Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Flade hår? Mit krøller - igen :S
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 16:49

Ja, overskriften siger det meste - fra jeg har fladet mit hår går der 5 min, og det krøller igen :S


Så hvad kan jeg proppe i, for at holde det glat?

help! :)


kh. lone

m/ Camilla og pt. Jackpot..


stævnerytter distrikt 11/13


0
0
Svar på denne tråd
 
 KRØLLEDE
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 16:51

Har du naturlige krøller - for så kan du stort set ikke glatte det fuldstændig, for hvis bare det er lidt fugtigt eller det blæser, så krøller det.


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 etjhudfjhfcgjcgh
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 17:03

Ihh hvor jeg kender det! Man kan bruge sådan noget orange spray jeg kan ikke lige huske hvad det hedder men det hjælper på det selvom det ikke bliver ved med være helt glat efter noget tid. Dog skal man undgå regn og blæst hvis ikke man vil have afro garn.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghgfghfghfgh
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 19:21

nej hvor jeg kender det, det er så irriterende!

men for det første skal du have et glattejern som kan komme op på 200 grader, ellers holder det ikke specielt. ved ikke hvad man kan putte i desværre? og så skal du også undgå blæst&regn. (jeg bliver nød til at cykle med hætte hver morgen når jeg skal i skole for at mit hår ikke fuc'ker helt op, og der kommer kæmpe afro krøller :b)


» pernille liv skipper i: «

0
0
Svar på denne tråd
 
 æoujhyfrd
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 19:32

jeg har selv opgivet at glatte mit af samme grund s:


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 20:19

Jeg ved ikke om det vil hjælpe på dit, men jeg har ret glat hår og når jeg krøller det bruger jeg en hår spray, der hedder d'or hair spray. Dåsen er lyserød og sølvgrå med sort låg. Kan købes i føtex til 20 kroner eller billigere, men det holder!

Ved ikke om det virker omvent - med krøller til glat hår, men du kan da prøve når den er så billig (:


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 20:35

Jeg vil ha' krøller!

- men mit hår er så glat det ikke er muligt. Jeg har samme problem som dig, hvis jeg prøver at krølle mit hår.


Man vil tit have det man ikke kan få (; Det er jeg ved at indse.



Sofie & Cappuccino

- you'll never walk alone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala.
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 21:43

Drop det nu , unger . I ødelægger jeres hår , og krøller er flot , og passer HELT sikkert til dig .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 22:15

Der findes helt sikkert masser af produkter hos din frisør, og hvis du spørger hende er jeg også helt sikker på hun gider hjælpe dig med diverse ting du skal bruge

Personligt har jeg jo krøller og jeg står med et glattejern der bliver sat på 230 grader hver morgen - og med den varme bliver jeg nød til at bruge en satans masse hårprodukter for det ikke udtører. Jeg kan lige se i morgen hvilken produkter jeg bruger til det.


» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift' .
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 22:16

når ja, og voks er også godt


» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «

0
0
Svar på denne tråd
 
 ftgjfgjhfgjfgnjhvgjvgh
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 16:48

Sofie (Cappuccino) - du må hellere end gerne få alle mine krøller jeg har seriøst troldehår mega krøller overalt ;D


Jeg bruger i øvrigt noget der hedder: Matrix sleek look det er top dollar!



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jdhjdjdjdjdk
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 19:17

hvis du har naturlige krøller og de er ret vilde kan du ikke gøre noget.. der er bare noget der kan glattes og noget der ikke kan:(


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 rtfgzerg
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 19:21

hahahha laura hvor gammel er du selv? 13? ;D


Men altså ja, krøller er super flot faktisk, man skal bare lære at acceptere dem. Lær at "sæt" dem, så bliver de super flot! Ville selv ønske at jeg havde krøller, og ikke bare normalt, bølget "danskerhår" ;)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalal
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 20:11

du må jo prøve dig frem, der er ikke så meget andet og gøre.
- jeg har selv naturkrøller, og jeg kan godt glatte det, men ligeså snart det bliver vådt eller fugtigt så krøller det igen, og sådan er det bare, det må man bare acceptere :)



I am what i am, and i mean what i mean !


Danmarks mestre i

mix kvadrille 2008 :)



Lundby efterskole 08/09 :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 20:22

Alle: Jeg skal ikke flade det hver dag, men det kunne godt være rart hvis det engang imellem lykkedes :b


Emilie P: Det må du gerne.


kh. lone

m/ Camilla og pt. Jackpot..


stævnerytter distrikt 11/13


0
0
Svar på denne tråd
 
 lokujhygtfr
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 18:37

Laura : du er så lige den yngste af os to ;)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 kljhgfdfjkoiuy
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 19:52



Du kan jo starte med at acceptere dem ;)

Og så pleje dem, så de bliver ekstra flotte.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 20:34

Rikke: Jeg modtager gerne : D



Sofie & Cappuccino

- you'll never walk alone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhfxcfhcvbxcvbvxcfnh
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 22:25

Sofie - det er iorden de afhentes snarest muligt ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider