|
|
| Hvad skal du prøve før du dør? |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
16-09-2008 14:59 |
|
Ja som overskriften afsløre "hvad skal du så nå får du dør?" det kan være alt fra at ride en MB til faldskærmsudspring. BRING IT ON! 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
inden jeg dør vil jeg have været ude i rummet. - om jeg så skal dø på vej til rummet, så vil jeg have forsøgt i det mindste (;
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
16-09-2008 15:21 |
|
Jeg skal springe bungee jump fra en bro i italien, springe faldskærm, se OL live, rejse + bo i et anden land, og meget mere. Skal bare afsted til hesten  Ja - jeg elsker ekstrem ting :b
kh. lone m/ Camilla og pt. Jackpot.. stævnerytter distrikt 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
Spørge en hvad han hedder, hvorefter han svarer: "Jesse". Blive den person med flest venner på Facebook. Købe hele Rema1000's lager af kanelgifler. Læse en ordbog. Få et stykke kage af M.D. Oprette et useriøst indlæg hvor jeg fortæller om ting, der aldrig vil ske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OPLEVET |
|
|
Skal prøve at bo i udlandet (helst LA). Været i Los Angeles - endten rejse, eller bosætte sig. Været i Australien. Kørt i en Porsche. Haft min egen Alfa bil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Finde min drømmehest Rejse verden rundt på 1 år Bo på Færøerne og kunne tale færøsk Falde i faldskærm - jeg tør bare ikke, men for fanden hvor ville det være fedt. d:
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
16-09-2008 15:45 |
|
uhh der er mange ting: - sætte rekord i et eller andet - være millionær - bo i udlandet - lære fransk sådn' rigtigt, flydende - springe faldskærmsudspring - været i Japan (toyko) - været i/på (hvad fan' hedder det nu??) grønland - boet i New York - have haft et stort køleskab og en stor fryser - have haft et walk-in klædeskab - have ejet en burkin bag ..i think that's it
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
16-09-2008 15:46 |
|
aahh det var flot stavet, fiona.. en *BIRKIN bag
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah... |
|
|
Vundet dm i pony-games med det nuværende hold. Redet mounted-games på højt plan. Eje en hest. Bevist at Nicklas(en hest ) ikke er så langsom som alle går og tror! Tage på ferie udenfor Danmark.. Kan ikke lige komme i tanke om andet pt.
Maiken Som kraftigt overvejer at få en ny signatur..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er sej <3 |
|
|
Jeg ville finde ud af betegnelsen "lykkelig"
~ Emmelie ~
Emmelie Max før i tiden
Nu som friskolebarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gddggdgd |
|
|
Finde kærligheden. Få en familie. Bo på Jamaica og i Afrika. Opleve lykke i mere en få sekunder.
Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
- Bungee Jump
- gerne faldskærmsudspring
- bo i London også gerne andre steder
- ryge hash (; arhj, jeg tror det kunne være meget sjovt en enkelt gang.
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huhu... |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
16-09-2008 19:28 |
|
være lykkelig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil meget gerne bo i udlandet. Ja, jeg kunne faktisk flytte nu. Jeg har udelængsel! Så vil jeg rigtig gerne have en god uddannelse, måske bliver en professionel håndbold spiller. Tja, alle har sine drømme. 
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fionabona |
| Forfatter:  |
Foxie ♥Mulle♥ |
| Dato:  |
16-09-2008 20:03 |
|
Fionabona: Jeg har fransk i skolen. Det er faktisk ikke så svært.. =P Her er lige et par gloser =P Heh Ca va = Hvordan går det. Au revoir = Farvel Je m'appelle = Jeg hedder a demain = Vi ses imorgen.. Heh =P Jeg vil gerne bo i Marokko, og være politibetjent der. Være med til at opklare en kriminal sag =P Se linie 3 live Ørkenens sønner live
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bkclbklclcl |
|
|
Jeg ville genre opnå et rigtig højt niveau på Bija , så vil ejg gerne se OL live (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©Columbija & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Har i alle set hestehviskeren? Kan i huske den scene hvor de rider hånd i hånd? Dét skal jeg prøve  og så skal jeg ha' en rottweiler og en grad danois 
... Sofie Støjko - snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /': Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Torskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
16-09-2008 20:18 |
|
Jeg vil gerne nå at have en onemans show (stand-up) og ville super gerne prøve at være med i en spillefilm! (Hvilket ikke er så langt fra at blive til virkelighed )
Og ellers vil jeg bare nå at nyde livet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
-Have et walk in closet -Få min egen hest -Bo på rantzausgade -Give en ulidelig person et møgfald -Rejse til japan, tokyo
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm..... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
16-09-2008 20:47 |
|
Synes jeg har nået utrolig meget på mine bare 16 år. Selvfølgelig er der masser af ting jeg gerne vil opleve og nå, alt for mange til jeg kan skrive dem her. Ens ønsker ændre sig vel også med tiden. Men jeg kunne i hvertfald godt tænke mig at opleve, at Zig-Zag kommer til at følge mig i mange mange år endnu!
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjeg skal være lykkelig |
| Forfatter:  |
Astrid ♥asterix♥ |
| Dato:  |
16-09-2008 20:59 |
|
Have egen hest(e) <33 Have stort hus Vinde en Oscar <33 og være lykkelig. <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrft |
|
|
anna: jeg kan færørsk 
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
- Blive rig og købe min drømmehest. - Prøve at danse ballet. - Springe bungeejump. - Få min rejselyst tilbage. - Være lykkelig!
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Emilie P: fedt. Jeg er halvt færring, men har aldrig fået lært sproget.
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering i Nordsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
anna: sur numse - jeg kan kun færøsk fordi en af mine bedste venner lige er flyttet der op, og så skriver vi kun færørsk over msn :]
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
16-09-2008 21:28 |
|
rigtig mange ting!
jeg skal lære at moonwalke & jodle!
Jeg skal have rejst til Jamaica, Rom, London, Paris, Hawaii, Usa, brasilien bla.
Opleve OL live!
Ja, selvfølgelig mange flere, kan bare ikke komme på det nu d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
16-09-2008 22:33 |
|
foxie mulle: har jeg ogs' og har haft siden 7. er ogs' en af de bedste til fransk, men føler mig bare overhovedet ikke god nok...
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfgh |
|
|
jeg skal nå: - at bo i England, bare et år. - Bo i Frankrig, helst Paris, til jeg kan sproget. - og kulturen  - finde verdens sødeste mand d: - at eje en dygtig frieser, som jeg selv har tilredet. - at være en arkitekt, som sælger sine produkter mange steder i verden. øh. helt sikkert en kilometerlang liste mere, inkl. småting selvf.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Line Kruse |
| Dato:  |
17-09-2008 07:07 |
|
have ejet en range rover. Helt hvid og med herre grande fælge.
Line Kruse aka die schlaue Affe. When you're as great as I am, it's hard to be humble. Stor 1'er til salg. Se præs (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|