Goddaws ænder
..
Ja, jeg synes godt nok det er ved at være lang, lang tid siden jeg har opdateret - men ja, jeg har jo skolen at tænke på, samt at jeg skal ride ponyen og passe mine utrolig dejlige sportsgrene

Ja, men nu har vi jo så været i gang med genoptræningen i, hm, ja det må jo nok være 1 måned, ca - og nu er vi jo så helt færdig

Så nu er vi i gang med skarp træning på at genopbygge muskler - både til spring, men også det alternative

Ja, og på den her måned, så har hun tabt sig utrolig meget (hvilket jo er godt - det er godt den vommemave er kommet væk )
Så vi er nødt til, på mandag, hurtigst muligt ud til ride-udstyrs-forhandleren for at købe en nyt kopjern ( staves det egentlig sådan? - eller er det kopfjern? .. )
Og en ny gjord! - Hun skal nok ca. 10 cm. Længere ned end den vi allerede har

Jeg har jo så også været på håsum markedet, for at kigge rideudstyr - ja, søsteren fik en massemasse ting, eller hun fik nye ridebukser og en ny ridejakke ( til regnvejr,

) og jeg fik en ridejakke ( til regnvejr

) - men fik så lov til at låne nogle penge af mine forældre, da jeg jo faldt for et rødt underlag, haha

Hm … Nå jo, der er jo også springtræningen .. Vi har sprunget 2 gange, og dyrlægen har sagt god for 4 spring maks. ( Springene må maks være 50 cm - hvilket de dog ikke er kommet op på endnu … Her i starten startede jeg med 4 små spring på 20 cm - nu er det sidste spring 40

) Til en bane - så det er også fint

Hun er begyndt at bruge sig rigtig fint, og hun kan galopere kort galop hele banen igennem, så jeg er jo bare stolt af min lille tøs!

…
Det bedste af det hele er dog når vi skridter af - der skridter vi en god lang og stille tur ud i det fri - nøjj! Det er bare guf … - Det elsker jeg bare rigtig meget … <3 - Det tror jeg også hun gør! .. <3
- Nu kommer lidt opd. fra idag af ( var ude og ride kl. 10

- jeps, skulle til fødselsdag senere, så ville have redet inden )
Men hun var faktisk utrolig sød idag, men altså,
megetmeget frisk, vil jeg så lige tilføje! Altså, hun var virkelig totalt hidsig ( jaa, okay - hun er i brunst ) så jeg håber på at det er brunsten, som gør hende hidsig,
Men hun ville utrolig gerne galopere hurtigt, og lave hurtige vendinger ( vi sprang 2 baner til sidst ) og jeg kan godt sige jer, at under springning, så kan hun altså bare være hyper ! ...

Hun var lidt svær at holde, men tror det var fordi hun var i brunst og hun så også havde meget energi så tidligt

..
Nå, lidt billeder ville da være på sin plads, ik?


Foxie: " Ready to get foood! ....
"

Hele flokken: " Muahaha! Vi kommer ikke! ... "

Nickey: " Johooov! .. Hhun sagde mad! .. Jeg kommeeeeeer! ...
"

(fanget i trav!)Nickey: " Jeg kommer! ... " 

Nickey kommet på plads og spiser, og Filur bassen fulgte trofast med op
..
Filur: " Har du noget ædelse, moar? " 

Filur:" Jeg er sqi da en flot pony, ik?? " 

Sara: " Filuur! Jeg kan ikke spises! .. "
Filur: " Joooh, du kan! .. " 
- ude på marken igen ...

Sara: " Freja, kom her lille søde ponyyyyyh ... "
Freja: " Nahaarj! .. In your dreams ... " 
Så red vi - og ja, ingen i fam. var oppe - så ingen ridebilleder :/ - meen, mon ikke hun får lokket Simone(bedsteveninden) ud og tage lidt billeder en dag, ? xD .. <3
Så efter ridningen - på marken igen ...

Freja: " Efter såårn en hård omgang, så var jeg sqi lii nødt til at smage lidt på græsset ... " 

Filur: " Se moar, den sad lidt sjovt før, så jeg rettede liii lidt på den - nu sidder den fint, ik ?" ..


Filur: " Ja, okay?? "

Nickey: " Ja, i know babé - I'm hot! ... <3
*blink blink*
.
. Jeg ville egentlig også have vist billeder af det nye underlag, men det har jeg ikke fået taget endnu
- nå, nu skal jeg også rydde lidt op, også vil jeg ellers kigge på mine lektier 
Hyg jer ænder - nu fik I da lidt opd
...