Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opdatering ;) It all :D
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 18:19

Goddaws ænder ;) ..

Ja, jeg synes godt nok det er ved at være lang, lang tid siden jeg har opdateret - men ja, jeg har jo skolen at tænke på, samt at jeg skal ride ponyen og passe mine utrolig dejlige sportsgrene :D
Ja, men nu har vi jo så været i gang med genoptræningen i, hm, ja det må jo nok være 1 måned, ca - og nu er vi jo så helt færdig :D
Så nu er vi i gang med skarp træning på at genopbygge muskler - både til spring, men også det alternative :)
Ja, og på den her måned, så har hun tabt sig utrolig meget (hvilket jo er godt - det er godt den vommemave er kommet væk )
Så vi er nødt til, på mandag, hurtigst muligt ud til ride-udstyrs-forhandleren for at købe en nyt kopjern ( staves det egentlig sådan? - eller er det kopfjern? .. )
Og en ny gjord! - Hun skal nok ca. 10 cm. Længere ned end den vi allerede har :)
Jeg har jo så også været på håsum markedet, for at kigge rideudstyr - ja, søsteren fik en massemasse ting, eller hun fik nye ridebukser og en ny ridejakke ( til regnvejr, ;D ) og jeg fik en ridejakke ( til regnvejr ;D ) - men fik så lov til at låne nogle penge af mine forældre, da jeg jo faldt for et rødt underlag, haha :D
Hm … Nå jo, der er jo også springtræningen .. Vi har sprunget 2 gange, og dyrlægen har sagt god for 4 spring maks. ( Springene må maks være 50 cm - hvilket de dog ikke er kommet op på endnu … Her i starten startede jeg med 4 små spring på 20 cm - nu er det sidste spring 40 :) ) Til en bane - så det er også fint :)
Hun er begyndt at bruge sig rigtig fint, og hun kan galopere kort galop hele banen igennem, så jeg er jo bare stolt af min lille tøs! :D
Det bedste af det hele er dog når vi skridter af - der skridter vi en god lang og stille tur ud i det fri - nøjj! Det er bare guf … - Det elsker jeg bare rigtig meget … <3 - Det tror jeg også hun gør! .. <3

- Nu kommer lidt opd. fra idag af ( var ude og ride kl. 10 :D - jeps, skulle til fødselsdag senere, så ville have redet inden )
Men hun var faktisk utrolig sød idag, men altså, megetmeget frisk, vil jeg så lige tilføje! Altså, hun var virkelig totalt hidsig ( jaa, okay - hun er i brunst ) så jeg håber på at det er brunsten, som gør hende hidsig,
Men hun ville utrolig gerne galopere hurtigt, og lave hurtige vendinger ( vi sprang 2 baner til sidst ) og jeg kan godt sige jer, at under springning, så kan hun altså bare være hyper ! ... :D
Hun var lidt svær at holde, men tror det var fordi hun var i brunst og hun så også havde meget energi så tidligt :D ..
Nå, lidt billeder ville da være på sin plads, ik? :)

Foxie: " Ready to get foood! .... "

Hele flokken: " Muahaha! Vi kommer ikke! ... "

Nickey: " Johooov! .. Hhun sagde mad! .. Jeg kommeeeeeer! ... :D "

(fanget i trav!)Nickey: " Jeg kommer! ... "

Nickey kommet på plads og spiser, og Filur bassen fulgte trofast med op :D ..

Filur: " Har du noget ædelse, moar? "

Filur:" Jeg er sqi da en flot pony, ik?? "

Sara: " Filuur! Jeg kan ikke spises! .. "

Filur: " Joooh, du kan! .. "

- ude på marken igen ...

Sara: " Freja, kom her lille søde ponyyyyyh ... "

Freja: " Nahaarj! .. In your dreams ... "

Så red vi - og ja, ingen i fam. var oppe - så ingen ridebilleder :/ - meen, mon ikke hun får lokket Simone(bedsteveninden) ud og tage lidt billeder en dag, ? xD .. <3

Så efter ridningen - på marken igen ...

Freja: " Efter såårn en hård omgang, så var jeg sqi lii nødt til at smage lidt på græsset ... "

Filur: " Se moar, den sad lidt sjovt før, så jeg rettede liii lidt på den - nu sidder den fint, ik ?" ..

Filur: " Ja, okay?? "

Nickey: " Ja, i know babé - I'm hot! ... <3 *blink blink*

.

. Jeg ville egentlig også have vist billeder af det nye underlag, men det har jeg ikke fået taget endnu :D - nå, nu skal jeg også rydde lidt op, også vil jeg ellers kigge på mine lektier :D

Hyg jer ænder - nu fik I da lidt opd :D ...

Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 18:59

Dejligt det går godt, søde ponyer.

Tænkte på, hvordan går det med den pony der var forfangen?!

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:08

miss chanel: Det går fint , og tak fordi du spørger :) ..

Den er ikke forfangen mere nu :)

Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd

gggggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:09

Okay. Kan den blive ride hest igen? Og var den meget slemt forfangen eller? Tror du den med tiden kan komme på døgnfold igen?

Mere fordi min part lige har været forfangen, og er egentlig rigtig bekymret for ham :s

0
0
Svar på denne tråd

lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:15

miss chanel: din hest kan sagtens blive ridehest igen, mine to ponyer var også forfangen 24/7, og de lever (forhåbenligt) i deres bedste velvære endnu, men de er solgt såe. har du haft dyrlægen ude ved ham? (:

dejligt det går fram ad med ridningen sarah (;

»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd

ggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:18

Ja han har da haft dyrelæge, fik noget medicin som han skulle have i 1 uge. Allerede efter et par dage var han rentgående og ømheden var væk, og efter 7 dage var der intet - så gik vi igang med at genoptræne, men så en dag da jeg havde skridtet en tur på ham i skoven, opdagede jeg han haltede, så trak ham hjem, og nu står han stokhalt og kan slet ikke støtte på højre ben. :s Så vi håber virkelig det ''bare'' er en hovbyld - hvis ikke, kommer dyrelægen igen, og på tirsdagen kommer smeden også og giver ham nogle specielle sko på, selvom han egentlig ikke plejer at gå med sko..

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:18

Lalle... : *Sara* ;) .. haha ...

Det hun mener, er nok det med, at han også havde gammelmandssukkersyge - men ja/nej, han må skridtes? ... :)

Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd

gggggg
Forfatter: 
Dato:  14-09-2008 19:20

Ja okay. Kan han tåle at komme på døgnfold?

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 16:00

Ja, nu kan han - men nu er der jo heller ikke alt det saft i græsset - så de må gerne gå på døgnfold :) ...

Flere med kommentarer? :)

Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering ;) It all :D
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 18:16

Det lyder super godt alt sammen, Sara :)

Synes det er dejligt at høre, at du har taget rådene omkring genoptræning til dig, det er rigtig flot, at du kan tage i mod de råd, folk giver dig :)

Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 19:10

da rigtig godt alle sammen - det må være dejligt. Jeres heste/ponier er bare rigtig charmerende, især Nickey Han ser bare super dejlig ud.

Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.

Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd

jegergud
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 19:56

Christina: Æhm, ja .. :D

Haha, ej men tak :) - men det nu mest dyrlægen, som har været en kæmpe hånd og vejledning igennem det her - og jeg har snakket med ham jævnligt og vi har snakket om hvordan det går, osv :)

til ham! :)

Men jhn har da også været med ;)

Anna:

Haha, ja, det er også super super skønt! :) ...

Og mange tak, - ja, han er super sød! :D .. <3

Sara

&

Freja

SaraL-Foto

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 20:50

Anna ♥med Findur♥: Tark for det =P Ja han er super dejlig.. Elsker ham over alt på jorden..

Nina Larsen

♦-♥♠♥♠♥♠♥-♦

http://www.pre-horse.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider