Halloha Ænder
Håber alle nyder ferien i det gode vejr 
Igår kom Fylla hjem efter næsten 4 ugers sommerferie på døgnfold. Så der er nok at gå i gang med og den er MEGA fed 
Efter Maja og jeg havde ventet længe på smeden, pga jeg ikke kan lytte en telefonsvarer ordenligt af (
) tog vi os lige en lille ridetur 

^^Først skulle dyret lige ordnes 

^^Spørg mig ikke om, hvad den laver 

^^Færdige 

^^Tut-mus 

^^Smukke pony 

^^ Skridter for med Fitte og Astrid.



^^HALEN


^^Skridt på banen.


^^Et bet' travbillede hvor hun er så fin så fin 

^^Så blev den sørme sulten og fik fat på en gren.

^^ 
Så blev der ædt madpakker og slik i varmen
:

^^Mig, Helena og Astrid. Helena stjal MIN vingummi
!

^^Mig og Helena.

^^Mig igen 
I får også lige et par billeder jeg har fået tilsendt af Fylla fra sommergræs:

^^Fylla og Avanti tager sig en dukkert 

^^Igen.

^^Avanti på dybt vand 

^^Avanti som rullepølse.

^^Fylla og Fitte-kæresten 
Fylla har desværre fået betændelse i sine øjne :/ Køber en fluehætte og regner med at min mor fikser noget decifcerende-øjen-halløj imorgen. Men nogle, der ellers kender en mirakelkur?
Men Maja er i toptræning, så i kan godt forvente flere billeder inden ferien er forbi 
Kommenter gerne
