooooose<3 det er så sejt fundet på! Ellers kun jyl Har du egentlig ikke heddet en kort periode før? 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Synes eller du var den der havde det fedeste brugernavn, da du hed Vildrose.  Nu er det bare kedeligt hvis du skal hedde noget så orginalt som Julie (Rain). 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggg |
| Forfatter:  |
miss chanel |
| Dato:  |
29-09-2008 20:04 |
|
ponytøzen(rain&tivallforever) kys miss chanel hehehhe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jejwretjwetjrt |
| Forfatter:  |
Julie (Rain) |
| Dato:  |
29-09-2008 20:05 |
|
JAMEN VILDROSE NEJNEJ JEG ER 16 SNART 17 ÅR HAHAHAH  Kronborg: tror jeg jo, haha! men det længe siden :b Simi: jamen ja, jeg ved bar ik hvad jeg ellers sku hedde :b.
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frgrejgerjg |
| Forfatter:  |
Vildrose (Rain) |
| Dato:  |
29-09-2008 20:06 |
|
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ja nu er jeg tilfreds. 
Og hvis du ikke ved det så er vildrose faktisk en blomst/busk. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djjedfjdjf |
| Forfatter:  |
Vildrose (Rain) |
| Dato:  |
29-09-2008 20:19 |
|
Det ved jeg! og det er osse en vej tæt på mig 
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
JULIE du skifter fandm' ikk navn . no way. Har altid troet at vildrose havde noget med en vild - rose at gøre d:
Mvh.Tine you are, what you wanna be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn?! |
| Forfatter:  |
Krullermyg ♥Coysen♥ |
| Dato:  |
01-10-2008 21:22 |
|
- Julle
- Jylle
- Madsen
- så har jeg ik fler XD
Hende Med Ponyen Der Ligner Et Æsel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
02-10-2008 13:52 |
|
jeg synes altså jylrose er ret smart fundet på... eller en anden kombi: vildjyl 
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|