|
|
| Nu syntes jeg simpelthen at det er tid! |
|
|
Hej JHN'er  Nu syntes jeg altså at det er tid til at vise min "nye" hest frem, eller altså jeg fik ham den 1 April. Da vi hented ham havde han været longeret i en uge og redet i tre. Det er først nu jeg har fudet ud af hvordan man lægger billder ind, så nu må det være tid! Lige lidt info: Navn: Markus. Født: 18/4 2004 Stg: Tja det ender nok med de 160 cm - store dyr! mor: Nicoline Far: Nicolars Morfar: Blue hors agent. Farve & aftegn: Mørkbrun (vinter) Lys & mørkmørkbrun (sommer) 3 sokker og blis! Race: Dv. nå men nu er det vist tid til billederne! jeg har desværre ikke nogen helt helt nye, desværre da han er ved at ha fået mange muskler osv. så i må leve med nogle lidt ældre  nå men god fornøjelse! Et par dage efter vi hentede ham (med vinterpels og det hele!  et "ridebilled" - ja.. altså har ikke nogen i sådan rigtig aktion   ^^nårrh, min lille baby er så dygtig!   hans smukke smukke hoved!  i næsten fuld figur! (min mor bagved ) håber i nød billederne, smid gerne et komentar i en pæn tone!  Mvh. Line som,elsker sin markus, ubeskriveligt højt! 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Årh, hvor er han sød : D tillykke med ham i april xD
Sofie & Cappuccino - because you're special (L) (tidligere Sofie xD)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu syntes jeg simpelthen at det er tid! |
|
|
Sikke en fin ny hest, du har fået dig  Tillykke med ham! Han har en rigtig fin farve på det første billede 
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak tøser (; |
|
|
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| we4rt345345354 |
|
|
Hvor er han smuk! Tillykke med ham Glæder mig til at se flere billeder fra jer 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak sissel |
|
|
Tusind tak sissel,  undskyld jeg siger det men ja.. JEG SYNTES HAN ER PISSE SMUK 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saasas |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 13:12 |
|
Tillykke. Jeg ride samme sted som dig.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak lotte .. |
|
|
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsdsdsdsd |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 13:31 |
|
Har du set mig der ude? Eller kan du bare se det på mit signatur.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ?!?!.. |
|
|
kan kun se det på signaturen, tror ikke jeg har set dig derude?
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asasasas |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 13:51 |
|
Okay... Kan godt huske dine heste. Det er godt nok lidt lang tid siden jeg sidst har været der ude. (vi holder sommerferie fra ridning.) Hvordan går det med Balou? Den er sikkeret blevet rigtig tyk. XD
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhbjhbjh |
|
|
hold da op en flot dreng du har fået fat i 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lotte og louise. |
|
|
Lotte: Balou har det fint. og er tyk som altid. har ikke fået redet ham såmeget på det sidste. Louise: Tusind tak! - er også bare så glad for ham!
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| assaasas |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 14:01 |
|
Okay... Når men vi ses nok der ude en gang.
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu syntes jeg simpelthen at det er tid! |
|
|
Line ♥Markus♥ - Ja, han har helt sikkert en skøn farve også om sommeren. På det første billede er han bare så fræk i sit udtryk, og så har han en ret speciel farve. Jeg er helt vild med det første billede af ham. Glæder mig som de andre til at se flere billeder af skønheden 
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak stine!! |
|
|
stine: ÅÅÅÅrh, rødmer næsten hel af alt den ros! jeg er simpelthen bare så glad for ham! han trøster mig virkelig efter det med min gamle pony! han holder forhåbentligt rigtig mange år! men tusind tak for din ros!! 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stine! |
|
|
.. ham der major der er da godt nok også læk - læk - lækker! 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskyldstine |
|
|
ooorgh sorry havde ikke læst at du ikke har ham mere  men så må du lige få sat nogle billeder ind af den nye ikke? 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
| Forfatter:  |
Pernille (Mille) |
| Dato:  |
29-07-2008 15:08 |
|
TILLYKKE, hvor er han dog dejlig<3!
Pernille & Mille fordi vi er et team der rykker! & fordi mille betyder ALT (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pernille |
|
|
Pernille: Tusind tak! 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiiihihi |
| Forfatter:  |
Miiig |
| Dato:  |
29-07-2008 16:30 |
|
lækker  han ser rigtig godt ud  held&lykke med ham
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blablabla |
| Forfatter:  |
Pernille (Mille) |
| Dato:  |
29-07-2008 18:18 |
|
' Lige et spørgsmål hvad laver i på dette billede ?
Pernille & Mille fordi vi er et team der rykker! & fordi mille betyder ALT (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmhgjhgkjmn |
| Forfatter:  |
Sofiiie ♥F♥ |
| Dato:  |
29-07-2008 18:20 |
|
ååååh, en dejlig dreng <3 han er virkelig kær - og smuk!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar svar (: |
|
|
Miiig: Tusind tak. er også bare ildt glad for ham!  MIHL: Tusind tak  Pernille: Øhhm altså, han havde bare travet lidt rundt i halle (altså løs) hvis det er det du mener? Tja så stod han lige der og jeg vil gerne løbende have nogle billeder af hele hans krop for at se hvordan han udvikler sig, (han er jo kun 4) og ja så stod min mor lige i baggrunden, var det, det du mente? 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal |
|
|
Hvor er han dog smuk !!
Er helt vild med farven  Jeg har ogs lige købt en 4 års.. 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mathilde |
|
|
Mathilde: Tusind tak!! ja han har en ret flot farve! Hihi  Jamen så må du da have held og lykke med din lille baby! 
25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
Jeg elsker dig Markus, min nye stjerne! Du får mig altid til at smile!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|