Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Peter Lundin er blevet gift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:23

Ja, mon ikke de fleste har hørt det?
Peter Lundin er blevet gift med en 26-årig. Hun har et barn.

Hvad synes du om sagen?


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:24

Skrækkeligt! Det er det enste der kan komme ud af mine læber!


Sascha & Natalie
keep getting better

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:25

Ja, jeg så det godt i fjernsynet i dag. Det er "klamt"!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:25

Utroligt!



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem er det ?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:26

Hvem snakker vi om? Haha ;D



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:30

Jeg forstår slet ikke hvad det kvinde-menneske for ud af at gifte sig med en psykopat. Status? Opmærksomhed?

Jeg væmmes.




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:33

Jeg synes kvinden er en smule egoistisk. Det er jo ikke kun hende selv hun trækker ind i det ægteskab men også sin familie og sit barm.



Ann-Sofie

// Jeg ved hvad jeg vil og jeg ved hvad der skal til. //

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:39

Er han ikke i fængsel?


Men uanset hvad så synes jeg det er fuldstændig vanvittigt fra både hans og hendes side..


Hvorfor gifte sig med en der sidder i fængsel - og hvorfor gifte sig med en han aldrig kommer til at kunne have et normalt liv med fordi han har fået en livstids dom


<3 Cutters Magic Colours <3


R.I.P <3 Kasino <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:44

Det må de om - helt ærligt. Kan ikke se hvorfor alle skal fare i flint over det.



Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd
 
 ljgkjrhjrhe
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 20:49

synes lidt at Sandra har ret - det er jo helt deres eget valg.

Men på den anden side forstår jeg slet ikke kvinden, at hun vil gøre det i mod både hende selv og hendes barn. Tænkt når barnet bliver ældre, og begynder at forstå hvad hans far har gjort, og værre endnu, når hans venner forstår det?


» Signe Holm

VICTORIA - BLACK POWER - ANN BERTHA - HARALD <3

uden Zenia - du bliver aldrig glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 PETER LUNDIN
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:00

Selvfølgelig er det deres eget valg - men folk forstår ikke hendes hensigt med at gifte sig med en 5 dobbelt morder, som på intet tidspunkt har vist sorg eller har udtrykt at han viste det var forkert?


- Jeg syns det er sygt, at hun kan se bort fra at han har myrdet 5 personer, hvor 2 af dem var små drenge!? Sidst var det også en kvinde som han lærte at kende, da han sad i fængsel, og da han kom ud (som han så godt nok ikke gør nu), myrdet han hende & hendes 2 små børn - hvordan man kan se væk fra det, og elske en person, forstår jeg simpelthen ikke


Syns det er sygt at tænke på!


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 PETER LUNDIN
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:00

Rettelse - 4 personer, undskyld.


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:01

Simone: Kunne ikke sige det bedre selv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:06

ewwww hvor disgusting

- hvad skeeeer der for kvinden der har giftet sig med ham???


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:11

Den mand burde spærres inde for livstid. Aldrig om jeg ville tilgive et familiemedlem at gifte sig med ham.


Nanna


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 
 gbszfdf
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:12

Det er vildt.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 PETER LUNDIN
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:15

Nanna: Han er så også sat bag træmme, i USA på livstid :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:17

så er der vel ikke meget for hende konen at frygte, er der?


Nanna


Keep your friends close. Keep your enemies closer


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:24

en der lige gider forklare mig hvem peter lundin er?


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:26

emma: da.wikipedia.org/wiki/Peter_Lundin

^jeg ANEDE det heller ikke :D


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 calico
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:37

Haha, jamen god tur til hende så..



N A N O U


Sponseret af TONA v. TONA TRADING.

Nu med Calico!


K a s t a n i e g å r d e n

Fredensborg.


0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 21:54

hvor er det slidt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Simone-Low
Forfatter: 
Dato:  29-09-2008 23:17

Øhm, han er da ikke sat bag trammer i USA. Ifølge linket har han siden 2007 siddet i Statsfængslet Østjylland ved Horsens.


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Lundin
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 06:41

Peter Lundin sidder oppe ved Horsens, og ikke i USA.

- Han har tidl. siddet ovre i Herstedvester mener jeg, men kom til Horsens fordi de der kan lukke af så han ikke kommer sammen med andre fanger. Der har Horsens flere muligheder med det nye store fængsel.


Derudover, så har vi teknisk set noget der hedder livstid i DK, så hut jeg hvisker er det enten 12 eller 16 år 8-)

- Det er vores livstidsstraf (N) Sygt ikke? Men den dom han har fået, har gjort at den kan forlænges, og så vidt jeg husker - så i det sekund han kommer ud, vil USA ha' ham og han skal derover og afsone, men hæng mig ikke op på det.


Og ja hvem er Peter Lundin? Den mest usympatiske syge mand ever, slog sin kæreste og hendes to små drenge ihjel ved at knække nakken på dem, - og han har slået sin egen mor ihjel.


Man har aldrig fundet ligene fra kæresten og drengene, men man mener at hans far var med at til at partere dem og smide dem rundt omkring på lossepladser etc. :-(


Han har selv forklaret hvad der skete den aften, men hans forklaring er generelt meget tåget.

- Men google hans navn, der er sikkert meget. Vi havde noget om ham i dansk, via nogle avisartikler etc.


Han slog hende vist nok ihjel i et anfald af jalousi, - og kæresten var protistitueret (staves) 8-) Ret dumt at ha' en kæreste som er det, hvis man er den jaloux type.

- Men kan huske en artikel hvor han siger hun snakkede anderledes end hun gør med kunder, - og han slog drengene ihjel fordi de begyndte at græde og råbe og skrige.

- Med et tag i nakken :S Virkelig så sygt.


Anyways, at han er blevet gift - well, hvis man ser på hvor mange kvinder der gifter sig med mændene i de amerikanske fængsler, så hvorfor ikke?

- Tror enkelte får sympati for den staaakkels mand.


Jeg er egentligt lidt ligeglad, - må de selv om, men jeg har ondt af familien, og jeg tror aldrig jeg på nogen måde vil kunne forstå hvordan man frivilligt vil gifte sig med en mand, der har slået sin tidl. kæreste og hendes børn ihjel. Men problemet er vel at konen tænker "Det kunne han aaaaldrig finde på at gøre ved mig, for vores kærlighed er bare SÅ meget anderledes" 8-)


Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastiske Faula
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 08:50

der er mange måder at begå selvmord på? ..


men er ret enig med alt det Julie Rollo har skrevet. (:



Malleplaceret 8D
Faula Fra Kildedal!


0
0
Svar på denne tråd
 
 peter lundin
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 11:06

Det at hun gifter sig med ham, synes jeg er det samme som at hun accepterer hvad han har gjort, og DET synes jeg er det forfærdelige ved det. Det andet må de sku selv om.



Nu med Lammegårdens Roxy Music

- Før med Soulmaten Sasha


Sælger den nye serie til dyr fra Aloe Vera. Skriv!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvinden
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 11:37

er nok blød i hovedet ..

Men sikkert bare OPMÆRKSOMHED!

Det er jo fuldstændig tåbeligt ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ovvvver.
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 12:09

"Hvordan går det ellers med dig?"

"jo tak, det går godt. jeg er jo blevet gift siden sidst. "

"nå da, med hvem?"

"Peter Lundin... "


.. det er sku da lidt en stemningsdræber..



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 12:27

Peter Lundin har ikke fået livstid, da dette kun er 14 år eller noget i den stil. Han er i det man kalder forvaring, hvilket betyder at han aldrig kommer ud. Desuden bliver han flyttet rundt mellem forskellige fængsler temmeligt ofte. Jeg så i øvrigt i et eller andet program, at der var en eller anden fange der havde været i kontakt med ham i fængslet, så han er altså ikke i isolation.


Men ja, det er fuldstændig forrykt at nogen kan have et ønske om at gifte sig med ham. Og så på den anden side. Hun kommer jo aldrig i kontakt med ham.


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 13:52

det er alt, alt for sygt!


LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tuyftiugifgjfgkfgujfhf
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 14:13

Jaw jaw sikke en skinke hun må være eftersom hun gifter sig med sådan én psykopat



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 EmilieWatson (DjangoFanta
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 16:44

Han er en af de fanger, som ikke kommer i kontakt med mange andre, pga. faren for at han bliver slået ihjel.


Ligesom f.eks. børnemishandlere/pædofile som oftest ikke afsoner med andre fanger, - for så skal de nok få en "ekstra straf".


Peter Lundin har så vidt jeg ved fået livstidsfængsel, - men som sagt, hæng mig ikke op på det.


Skræmmende er, at min mor har arbejdet på det fængsel han er i nu. Yaiks.




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 16:48

åhr tusinde tak fiona d:


fatter ikke den kone gider ? :) jeg ville da være bange for at være sammen med en der havde dræbt sin mor, og parteret sine tidligere koner. syg mand. og hvor synd for konens dreng, når det begynder at gå op for ham hvad hans papfar har gjort.


Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 @!#$ man...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 16:49

tænk hvis han stikker af en dag med alle de omflytninger.. så ville jeg sku løbe for livet hvis jeg var hans kone




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfdfgfgfgdt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 17:08

sygt hun gider?! og virkelig synd for hendes barn. der må sgu ikke være mange som tør være sammen med hendes dreng? (selvom hans papfar jo sidder i fængsel, men alligevel)


Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 17:33

Rollo: Nej, ikke mange andre fanger, men dog nogen :) Det kan jeg egentlig godt forstå.. Hvis jeg var i fængsel og kunne vælge mellem en lille smule samvær med Peter Lundin, eller total isolation valgte jeg altså Lundin.


Og Lundin kommer aldrig ud. Uanset om man kalder der livstid eller forvaring. Og hvis han endelig gør, holder han sgu nok ikke længe :)


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 EmilieWatson (DjangoFanta)
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:01

Hehe jeg valgte sgu isolation :-D


Jeg håber heller ikke han nogensinde kommer ud, - men omvendt, så synes jeg bare han skulle skippes over til USA.

- Der er meget meget MEGET få tilfælde hvor jeg går ind for dødstraf, - og han er et af dem.


Hvorfor skal jeg betale for at sådan en syg person, kan sidde og nasse på vores system!?


Bare hele hans "god/ond" maling, hans navneskift - mener han har haft 2-3 forskellige navne mellem Peter Lundin og Bjarne Something. Tror han det gør at folk ikke ved hvem han er?




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan se
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:05

der er mange forskellige holdninger om emnet. Jeg læste i dag at han vil have børn. Hvad synes I så om det?



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:06

Rollo: jeg er helt enig med dig ang. dødstraf. Det er ikke noget jeg 100% går ind for, men i tilfælde som dette gør jeg. Den blå sprøjte koster ikke engang 1% af hvad fanger som ham gør på et år 8-) Og han har jo ingen glæde af livet alligevel...


Danmark spilder sgu penge på nogle underlige ting.. ;)


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 adasdadada
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 18:32

mega klamt!


- også holder han enda til på det fængsel, lidt uden for min by!




ηαтαlιє lιη∂ jєηsєη

med superstjernen ∂єтєηу ѕυηѕнιηє.



0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 19:10

Hvordan kan han få børn?

Sender han så sæd ud af fængslet til sin nye kone eller hvordan?

(Undskyld mindreårige på JHN - luk ørerne for sæd-snakken)

Eller kan han få besøgstilladelse uden opsyn (Formoder jeg da hvis de skal have @!#$) - eller er det kun i DH man kan det ;) ?


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 20:15

Rhea : Vil de have børn?

Tror sagtens man kan finde en måde at få det 'fixet' på.


Jeg synes det er sygt at man som kvinde tør og vil gå ind i sådan et ægteskab. "Hey. Han har slået sin mor, hans kæreste og hendes børn ihjel. Han har en skøn personlighed."

Jeg tænker bare at det er sygt.

Det er selvfølgelig op til dem, men derfor må jeg gerne have en mening om det :b



Louise <3

Veneration (;


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fængsler
Forfatter: 
Dato:  30-09-2008 20:45

EmilieWatson (DjangoFanta): Ja, der er sgu meget galt med vores retssystem, både på den ene og den anden side af hegnet!


Rhea: Der er familierum, hvor de kan have besøg en weekend. F.eks. der hvor Lundin sidder nu, der er sådan et mini-hus, med spisestue, stue, lille køkken, soveværelse, børnesenge etc. - så de kan have et "normalt liv" for en nat eller weekend etc.

- Så hvis de vil ha' børn kan det sagtens lade sig gøre.


Ang. det at han vil ha' børn, - tjaeh når vi nu ikke har dødsstraf, så synes jeg vi burde ha' neutraliserings-tvang, sådan en som Lundin burde dælme ikke ha' lov til at formere sig!!!


Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej...

Stübben Rex Kombi 16"

1000,-

Hubertus Kombi 16"

400,-


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og unger sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  01-10-2008 20:05

Forstår heller ikke overhovedet at hun gifter sig med en mand der har slgtet hele sin familie..



KATHRINE

- dejlige raija


0
0
Svar på denne tråd
 
 vdkjhgvfdshgjsgfhl
Forfatter: 
Dato:  02-10-2008 17:07



Det er vist bare en historie Ekstra Bladet har fundet på ;)


Kæresten påstår at hun ikke vil giftes så længe han sidder i fængsel.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider