|
|
| dit VS. dat |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
08-09-2008 19:07 |
|
hej ænder :') pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold? svarer lige selv (: pepsi vs. coca cola? pepsi.  hest vs. hund? kan ikke vælge. veninde vs. ven? veninde (: dr1 vs. tv2? tv2 computer vs. mobil? computer. jylland vs. sjælland? egenlig sjælland  dansk vs. matematik? danish! q; sony ericsson vs. nokia? sony ericsson 8D fodbold vs. håndbold? fodbold er jeg bedst til. men skal snart starte tuil håndbold så de kan stille hold.
Emmabemma what goes around, comes around i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qwerwetwaetawer |
RikkeEvigGlad |
08-09-2008 19:09 |
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddggf |
Lotte ♥Monique♥ |
08-09-2008 19:09 |
|
pepsi vs. coca cola? Coca cola hest vs. hund? begge dele veninde vs. ven? Veninde dr1 vs. tv2? Det kom an på så meget computer vs. mobil? computer jylland vs. sjælland? JYLLAND dansk vs. matematik? MAtematik sony ericsson vs. nokia? Nokia fodbold vs. håndbold? INGEN.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pepsi vs. coca cola? |
|
|
Pepsi vs. Coca cola? Hest vs. hund? Veninde vs. ven? Dr1 vs. tv2? Computer vs. mobil? Jylland vs. Sjælland? Dansk vs. matematik? Sony Ericsson vs. Nokia? Fodbold vs. håndbold?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? kan ikke vælge  jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold?
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
08-09-2008 19:20 |
|
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DIT. vs. DAT |
|
|
pepsi vs. coca cola? Coca Cola hest vs. hund? Hund veninde vs. ven? Ven & Veninde. dr1 vs. tv2? Tv2 computer vs. mobil? Mobil jylland vs. sjælland? Sjælland dansk vs. matematik? Dansk sony ericsson vs. nokia? Sony fodbold vs. håndbold? Fodbold.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfdhfgh |
|
|
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland og Kbh/omegn - Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit VS. dat |
|
|
Christina Buhl .. Med Carlos og Rocky <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kastanjegårdens Fersken |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdmsfjsd |
BananBrød |
08-09-2008 19:36 |
|
bananbrød i love you so. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
pepsi vs. coca cola? - coca cola, men begge dele hest vs. hund? - helt klart hund veninde vs. ven? - begge dele, hver sin måde dr1 vs. tv2? - tv2, dr1 stinker computer vs. mobil? - nok computer jylland vs. sjælland? - sjælland dansk vs. matematik? - helt klart dansk sony ericsson vs. nokia? - love til sony ericsson fodbold vs. håndbold? - spiller håndbold, følger med i begge dele
One World - One Dream Every end is a new beginning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fordi jeg keder mig. |
|
|
pepsi vs. coca cola? Ingen af delene. hest vs. hund? Ehm.. Begge dele?  veninde vs. ven? Veninde. dr1 vs. tv2? TV2 computer vs. mobil? Computer jylland vs. sjælland? Sjælland dansk vs. matematik? Matematik sony ericsson vs. nokia? Nokia fodbold vs. håndbold? Håndbold
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DIT VS. DAT |
Pernille Skipper |
08-09-2008 20:30 |
|
Pernille Skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? FYN! dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold?
Emilie Watson mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
♥♥♥♥Bailey, Beauty & Plet♥♥♥♥ Min hest er mit spejl som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit VS. dat |
Josefine S |
08-09-2008 20:35 |
|
pepsi vs. coca cola? Ingen af delene, saa skal det vaere cola der har staaet i nogle dage, saa brusen er kommet ud :p. hest vs. hund? Den var svaer, men det maa nok vaere hest. veninde vs. ven? Veninde  dr1 vs. tv2? TV2.. computer vs. mobil? Computer, bruger faktisk ikke min mobil saa tit. jylland vs. sjælland? Sjaelland, der kommer jeg fra  dansk vs. matematik? Nu har jeg ikke dansk i skolen, men hvis jeg kunne vaelge mellem Engelsk og Matematik, vaelger jeg Engelsk.. Selvom jeg har taget saadan nogle tester som siger hvad man er god til og hvad man skal vaere naar man bliver stor, der sagde den at jeg var bedre til numre, end til ord, jeg syndes nu det er omvendt. sony ericsson vs. nokia? Nokia .. men jeg har en Samsung.. fodbold vs. håndbold? Ingen af delene, men hvis jeg skulle vaelge, skulle det nok vaere fodbold.. Jeg tror ikke jeg ville kunne spille nogle af delene, at vide at hvis man tabte til en kamp, var det alles skyld, eller nogle andres skyld, hvor med ridning er det (for det meste) ens egen skyld.
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
pepsi vs. coca cola? - pepsi hest vs. hund? - hund veninde vs. ven? - begge dr1 vs. tv2? - begge computer vs. mobil? - computer jylland vs. sjælland? - Jylland dansk vs. matematik? - matematik sony ericsson vs. nokia? - nokia fodbold vs. håndbold - håndbold
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg - skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold? sucky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
pepsi vs. coca cola? ingen hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold?
Patricia Jørgensen Div. rideudstyr sælges - Div. hestebøger sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
08-09-2008 21:32 |
|
pepsi vs. coca cola? coca cola sæføli hest vs. hund? hest veninde vs. ven? begge dr1 vs. tv2? dr1 computer vs. mobil? kan ikke sammenlignes - afhændig af bege jylland vs. sjælland? sjælland <3 dansk vs. matematik? begge sony ericsson vs. nokia? sony ericsson fodbold vs. håndbold? ?
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
08-09-2008 21:33 |
|
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
Camilla Stormont |
08-09-2008 21:58 |
|
pepsi vs. coca cola? Coca Cola hest vs. hund? Begge! veninde vs. ven? Ven dr1 vs. tv2? TV2 computer vs. mobil? Mobil jylland vs. sjælland? Sjælland dansk vs. matematik? Dansk sony ericsson vs. nokia? Sony Ericsson fodbold vs. håndbold? Ingen af dem xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dkshgjsfhgsjd |
|
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. homoven? dr1 vs. tv2? 3+ computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? Oldtidskundskab sony ericsson vs. nokia? Samsung fodbold vs. håndbold? Wakebording
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cille prut q; |
|
|
» CECILIE ATZEN « NU med den DEJLIGE Don Ramiro Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| håbløst at svare |
|
|
Z L N D I E En hver afslutning er en ny begyndelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ****** |
|
|
Mvh Charlotte Frej Strødam - The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever ©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yyrryutyuyu |
|
|
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©Columbija & Sera©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrum |
|
|
pepsi vs. coca cola? - cola hest vs. hund? - begge dele .. veninde vs. ven? - begge dele dr1 vs. tv2? - tv2 d: computer vs. mobil? - don't know, kan ikk noget af det d: jylland vs. sjælland? - hm. begge dele dansk vs. matematik? - dansk sony ericsson vs. nokia? - nokia d: fodbold vs. håndbold? - fodbold helt klart (;
odin/rikke - uden hest vsrk. always in my heart <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar. |
Martina |
10-09-2008 15:53 |
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wunderpferd <3 |
|
|
pepsi vs. coca cola? - Pepsi Max  hest vs. hund? - Begge veninde vs. ven? - Begge dr1 vs. tv2? TV2 Tror jeg lidt forskelligt computer vs. mobil? - Kan ikk undværre nogen a delene jylland vs. sjælland? - Jylland, uden tvivl dansk vs. matematik? - Matematik sony ericsson vs. nokia? - Nokia fodbold vs. håndbold? - Ingen af delene :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm :D |
|
|
pepsi vs. coca cola? - Coca the cola hest vs. hund? - HÆÆÆZZT veninde vs. ven? - VENINDE dr1 vs. tv2? TV2 Tv the 2,  computer vs. mobil? - COmputer, kan sagtens leve uden mobil jylland vs. sjælland? - SJ Æ L L AA N D dansk vs. matematik? - Dansk sony ericsson vs. nokia? - Nokia fodbold vs. håndbold? - Handball
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werewtrtert |
|
|
pepsi vs. coca cola ZERO? hest vs. hund? Kan ikke leve uden nogle af dem :b veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? Bruger dem begge hele tiden. jylland!!!!!!!!! vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? Nokia er mest holdbar, men sone ericsson er det fedeste design . fodbold vs. håndbold? Ingen af delene, er boldspadser xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdfjfdgdfgfdj |
Vildrose |
10-09-2008 20:08 |
|
pepsi vs. coca cola? pepsi hest vs. hund? hund veninde vs. ven? veninde dr1 vs. tv2? tv2 s: computer vs. mobil? mobil jylland vs. sjælland? sjælland dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? sony ericsson fodbold vs. håndbold? fodbold
Vildrose nu med Tivall <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lakrids? |
LÚL xD |
10-09-2008 21:26 |
|
pepsi vs. coca cola? Coca Cola hest vs. hund? hest veninde vs. ven? veninde dr1 vs. tv2? tv2 pc vs. mobil? mobil jylland vs. sjælland? jylland dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? sony ericsson fodbold vs. håndbold? fodbold
sagde Lul (; - sæt lidt kulør på hverdagen. Rid Dansk Pinto 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Maria ♥Anton♥ |
10-09-2008 21:56 |
|
pepsi vs. coca cola? Coca cola hest vs. hund? Hest veninde vs. ven? Veninde dr1 vs. tv2? Tv2 computer vs. mobil? Mobil jylland vs. sjælland? Jylland dansk vs. matematik? Dansk sony ericsson vs. nokia? Sony ericsson fodbold vs. håndbold? Håndbold
©MARIA & ANTON© Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med, hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r ista |
Sarah (Rista) |
10-09-2008 22:01 |
|
◦ Sarah Krog' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhfhdfhfdhf |
|
|
Pepsi vs. Coca Cola? Coca Cola of course. Hest vs. hund? Hest er fint for mig. Veninde vs. ven? Hmm... Dr1 vs. tv2? Tv2. Computer vs. mobil? Computer! Jylland vs. Sjælland? Jylland. Dansk vs. matematik? Dansk Sony Ericsson vs. Nokia? Sony Ericsson Fodbold vs. håndbold? Hader begge dele omtrent lige meget.
Why yuh cya stay pon mi like di corna? And keep yuh lips pon mi like yuh marijuana? - FlavaBC Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vds.mfldfml |
|
|
pepsi vs. coca cola hest vs. hund veninde vs. ven dr1 vs. tv2 ingen af dem? computer vs. mobil jylland vs. sjælland dansk vs. matematik sony ericsson vs. nokia fodbold vs. håndbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala. |
|
|
pepsi vs. coca cola? pepsi. hest vs. hund? hund. veninde vs. ven? ven. dr1 vs. tv2? tv2. computer vs. mobil? mobil. jylland vs. sjælland? jylland. dansk vs. matematik? dansk. sony ericsson vs. nokia? nokia. fodbold vs. håndbold? fodbold.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knjknjnjnm |
|
|
pepsi vs. coca cola? helst coca men pepsi er heller ikke slemt hest vs. hund? hest veninde vs. ven? begge ! dr1 vs. tv2? ser ikke noget af det computer vs. mobil? mobil tror jeg jylland vs. sjælland? jylland ! dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? begge fodbold vs. håndbold? spille fodbold, se håndbold
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
pepsi vs. coca cola? Pepsi, tror jeg (; hest vs. hund? Begge (; veninde vs. ven? Begge kan være lige gode (: dr1 vs. tv2? Tv2 computer vs. mobil? jeg kan ikke undvære noget af det. jylland vs. sjælland? Jydeland 8D dansk vs. matematik? dansk, helt klart. sony ericsson vs. nokia? Er ved min første Sony Ericsson - så jeg kan ikke helt sige det. fodbold vs. håndbold? De er begge lige ringe d: Nok fodbold, ellers.
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| y5y764262 |
|
|
pepsi vs. coca cola? cola hest vs. hund? hest veninde vs. ven? ven dr1 vs. tv2? tv2 computer vs. mobil? mobil jylland vs. sjælland? jylland dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? sony ericsson fodbold vs. håndbold? fodbold (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
11-09-2008 14:05 |
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold!! vs. håndbold?
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vmvmvmvmvvm |
|
|
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| test jajaj |
|
|
pepsi vs. coca cola? Coca cola. hest vs. hund? Begge dele. veninde vs. ven? Veninde. dr1 vs. tv2? tv2 computer vs. mobil? Begge dele jylland vs. sjælland? Jylland. dansk vs. matematik? Matematik. sony ericsson vs. nokia? Sony ericsson fodbold vs. håndbold? Fodbold
Malene-Banditten- Caprioana er rejst tilbage. Sunrise er rejst. Savner mine ponyer. Men savner mest Sunrise.<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød <3 |
|
|
pepsi vs. coca cola? Coca cola hest vs. hund? HEST veninde vs. ven? Veninde dr1 vs. tv2? Tv2 computer vs. mobil? Begge dele,kan ikke undvære noget af det  jylland vs. sjælland? JYLLAND !!! dansk vs. matematik? hmm . Kan begge sony ericsson vs. nokia? NOKIA fodbold vs. håndbold? Fodbold
~ Emmelie ~
Med den smukke dræber Max Og sit endelig glade humor tilbage! For jeg kender de bedste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm..... |
Zig-Zag |
12-09-2008 09:45 |
|
pepsi vs. coca cola? begge  hest vs. hund? hest veninde vs. ven? uhm.. dr1 vs. tv2? tv2 computer vs. mobil? mobil, tror jeg. jylland vs. sjælland? sjælland dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? sony! fodbold vs. håndbold? håndbold
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
Kathrine ♥Raija♥ |
12-09-2008 14:40 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
12-09-2008 15:07 |
|
pepsi vs. coca cola? - Begge dele, eller ingen af delene. hest vs. hund? - Hest & hund. veninde vs. ven? - Veninde & ven. dr1 vs. tv2? - TV2? computer vs. mobil? - Mobil. jylland vs. sjælland? - Sjælland. dansk vs. matematik? - Dansk. sony ericsson vs. nokia? - Sony Ericsson. fodbold vs. håndbold? - Fuldstændig ligeglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewsrxedcftrgyvthbjkn |
|
|
Pernille Lind Matthiesen & Baunehøjs Dubonnet Teamet der rykker! Vilhemmsborg 27-29 Juni Vindere af mix-kvadrille 2008 ❤ Rytterforeningen Baunehøj ❤ ❤❤❤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
pepsi vs. coca cola? Ehm? .. Begge (; hest vs. hund? Begge. veninde vs. ven? Også begge, gode på forskelige måder. dr1 vs. tv2? Nok tv2. computer vs. mobil? Computer. jylland vs. sjælland? Begge?  dansk vs. matematik? Matematik! sony ericsson vs. nokia? Hm? det ved jeg engelig ikk? fodbold vs. håndbold? Spiller selv håndbold og låååve it! og elsker også at se fodbold 
Maiken med Dreamy & Pegasus The smile on your face R.I.P Lotte <3 /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mgjkgj |
Sofiiie ♥F♥ |
13-09-2008 10:41 |
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? Den er for svær :s veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? Uuh, det ved jeg ikke? Ser nu mest tv3 og tv3+  computer vs. mobil? min computer er loove <3 jylland vs. sjælland? HELT sikkert! :]]] dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold? ååh fckååå ;b
sofie ♥ på fjordhesten fredrik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
Siff |
13-09-2008 12:09 |
|
pepsi vs. coca cola? hest vs. hund? veninde vs. ven? dr1 vs. tv2? - Ved ikke helt. Varierer lidt  computer vs. mobil? jylland vs. sjælland? dansk vs. matematik? sony ericsson vs. nokia? fodbold vs. håndbold? - Ridning? 
Siff og Benton Pony dressur ekvipage fra Kongelundens Rideklub (KRK, Amager) Amatør fotograf, www.siff-ronja.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit vs. dat |
marlenej |
13-09-2008 19:22 |
|
pepsi vs. coca cola? - coca cola, helt klart! hest vs. hund? - hund veninde vs. ven? - veninde dr1 vs. tv2? - tv2, de har meget bedre serier computer vs. mobil? - kan ikke vælge jylland vs. sjælland? - ved ikke, bor i jylland men sjælland har federe butikker (dvs. kbh) dansk vs. matematik? - hader begge dele. sony ericsson vs. nokia? - sony ericsson selvom jeg har nokia. fodbold vs. håndbold? - fodbold
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Michaela :'] . - Med Patrizia min skønne haffer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Ane ♥Umberto♥ |
13-09-2008 20:40 |
|
pepsi vs. coca cola? coca cola hest vs. hund? hest! veninde vs. ven? begge xD dr1 vs. tv2? ? computer vs. mobil? begge er uundværlige, men er nok mest afhængig af mobilen. jylland vs. sjælland? jylland dansk vs. matematik? dansk sony ericsson vs. nokia? sony ericsson fodbold vs. håndbold? ridning xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ene eller det andet o: |
|
|
pepsi vs. coca cola? Coca Cola er og bliver bedst. hest vs. hund? Helt klart hest. Hunde er okay, men ja .. veninde vs. ven? Der opstår mine pigefnidder med venner  dr1 vs. tv2? Der er Venner på tv2<33333 computer vs. mobil? Mobil. Man kommer til at sidde ved computeren for lang tid jylland vs. sjælland? Jeg er hardcore jyde  dansk vs. matematik? Jeg er elendigt til matematik, så dansk! sony ericsson vs. nokia? Nokia telefoner er besværligeeee. fodbold vs. håndbold? Har aldrig fattet meningen med fobold..
Kalløøh - med skønne Jaargt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|