Hej ..
Jeg skal til frisøren på torsdag, og vil gerne have noget nyt hår :b
Ved ikke helt hva jeg ska ha' lavet .. Har tænkt lidt på af få tyndet ud i det, klippet det lidt kortere..
Vil gerne prøve a være korthåret, men tror mit ansigt kommer til a se meget rundere ud end det er i forvejen .. Jeg er kraftig og tror det vil ende med a jeg ligner en ballon , eller?
Og så nogle brune striber i det, da mit hår efterhånden ser så kunstigt ud med al den afblegning...
Har i nogle forslag?
Mit hår så sådan ud efter sidste klipning:

Det skal kunne sættes op, da jeg ikke orker at sætte det hver morgen ..
Nu er mit hår lidt mere 'slasket' end det er på billedet, da det er blevet længere og mere fyldigt ..