Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nyt hår, nogen forslag?
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 22:14

Hej ..


Jeg skal til frisøren på torsdag, og vil gerne have noget nyt hår :b


Ved ikke helt hva jeg ska ha' lavet .. Har tænkt lidt på af få tyndet ud i det, klippet det lidt kortere..

Vil gerne prøve a være korthåret, men tror mit ansigt kommer til a se meget rundere ud end det er i forvejen .. Jeg er kraftig og tror det vil ende med a jeg ligner en ballon , eller?


Og så nogle brune striber i det, da mit hår efterhånden ser så kunstigt ud med al den afblegning...


Har i nogle forslag?


Mit hår så sådan ud efter sidste klipning:



Det skal kunne sættes op, da jeg ikke orker at sætte det hver morgen ..


Nu er mit hår lidt mere 'slasket' end det er på billedet, da det er blevet længere og mere fyldigt ..









Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 22:32

Altså mit ansigt er meget rundt og fremtrædende.

Her hjalp det faktisk at blive klippet korthåret :)


Efter

Før


Men altså, hvorfor ikke prøve at spørge frisøren om hvad der nu passer til dit ansigtsform? (Det kan virkelig gøre meget.)



Ann-Sofie

// Jeg ved hvad jeg vil og jeg ved hvad der skal til. //

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 22:51

Jeg ville ikke få tyndet ud i det, det ser mega tyndt ud i forvejen.


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sascha ..
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 23:07

Billedet er efter sidste besøg hos frisøren, hvor det lige var blevet gjort .. det er nu ½ år siden ..


Har fået meget mere fylde nu ..





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 00:25

Cecilie: Tynde ud i det? Ej , det må man da bare ikke gøre .

Jeg kæmpekæmpekæmper med at få volume i mit , så det ikke bare slasker .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 01:22

Arh, okay, det ser bare sådan ud.


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd
 
 HÅRET....
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 12:34

Syns det kunne være flot at du blev mørkhåret - Syns det er svært hvad du skal have gjort når du har de krøller, for syns ikke du skal få det tyndet igen, syns det er meget tyndt og slidt at se på :s


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 13:45

ja, tyndet ud i det tror jeg også ville være en dårlig idé :) men jeg har jo ikke set det i virkeligheden. men det ser ret tyndt ud i forvejen. tror faktisk du kunne være super køn sombrunette. (: syntes du skal tale med din frisør om det.



» EMMABEMMA.

what doesent kill you, makes you stronger!

0
0
Svar på denne tråd
 
 :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  21-09-2008 15:55

Som sagt er billedet et halvt år gammel, og det er slet ikke så tyndt mere ..



Har været haft brun hår .. Ikke en succes ..





Cecilie J .

- Søger part ..


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider