Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nu syntes jeg simpelthen at det er tid!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:23

Hej JHN'er


Nu syntes jeg altså at det er tid til at vise min "nye" hest frem, eller altså jeg fik ham den 1 April. Da vi hented ham havde han været longeret i en uge og redet i tre.

Det er først nu jeg har fudet ud af hvordan man lægger billder ind, så nu må det være tid!


Lige lidt info:


Navn: Markus.


Født: 18/4 2004


Stg: Tja det ender nok med de 160 cm - store dyr!


mor: Nicoline


Far: Nicolars


Morfar: Blue hors agent.


Farve & aftegn: Mørkbrun (vinter) Lys & mørkmørkbrun (sommer) 3 sokker og blis!


Race: Dv.


nå men nu er det vist tid til billederne!

jeg har desværre ikke nogen helt helt nye, desværre da han er ved at ha fået mange muskler osv. så i må leve med nogle lidt ældre

nå men god fornøjelse!


Et par dage efter vi hentede ham (med vinterpels og det hele!


et "ridebilled" - ja.. altså har ikke nogen i sådan rigtig aktion


^^nårrh, min lille baby er så dygtig!


hans smukke smukke hoved!


i næsten fuld figur! (min mor bagved )


håber i nød billederne, smid gerne et komentar i en pæn tone!






Mvh. Line som,elsker sin markus,

ubeskriveligt højt!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:32

Årh, hvor er han sød : D

tillykke med ham i april xD



Sofie & Cappuccino

- because you're special (L)


(tidligere Sofie xD)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu syntes jeg simpelthen at det er tid!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:32

Sikke en fin ny hest, du har fået dig :)

Tillykke med ham!

Han har en rigtig fin farve på det første billede :)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tøser (;
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:58

sofie: tusind tak for det


stina: Tusind tak ja han er rigtig flot når han er mørk, men han er dælme heler ikke grim når han er lys


der skal nok komme mange flere tråde med dyret her!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 we4rt345345354
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 12:01

Hvor er han smuk! Tillykke med ham :) Glæder mig til at se flere billeder fra jer :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak sissel
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 12:14

Tusind tak sissel,

undskyld jeg siger det men ja.. JEG SYNTES HAN ER PISSE SMUK


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 saasas
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:12

Tillykke. Jeg ride samme sted som dig.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak lotte ..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:29

lotte: Tak. I know!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdsdsdsdsd
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:31

Har du set mig der ude? Eller kan du bare se det på mit signatur.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ?!?!..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:47

kan kun se det på signaturen, tror ikke jeg har set dig derude?


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 asasasas
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:51

Okay... Kan godt huske dine heste. Det er godt nok lidt lang tid siden jeg sidst har været der ude. (vi holder sommerferie fra ridning.) Hvordan går det med Balou? Den er sikkeret blevet rigtig tyk. XD



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 mhbjhbjh
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:52

hold da op en flot dreng du har fået fat i :D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 lotte og louise.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 13:56

Lotte: Balou har det fint. og er tyk som altid. har ikke fået redet ham såmeget på det sidste.


Louise: Tusind tak! - er også bare så glad for ham!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 assaasas
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:01

Okay... Når men vi ses nok der ude en gang.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu syntes jeg simpelthen at det er tid!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:02

Line ♥Markus♥ - Ja, han har helt sikkert en skøn farve også om sommeren. På det første billede er han bare så fræk i sit udtryk, og så har han en ret speciel farve. Jeg er helt vild med det første billede af ham.


Glæder mig som de andre til at se flere billeder af skønheden :)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak stine!!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:06

stine: ÅÅÅÅrh, rødmer næsten hel af alt den ros! jeg er simpelthen bare så glad for ham! han trøster mig virkelig efter det med min gamle pony! han holder forhåbentligt rigtig mange år!

men tusind tak for din ros!!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 stine!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:08

.. ham der major der er da godt nok også læk - læk - lækker!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 undskyldstine
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 14:10

ooorgh sorry havde ikke læst at du ikke har ham mere

men så må du lige få sat nogle billeder ind af den nye ikke?


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:08

TILLYKKE, hvor er han dog dejlig<3!


Pernille & Mille

fordi vi er et team der rykker!

& fordi mille betyder ALT (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 pernille
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 15:15

Pernille: Tusind tak!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hiiihihi
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 16:30

lækker :)


han ser rigtig godt ud :)

held&lykke med ham


Det var mine ord...


See Somehow I can't forget you..

After all what we've been through


ღ ღ ღ

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 16:37

han ser bare super fin ud


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 18:18

'


Lige et spørgsmål :D hvad laver i på dette billede :D?


Pernille & Mille

fordi vi er et team der rykker!

& fordi mille betyder ALT (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 mmhgjhgkjmn
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 18:20

ååååh, en dejlig dreng <3 han er virkelig kær - og smuk!



Sfie

//kokkedal 27'08



0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar svar (:
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:43

Miiig: Tusind tak. er også bare ildt glad for ham!


MIHL: Tusind tak


Pernille: Øhhm altså, han havde bare travet lidt rundt i halle (altså løs) hvis det er det du mener? Tja så stod han lige der og jeg vil gerne løbende have nogle billeder af hele hans krop for at se hvordan han udvikler sig, (han er jo kun 4) og ja så stod min mor lige i baggrunden, var det, det du mente?


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:53



Hvor er han dog smuk !!

Er helt vild med farven :D



Jeg har ogs lige købt en 4 års.. :D



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mathilde
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 11:11

Mathilde: Tusind tak!! ja han har en ret flot farve! Hihi

Jamen så må du da have held og lykke med din lille baby!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne!

Du får mig altid til at smile!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider