Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 * Fylla kommet tilbage (: + Ridebilleder
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:24

Halloha Ænder ;D Håber alle nyder ferien i det gode vejr :D


Igår kom Fylla hjem efter næsten 4 ugers sommerferie på døgnfold. Så der er nok at gå i gang med og den er MEGA fed :P


Efter Maja og jeg havde ventet længe på smeden, pga jeg ikke kan lytte en telefonsvarer ordenligt af ( :P ) tog vi os lige en lille ridetur ;D


^^Først skulle dyret lige ordnes ;)



^^Spørg mig ikke om, hvad den laver :P


^^Færdige


^^Tut-mus ;D


^^Smukke pony


^^ Skridter for med Fitte og Astrid.




^^HALEN ;D ;D


^^Skridt på banen.



^^Et bet' travbillede hvor hun er så fin så fin


^^Så blev den sørme sulten og fik fat på en gren.


^^ :P


Så blev der ædt madpakker og slik i varmen ;) :


^^Mig, Helena og Astrid. Helena stjal MIN vingummi !


^^Mig og Helena.


^^Mig igen ;)



I får også lige et par billeder jeg har fået tilsendt af Fylla fra sommergræs:


^^Fylla og Avanti tager sig en dukkert :P


^^Igen.


^^Avanti på dybt vand :P


^^Avanti som rullepølse.


^^Fylla og Fitte-kæresten


Fylla har desværre fået betændelse i sine øjne :/ Køber en fluehætte og regner med at min mor fikser noget decifcerende-øjen-halløj imorgen. Men nogle, der ellers kender en mirakelkur?


Men Maja er i toptræning, så i kan godt forvente flere billeder inden ferien er forbi :D


Kommenter gerne ;D ;D ;D




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:28

Åh Dejlig dejlige Fylla (;

Rigtig fine hygge'billeder, håber hun har nydt ferien.

Mht til øjn betændelse så er kamille-te utrolig godt!


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 eterwtert
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:30

Kan slet ikke kende Fylla på de første billeder, der ligner hun en hest xD Men da hun så får hovedtøjet på, er hun den Fylla som hun plejer at være :D
Men hun er jo super lækker, også selvom hun er tyk :p

Dejlige billeder, som altid :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fylle-Wylle
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 22:41

Hvor dejligt at få hende hjem igen!


Det ser jo også ud til I allerede er totalt GU hjemme på SAM. Så kan I altså godt snart regne med, at jeg kommer og forstyrrer freden inden længe ;)


Hvem er kommet hjem indtil nu?


Og det lyder bare alletiders med Majas kameraform - Bubbi og jeg vil jo meget gerne lege med hende




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 villiza
Forfatter: 
Dato:  28-07-2008 23:20

Årh hvor er Fylla dog en dejlig pony!

Er helt vild med hend ei små tyk udgave ;D <3

Hvor har hun dog os en super flot pels..


I ser bare så glad eud sammen , dejligt at se (:


Mvh. Tine

med dressurponyen Villiza Royal <3.



0
0
Svar på denne tråd
 
 878544676465764
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:07

Line: Det tror jeg i den grad hun gør :D Kamillete blev også brugt i går ;)


Team Toss: haha, Kæmpe pony

Tusind tak ;D


Karen: Der er kun Fitte og Fylla. Og det er Astrid, der passer Fitte indil Frederikke kommer hjem fra ferie. Men Dulle, Merlin og Kinney kommer nok hjem sidst på ugen ;) og Freslo i weekenden :P


ThinkPink: Ihh, taak ;D var også overrakesket over at der ikke skulle mere end en strigletur til, at få pelsen til at skinne igen ;)

. ;D







± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hyggelige billeder!
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 10:11

Sikke nogle hyggelige billeder :)

Fylla er smuk som altid, også selvom hun er blevet lidt buttet ;)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 regherer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:39

Fine Fylla


Hvor fint de havde deres egen private pool at bade i. Det ser ud som om den var populær



::Maja Stade

Orden er for de primitive - kun genier behersker kaos.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:45

Så fed er den da heller ikke blevet :b - den ligner sørme ikke en der har stået på græs i 4 uger, uden motion efter mine ponyers standard. Så de er blevet holdt i gang hele ferien ;)

Hun er super smuk som altid :)


Forresten så kan det altså ikke være andre end den fitte jeg kender der skridter rundt ved siden af. Hvem ejer den nu? Kender nemlig hende der havde den før og har været på landsskue med den og hende osv :b





Nadia Dahl

med

Nørlunds Penny Lane

&

Toftegaardens Silver Sock


- Silver, nu til salg /:


0
0
Svar på denne tråd
 
 896764535698745
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 11:52

Haha, ej det kunne være værre ;)


Det er den Fitte du kender :D Veddinge Fit For Fight.

Han ejes nu af en rigig sød pige, der hedder Frederikke og står samme sted som Fylla ;D Det går virkelig godt med de to.






± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 86748967454758
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 18:53

Maja: Uh ja, jeg tror den var atraktiv ;D





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 21:00

Fylla er skøøn som altid ! <33


Det er nogle r*vfede sko du har dig der!!!


HVor har du fået dem?? :P



MilleR!

Som er officielt afhængig af Jhn!

~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 21:03

Og fylla Er hgelt forandre syntes jeg :P


Hendes pels er meget lysere ;D



MilleR!

Som før hed Emilie mickey!

~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 21:09

Lad vær med at bruge kamille te!



Istedet tag en tsk fuld salgt of en liter kogende vand og bland sammen og lad det køle også skyl øjet emd det, som med kamille the..


Det har min dyrlægen rådet mig til..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 5456646556
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 22:17

MilleR: Tak ;D Mener jeg har købt dem i en sportsbutik af en art ;) Meen jeg burde ikke have dem på deroppe, for de er ret svære at få rene igen :P

Ja, hun blir' utolig lys om sommeren


Mie: Det kommer da til at klø ?? Hvis der skal saltvand i øjet, skal det jo være isotonisk.



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 22:19

altsaa min dyrelæge sagde det, og regner med at de har styr på det..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 908674675676
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 22:38

Mie: Min mor er sygeplejerske og hun siger at det var rigtigt nok at saltvand kunne hjælpe. Men så skal det være isotonisk, altså sådan at saltinholdet er ens med vandet vi har i kroppen. Så det skal være mere præcist end bare en skefuld ;)



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 456786546
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 12:41

Lige et billede af Fylla på folden herhjemme ;) :




± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider