|
|
| Din weekend? |
|
|
Hyggetråd  Hvad skal du lave i weekenden?  - Bliver det en hård weekend eller bare ren hygge?  Personligt skal jeg på lørdag: - Sætte hundehegn op rundt om terassen! Tiltrængt! - Ha' smidt en masse ting op på loftet - Ryddet op i skuret - Ha' sat hylder op på badeværelset - Tømt skrivebordet, taget billeder af det, sat det til salg og ud i skuret! - Ha' vasket noget tøj (Med min nye vaskemaskine som er sat til og som viiiirker!) Og så skal vi vist generelt bare ha' gjort rent og ryddet lidt op!  Så om søndagen: - Skal vi spise middag hos svigermekanikken - Skal jeg ha' ordnet grisebure! - Og vores "weekendbarn" skal hjem, - min venindes Dansk/Svensk gårdhund Sika  Så i morgen skal der laves noget! Hvilket kæresten gruer for, - han truer med at ta' en vagt hvis de ringer fra arb og vil ha' ham ind  - Møgunge! Bare fordi HAN skal op på loftet  Hva' skal I så lave i weekenden?
Mvh. Julie Rollo SÆLGES Sadler, grimer og andet hestegrej - Køb mere end 3 ting og få 25% rabat! | Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og ting sælges pga. ophør |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
29-08-2008 21:16 |
|
fredag: har jeg arbejdet fra 15.15-20.30 (lukkede og fik dejlig meget mad med hjem ) og har lige set talent lørdag: ridning på rideskolen m. lærke, derefter ud at sejle søndag: arbejde 12-16.30
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rturturtyrturtyrt |
RikkeEvigGlad |
29-08-2008 21:19 |
|
Jeg skal i aften passe børn. Lørdag først med camilla til stævne også til PAAARTY og måske ud at ride hvis tiden passer Søndag tømmermænd, ride og slappe af med film og en veninde. HVOR ER DU DOG AKTIV JULIE trænger vi ikke snart til nogle billeder af baby vovsen?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
I morgen skal jeg til fødselsdag klokken 9 og derefter direkte på arbejde fra 13 til 19. Direkte fra arbejde skal jeg så hjem til min veninde og så tager vi til fest bagefter. Søndag skal jeg ud til hesten og så er der lige en stak lektier der gerne vil laves...
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfsdfsff |
|
|
Idag har jeg skiftevis siddet foran computeren og i sofaen ved tv'et med ondt i halsen og forkølelse... :/ Meen, det har vist hjulpet at tage en dag fri og få slappet ordentligt af, i hvert fald har jeg fået det meget bedre nu. Lørdag: på arbejde fra 7.45-17.30 Derefter hjem og nok slappe lidt mere af. Er sandsynligvis ret smadret efter ni timers arbejde når jeg lige har været syg  Søndag: Ud til hesten (:
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Jeg skal sove i telt. Jeg skal fryse. Jeg skal sejle kajak. Jeg skal have nattevagt på en båd. Jeg skal have 3 minutters kolde bade for 10 kroner. Jeg skal sige: "LIGE NU - er jeg IKKE et overskudsmenneske" en trillion gange. Jeg skal tisse i skove. Jeg skal være rødbedefarvet i hovedet af at puste underlag op. -Jeg skal på lejrtur i næste uge.
Pga af alt ovenstående er jeg denne weekend virkelig nød til at forberede mig fysisk og psykisk på denne tur.
Fredag: Har redet Ziva, se talent, købe regntøj, være neder og sove.
Lørdag: Tager lidt mindre tøj på end normalt - skulle nødig ende med at få kuldeslag når vi skal sove i telt og det regner, tisser, pøler, stormet, vinder, blæser osv. Ud på rideskolen med fiona. Aftenen ved jeg ikke endnu, planen ligger indtil videre på at lægge mig i iskoldt karbad.
Søndag: prøve at være så lidt sammen med andre mennesker som overhovedet muligt så jeg evt kan klare 120 timer sammen med 23 larmende, egoistiske, hyper unger.
Mandag: Møder 6:30 på hovedbanegården og tåger til strynø med de andre medlemmer af 9.C
Jo, jeg glæder mig faktisk lidt :b
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
29-08-2008 21:40 |
|
Idag bare hygge og slappe af hos min far. har spist ved mine gamle bedsteforældre. nurh elsk på dem. Min farfar har kræft og min farmor har vist noget andet. ikke så slemt, men vist riiiimelig smertefuldt. og alligevel forsikrer de mig om der ikke er noget i vejen (; <3
Lørdag: shopping og bif med bedsteveninden, Sofie. årh jeg glæder mig søde. <3 derefter bare hjem. evt. farve hår og hygge med familie.
Søndag: Være sammen med en veninde fra min gl. klasse og evt. være sammen med mine allerbedste ven fra børnehaven, som jeg ikke har snakket med i nok 7 år. god jeg glæder mig til at se ham. <3
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weekenden? |
|
|
Lørdag: Jeg skal undervise klokken 13:00, og så skal jeg "ride" (skridt, og 7 -10 langsider i trav) uden sadel på markus. om aftenen står den på mad hos mormor og morfar, HYGGE! og så må jeg se på hvad dagen ellers bringer 
Søndag: ØØhm, jeg skal SOVE! Og så skal jeg ud til dyret selfølgelig. En rimelig afslappet weekend! -DEJLIGT! 
Jeg elsker dig Markus, du er mit stykke af paradis! 25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
29-08-2008 21:53 |
|
aaaaaarj lærgøø hvor det lyder som om du glæder dig rigtig meget til lejrturen  skal nok lade være med at fortælle om hvor vi skal hen til du er kommet hjem.
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Lørdag: Ud til hesten -undervise -ride Polle -sørge for alle de andre heste -(måske kræmmermarket) Søndag : -Ride polle -sørge for de andre heste -ud at lukke bakken :b
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX Uden min stjerne hest Zasha :'( 2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weekenden.. |
Nicole H |
29-08-2008 21:55 |
|
I morgen skal jeg arbejde 8-12, derefter skal kæresten & jeg med hans forældre til Århus. Når vi kommer hjem derfra igen, bliver kæresten & jeg sat af her hos mig, så skal jeg lave mad vi skal have pastasalat og kyllingefilét med parmaskinke, stegt på panden. Når vi har spist tager vi ud til kæresten, gør os klar til fest og så bliver vi kørt ud til nogen af hans venner, hvor der er fest Yay! Så skal der festes igennem! Og efter festen, når den engang er slut, tager vi hjem til kæresten igen. Søndag skal jeg have lavet en del lektier.. 
// NICOLE HANSEN  Måske snart med halvparten Anton? <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal.. |
|
|
resten af i dag, øhh.. Vist bare lave noget stille og rolig.. Imorgen op klokken 6, afsted til Vilhemsborg, hvor hestene skal kåres, forhåbenlig kommer jeg føst hjem ved 7 tiden i morgen, så er det nemlig gået godt.. Der dermed medføre fest imorgen aften/nat.. Søndag drager jeg atter mod Vilhemsborg, for der skal føllene kåres.. Der håber jeg dog på at komme tidligt hjem.. Så jeg kan få sagt farvel til vennerne og derefter drage mod Århus, hvor jeg skal starte i skole mandag..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aktiv? |
|
|
Lyder jeg aktiv? Tsh, jeg havde ellers lige tænkt mig bare at henslænge mig i sengen med en bærbar og sætte kæresten til det hele  Ej, det skal ordnes - jeg hader at gå og ha' planlagt hvordan tingene skal være, og så vente på at få det gjort! Duer jeg ikke til  Så skal benytte mig af at kæresten ikke skal på arbejde igen før mandag, og så få lavet noget for en gangs skyld!!! Han skal nemlig flytte ind, engang når jeg er kommet af med mine grise (Af en anden grund ), - så vi kan jo ligeså godt gå og gøre de små ting allerede...
Mvh. Julie Rollo SÆLGES Sadler, grimer og andet hestegrej - Køb mere end 3 ting og få 25% rabat! | Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og ting sælges pga. ophør |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgdgdfgdfg |
Pernille skipper |
29-08-2008 22:32 |
|
idag er jeg lige kommet hjem, har været sammen med Emma Thomson hahaha (emma wuhu:b) & nogle andre tøser. ellers skal jeg bare slappe, måske fest imorgen? d:
Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthgfhetertr |
|
|
idag er jeg syg  Lørdag regner med at være klar til at tage i byen, pakke og rydde op så jeg er klar til at flytte søndag og søndag, ja der skal jeg jo så flytte 
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tnaet... |
|
|
I aften har jeg været til osld på skolen ----- yyyyyeeah mand! jeg er kommet rigtig tildigt hjem, og har ikke valgt at give den fuldt gas dea jeg skal til stævne imorhegn tidlig! yupyupyuypyppyupu så dvs.æ om 7 timer er eg ude ved ehsten. lørsdag og sødnag står på lektier og stævne stævne stævne. meeeen sooooooooold i aften avr sjovt!
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pernille: Hahaha skat. Du lovede, at oprette en "tråd".  Fredag: I dag har jeg været til vejfest, hvor jeg var sammen med en masse tøser. For eksempel Ida (Laron) og Pernille Skipper. Jeg elsker jer piger!  Lørdag: Regner med, at jeg bare skal slappe af. Søndag: Slappe af og lave lektier. Måske biografen med nogle veninder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Casual |
30-08-2008 00:27 |
|
I aften har jeg bare været på arbejde, og nu sidder jeg hjemme hos kæresten 
I morgen, skal jeg sove længe og så på arbejde kl. 15-22.30 Derefter henter kæresten mig, hvor vi skal hjem og hygge med bål osv.  Søndag står bare på ren afslapning med kæresten 
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar... |
CacaoTraum |
30-08-2008 00:33 |
|
Lørdag skal jeg ride Cacao og Traum, sove, rydde op - sådan lidt overalt, bage en eller anden kage og noget brød af en slags, tror jeg. Søndag skal jeg ride Traum, sove, lave lektier, slappe af. Jeg sover aaaaalt for meget for tiden - det og så at fryse er det jeg gør mest af. Jeg tror jeg er ved at blive syg, ret så nedern 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalal. |
|
|
Min weekend er nøje planlagt . Lørdag : Op kl. 7 , ud til Strauss kl. 8 , med mor . Ride for hende . Hjem ved 10 tiden . Rydde lidt op . Ned i byen og spise nachos , kigge lidt på tøj , til globryllup kl. 16 , gæster kl. 19 . Søndag : Rydde op , lave tysk , lave blækregning , og ride skovtur .
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
30-08-2008 10:24 |
|
igår var jeg sammen med en veninde, havde min crosser med og hun har også en crosser og hun bor på landet d; så vi kørte bare på markerne i solnedgang. så red jeg, og så talent 2008. tog hjem der ved 22:30 tiden. idag skulle jeg rigtigt have været sammen med mille, men så skulle hun passe sin lillebror. så ingenting se en masse film, rydde op og sådan nogle kedelige ting. søndag skal jeg til et eller andet familie tamtam d: tror jeg. og mandag skal jeg starte på min nye skole! ö
kh emmabemma x tarzan&mirabelle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
fredag: skole, hestene og så til kulturnat i Vordingborg, @!#$ jeg var stiv  lørdag: sove, slappe af, ud at ride, og rydde op (: søndag: sove, ride og lektier (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Fredag: I byen Lørdag: Sove, få en til at blive god igen, arbejde ( ), lektier, få det bedre! Søndag: Lektier
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fredag: Sammen med kæresten. Hjem til mormor og spise Lørdag: Sammen med kæresten. I biografen med mine forældre og sigerforældre Søndag: Sammen med kæresten. Til min fætters fødselsdag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cvcxbvnmnb, |
Signe (Jensen) |
30-08-2008 14:10 |
|
lørdag : skrive dansk stil og i biffen med en veninde. søndag: sove længe, lave matematik og tilbage til efterskolen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
30-08-2008 14:22 |
|
I går var jeg på bar med nogle folk fra min skole, vi var bare ude og drikke et par fadøl (eller... en del) Så tog jeg på Staden med to fra skolen, hvor vi mødtes med en af mine gode venner. Og så senere tog jeg ind til byen med min ven... og så tog jeg hjem allerede først på natten og SOV! Var fandme træt.
I dag skal jeg muligvis hjem til kæresten, hvor vi skal grille og drikke en masse øl sammen med nogle af hans venner + hans søster og hendes kæreste.
Og i morgen skal jeg til børnefødselsdag og så hjem og lave lektier.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Igår: Gjorde rent på værelset, gjorde bilen ren inden i, hentede kæresten I dag: Hentet hø til Mads, været i vaskehal med bilen, kørt lillebror og hans kæreste til bryllup hos en af hans kollegaer - senere ved jeg ikk I morgen: Køre kæresten hjem igen, slappe af, og gøre mig klar til mandagens job samtale hos et teleselskab.
Hilsen Annecathrine
Mangler du en speaker til dit næste stævne ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| din weekend |
|
|
fredag: gøre rent + ryde op. ven kommer løbe lørdag: ride 2 heste. sove. aften/nat til søndag arbejde søndag: sove ride 2 heste i skoven og løbe. lufte hunde ved vandet.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fredag: Var der klassefest  Det var rigtig sjovt, jeg var den eneste der ikke var fuld, så gik bare rundt og grinede af de andre xD Lørdag: Lave lektier, op til Sylle og ud med vennerne <3 Søndag: Hjem til en veninde og lave en danse koreografi som vi skal bruge i 38 til 'tema' uge på skolen.. wiee? xD
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weekenden |
|
|
Fredag, dase, var lige kommet hjem efter lejrskole. Lørdag, var på arbejde og i biffen med en veninde. Søndag, ved jeg sgu ikke endnu.
Mette Schønning (: "Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være." - Jesper Skibby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Helene ♥Speedy♥ |
31-08-2008 17:30 |
|
Fredag: Var på arbejde fra kl. 07:00-12:00, derefer tog jeg hjem og gik i bad og sad foran computeren og fjernsynet resten af dagen. Lørdag: På arbejde fra kl. 07:00-11:00 og igen fra kl. 14:00-16:15. Derefter hjem og i bad og sad og slappede af foran fjernsynet. Idag(Søndag): På arbejde fra kl. 07:00-12:45. og igen fra kl. kl. 14:00-14:45. Derefter hjem og ibad og så slappede jeg lidt af og nu sidder jeg foran computeren. Så jeg har faktisk ikk haft "weekend".
Hilsen Helene - Som er afhænig af Heste-Nettet! R.I.P. DV-Hesten Lotte! 10. april 1993 +14. August 2008+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Fredag : forberedelse til stævne på rideskolen, trænede hesten, pudsede, og fik vasket dyret. Lørdag : stod op kl halv 6, og tog ud og flettede, stævnestart, og jaeeh stævne heeeele dagen. Så film og hyggede med slik, chips og sodavand om aftenen. Søndag : bare gloet stævne hele dagen.
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fredag tog jeg hjem til min veninde i Smørum, det blev til 2½ time i tog og bus pga forsinkelser.
Lørdag tog Linette og jeg så i Lyngby Storcenter og købte lidt forskelligt, rigtig hyggeligt. Bagefter var der noget vej-komsammen hvor vi spillede rundbold og spiste god mad.
Idag søndag tog jeg hjem igen, denne gang tog det kun 1½ time. Har været ude og fodre Corfitz og Topas.
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland og Kbh/omegn - Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|