Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Björkvin trøje, hjælp!
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 16:39

Hej ænder B-)


Nu er jeg i kæææmpe tøjkrise! Normalt går jeg ikke op i mærket på mit tøj, men nu har jeg bare set den fedeste Björkvin trøje! Men selvfølgelig kan jeg ikke finde noget sted hvor de har den, så nu er jeg bare ved at gå psykisk ned, eller næsten :P

- Det er en t-shirt (herre, tror jeg), hvor der så nede i hjørnet er en af de der typisk Björkvin figure, som holder en iPod lignende ting. Egentlig fandt jeg den på nettet igår, men ikke i den rigtige farve. Jeg vil nemlig gerne have den i sådan en helt blå farve.


Så kære ænder, nu håber jeg i kan hjælpe ;)



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 16:46

&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaaaaaaaar.
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 16:57

Whatever:
Ja præcis :) Den fandt jeg også igår. Men farven er ikke rigtig, ville gerne have den i mere blå - altså den blå, som figuren er.



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 17:13

Det er jo ikke sikkert at den laves i den farve. Jeg kan i hvert fald ikke finde den i den farve :)


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 trøjje
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 18:00

whatever:

Det gør den ;) - jeg så den i en af mine venners galleri, inde på arto. Jeg spurgte ham, hvem hun var, men hun er fra Norge. Så nu ved jeg ikke om man kun kan få den i Norge.



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 Björkvin
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:56

Går ikke op i dyre mærker, så ved ikke om den fås i lyseblå xD


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:58

tror ikke du kan få den i lyseblå.

på smartgirl.dk kan du få den i pige model i gul d:


picture


Emmabemma » what goes around, comes around d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:59

og sekundet efter jeg havde skrevet ok til mit svar, så jeg lige en lyseblå. dog i hættetrøje :b



Emmabemma » what goes around, comes around d:

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhkh,jbjmbn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 17:56

pigemodellen er da lige lidt for nice ;D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøjøøøøø
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 22:05

EmmabemmaxD:

Jojo, dem der har jeg skam fundet B-)
Men det er ikke deeeeeem - og pigemodelen er grim o:


Muffin:

Neeeej den er ej



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 18:01

kan altså også bedre lide pigemodellen.


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider