Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 hjælp...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 17:02

Hej.

Kender i en hurtig og nem måde at lægge billeder herind i et indlæg?

Jeg syntes virkelig det tager så lang tid, og jeg skal til at lave 1-2 indlæg med billedeer i, men har næsten ikke lyst , fordi det simpelthen tager den tid det tager, please hjælp =D



» Malene §

* med stjernen Alexandra ©
* & Frederik ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 17:05

Heej ;)


Lig dem ind på hg, det tager lidt tid, men er hurtigt ;)


Ellers så brug www.tinypic.com - selvom det egebtlig tager lidt tid når det er kamerabilleder ;)


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nejduerej
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 17:11

- Hvis jeg ligger dem ind på hg, kan jeg så bare kopiere dem og så sætte dem ind her ? -



» Malene §

* med stjernen Alexandra ©
* & Frederik ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 17:32

- Jeps - og det er klart det nemmeste ;)


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 At sætte billeder ind
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 18:56

Uanset hvor du vælger at uploade dine billeder til, - gør det ikke indsætningen af billeder herinde hurtigere.


Du kan bruge HesteGalleri, HN, Photobucket, TinyPic og hvad de ellers hedder alle sammen.


Personligt bruger jeg Photobucket, for når billederne er uploadet og jeg skal bruge URL'en så er der en boks hvor jeg bare trykker og så bliver URL'en automatisk kopieret så jeg kan bruge den.




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej

- Køb mere end 3 ting og få 25% rabat!


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og ting sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider