Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Blondedring
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 12:13

et kedsomheds indlæg herfra.


Nogle af jer blondiner, der måske kender problemet, at man farver sit hår lyst, også bliver det nærmest tisgult ?


Hva gør man ?


tak (:



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 kfdkdfk
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 17:30

Hvad betyder "blondering"? ;D


Thea:

- Nu med Chameur

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 17:53

Nok at man afbleger håret ;) Blondering - Blondine :P


- Heidi Elkjær




Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af en Araber ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456780+
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 16:24

Hvis man er blondine skal man vel ikke farve det igen ? :P


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej '(:
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 16:36

Okay så uægte blondine



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 16:44

Det er virkelig grimt, når det bliver tisgult


Jeg har selv lyst hår fra naturen, så jeg nøjes med lyse striber hos frisøren ;)


Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider