Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Friske modelbilleder af Cashew :o)
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 23:04

Hejsa.


Simone aka Simi var forbi idag og tage nogle hyggebilleder af Cashew og jeg. Vi fik taget lidt hyggebilleder fra søen og lidt skridtbilleder fra banen idag.


Cashew er pt i genoptræning - vi skridter pt - og må begynde at trave imorgen. Vi har klikkertrænet lidt og Cashew har lært at kysse og smile, dog var koncentrationen meget lille nede ved søen da der sku kigges på alt andet ;)


På banen red jeg ham lidt uden sadel, lidt hyggeskridtning..


Jeg lader billederne tale for sig selv.



























i92.photobucket.com/albums/l11/ Jacqline_01/Caxhew/IMG_8185.jpg" border="0">











































































Det var et meget lille udpluk ;)


Jeg søger en Passier Lenox og en Trainers Mariel -, sort. Max 16'5 tomme.

Med udskiftlig "bom". God stand, brugbar og absolut
ingen misfarvninger.


Skriv PB - skal kunne prøves inden og vær nær Albertslund ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 07:00

Flotte gummistøvler

Cashew er super fin. Dejligt at I må begynde at trave i morgen. Så håber jeg for jer, at det holder denne gang.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 07:31

Dejlige billeder af din dejlige hest. God bedring med ham eller hvad nu end siger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 07:50


Han minder mig faktisk rigtigrigtig meget om min gamle part..



Nå, ikke det indlægget skulle handle om. Held og lykke med genoptræningen, han er bare sindsygt køn, og han har et skønt udtryk!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 10:14

Chela: Mange tak ;) Og ja mine gummistøvler er bare de bedste. Elsker at have dem på..


Jennifer; Tak skal du have :)


Miss Chanel: Mange tak skal du have :)

Jeg synes dog nu ikke de ligner hinanden specielt :)

Men samme farve har de næsten.


Jeg søger en Passier Lenox og en Trainers Mariel -, sort. Max 16'5 tomme.

Med udskiftlig "bom". God stand, brugbar og absolut
ingen misfarvninger.


Skriv PB - skal kunne prøves inden og vær nær Albertslund ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 11:22

Simi tager jo altid dejlige billeder :-)


Synes dog det er lidt synd at du ikke har vasket den gule plet i hovedet på ham væk når nu i har fokuseret på hovedbilleder ;-)





Mvh. Rikke med Nadim

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 13:27

Det tænkte vi først på. Prøvede at fjerne den men ku ikke lige fjerne den med striglen.


Så gad ikke lige gå over i vandspieltorvet og begynde..


Men ja, det lidt ærgeligt, men sådan er det.


Jeg søger en Passier Lenox og en Trainers Mariel -, sort. Max 16'5 tomme.

Med udskiftlig "bom". God stand, brugbar og absolut
ingen misfarvninger.


Skriv PB - skal kunne prøves inden og vær nær Albertslund ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 14:04

Gode billeder, og Cashew er jo smuk som altid (:

Som Rikke siger, ærgeligt med den gule plet, men sådan er det jo med de hvide desværre.



... Sofie Støjko

- snart uden årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX /':

Uden den fantastiske FA Estipona OX love you girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 14:40

Cashew er da bare en super charmerende fyr :-)


Og så er det jo altid rart at se billeder fra Simi. Skønt denne gang at se de lidt mod på at tage billeder fra skæve/alternative vinkler, der ofte vil resultere i nogle lidt mere spændende billeder!





Mvh. Zandie&Hymnia


Hjemmeside w E-mail w Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffff
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 20:42

Støjko: Ja desværre, troede slet ikke den var så fremtonende, men den kommer frem på billederne :( Men det vil jeg tænke over næste gang hehe. Og mange tak.


Zindie: Tak skal du have. Ja, jeg også meget glad for ibllederne.


Jeg søger en Passier Lenox og en Trainers Mariel -, sort. Max 16'5 tomme.

Med udskiftlig "bom". God stand, brugbar og absolut
ingen misfarvninger.


Skriv PB - skal kunne prøves inden og vær nær Albertslund ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider