|
|
| Hvem er singler? |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
20-07-2008 17:59 |
|
Hej Alle  Inspireret af min anden tråd hvor et par af os lige havde endt vores forhold, og havde fundet et par kyssefyrer, tænkte jeg at det kunne være fedt med en oversigt over hvem der er singler! 1. Hvor længe har du været single? 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Fortsat god aften 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind "Livet er fedt, men vi lever for lidt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Det har jeg i godt og vel 1½ år  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Det var ikke mere end 5-6 måneder . 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Jeg nyder single livet i fuldedrag, men jeg et par fyre, men det er mest bare for sjov, og fordi vi har udbytte af hinanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
20-07-2008 18:28 |
|
1. Hvor længe har du været single? Det må jo snart være.. Et par uger . 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Årh.. Flere måneder. Kan ikke huske præcist. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Jeg har lidt kørende med min eks igen, og flirter da med flere. Så, vil nok sige jeg mest bare nyder single liver. Hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal |
|
|
Det er vel ikke mig du hentyder til mht. det andet indlæg vel?  1. Hvor længe har du været single? Siden i torsdags. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Det varede nu altså kun små 2 uger, men drengen betød sku noget for mig alligevel. Havde haft noget kørende med ham lang tid inden. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Øhm? Jeg skal vel snart giftes hvis det stod til fyren fra igår Ja, jeg har noget kørende med en, som du HAR fundet ud af. 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miaav. |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
20-07-2008 18:35 |
|
hahhaha nej Sofie hvorfor tror du det hele handler om dig?  Men du kan godt droppe det, jeg VED du skal giftes! Må hellere selv svare: 1. Hvor længe har du været single? Siden igår formiddags  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 2 ½ år. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Lige nu er der kyssefyren var igår aftes, men skal ikke have noget seriøst , ikke ligesom Sofie! 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind "Livet er fedt, men vi lever for lidt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar.. |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Siden først i december 2006.. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Hmm.. Omkring 9 uger.. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Hmm.. Lidt har jeg vist noget kørende med en, men jeg nyder nu stadigvæk singlelivet..
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
| Forfatter:  |
Camilla Stormont |
| Dato:  |
20-07-2008 18:41 |
|
1. Hvor længe har du været single? Faktisk i snart 11mdr.
2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 16mdr alt i alt.
3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Sådan lidt halvt om halvt 
» Camilla Maria Stormont « How do we change the world? By making one act of random kindness at the time! Myspace - Arto - Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Det skulle også være underligt, HVIS det hele handlede om mig ikke Camilla?  Kommer du til brylluppet Camilla? Men KUN hvis du har kyssefyren med 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miaav. |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
20-07-2008 18:53 |
|
Jamen Sofie jeg siger tak for invitationen, jeg skal nok medbringe et stks kyssefyr som kavaler 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind "Livet er fedt, men vi lever for lidt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Single? |
|
|
1. Hvor længe har du været single? i godt og vel 1½ måned 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? knap 6 mdr. og jeg var virkelig in love 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? jeg havde, men eksen bliver ved med at poppe op bagest i hovedet, så noget seriøst er det ikke blevet til, om jeg nyder single livet? nej vil sgu helst være sammen med en dejlig fyr, har vidst været single længe nok inden eksen... 
...Ann Helene Nu med Baltazar, yndlings Babyen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem er singler? |
|
|
1. Hvor længe har du været single? godt et halvt år 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? lidt over to år  3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? errr.. everbody loves sab xD not.. HEY sku vi ikk lave det her til en date-side? xD eller må man ik det? hvem har en sød fyr til mig??!
Sabrina & Feykir akademisk ridekunst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmjlknkjb |
|
|
1. Hvor længe har du været single? præcis 17 år og 4 måneder i morgen  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 0 dage 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? jeg nyder at være single 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SINGELLIVET |
|
|
Er singel - Men nyder det faktisk, det giver mig mulighed for at prøve en masse fyre af, inden jeg slår mig fast med en fyr igen  1. Hvor længe har du været single? ½ års tid vist  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 3 Måneder. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Begge dele :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg har været officel single i et år nu - men uofficel single i 2 uger. Mit sidste forhold officelle forhold varede 3 måneder, og min sidste uofficelle forhold varede et par måneder ca. Jeg elsker singlelivet, har ikke fundet nogen som kan få mig til droppe byen. Har også noget kørende med nogen..
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalaa |
|
|
GODT Camilla!! Det vil jeg glæde mig til! 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
1. Hvor længe har du været single? lige omkring 6 mdr
2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? lige omkring 1 år.
3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? tihi. jeg har haft lidt kørende med et par stykker, men i bund og grund gider jeg det ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nicki, Bjarne, Kennet, PUK og Hans !!!!! |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
20-07-2008 19:45 |
|
1. Hvor længe har du været single? Øh, siden påsken tror cirka... 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Omkring 4 måneder tror jeg. Hvis det ses udefra... 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Hm, det er vel det samme? Nyder at jeg er single, har lige haft lidt kørende... Men altså jeg kigger mig omkring mm. hvis man kan sige det sådan 
Determination to achieve, give you the ability to do it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaaaaaaaaaaaaaa |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
20-07-2008 19:55 |
|
1. Hvor længe har du været single?hmm . kan sq ik huske:D:D 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold?kan ikk huske det præcis:D 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet?både og: , men jeg nyder single livet, men der er altså ogs bar en mega over dejlig lækker fyr , jeg meeget gerne vil ha' :D haha
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
I 4 år I) 1 år, men det var meget useriøst og børneagtigt. Nyder og nyder, der er andre gode ting i livet jo, men savner da en kæreste 
..Tanja >> [L] Nightwishin musiikki on upea! [L] Nightwish 7/8 2008 !! Nightwish 28/11 2007 </3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumemlum |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Længe, men det er nu af egen fri vilje 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Jeg har ikke haft noget længere varende forhold. Simply because I haven't met the right one! 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet Jeg flirter en hel del, men er ikke interesseret i et forhold.
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
20-07-2008 21:17 |
|
1. Hvor længe har du været single? Siden 3. klasse  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? i en måned tror jeg d: 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? jeg nyder at være single 
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
ZEBRAEN |
| Dato:  |
20-07-2008 21:30 |
|
1. Hvor længe har du været single? Så lang tid at jeg ikke længere kan huske hvornår jeg sidst havde et forhold. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Tror aldrig vi slog op. Vi var ikke så gamle, og da vi ikke så hinanden så tit fik jeg nogle breve, og til sidst fik jeg ikke flere breve  3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Jeg har ikke noget kørende med nogen, og nu ved jeg ikke hvordan det er at have en "rigtig" kæreste. Kan ikke rigtig huske noget fra det eneste "forhold" jeg havde dengang. Så ved ikke om jeg nyder singlelivet da jeg ikke ved noget om det modsatte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdssdgsgd |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Hmm, det må være siden februar. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? 2½ år ca. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Man har vel altid en lille flirt. Men jeg bryder mig rent faktisk ikke så godt om at være single. Har ikke vænnet mig til det endnu. Dog har jeg vænnet mig til at sove alene og fylde hele sengen, hehe.
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| singlelivet |
|
|
1. Hvor længe har du været single? - alt for længe : ) Hehe. Ej, jeg har været single ret længe... Har ikke rigtig haft noget seriøst forhold på den måde, det har jeg ikke orket  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? - uha, tror det var tre uger?  3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? - man nyder jo singlelivet, men lige nu går vi efter kæresteN! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha..... |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Hmm... 4 dage? 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Lidt over 1 år.-- 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Prøver at nyde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hbgfhgfgjfj... |
|
|
1. Hvor længe har du været single? Hmm... 2 år tror jeg det er ved at være. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? En måneds tid. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Hmm... Det er virkelig svært at svare på... Ja, jeg har og igen nej. Det bliver aldrig til mere, kan man vel sige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
1. Hvor længe har du været single? -en uge 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? -6 måneder +- lidt. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? - har ikke rigtigt noget kørende med nogen, og har efter det her forhold heller ikke lige lyst til at springe ud i et nyt forhold med det samme, så regner med at nyde singlelivet, ihvertfald lige foreløbigt.
We'll do it all Everything On our own
Picasso<3 * June<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
1. Hvor længe har du været single? 2 år 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? Det varede så kun 14 dage - 3 uger . 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet Jeg nyder single livet, og hygger mig med et par stykker (:
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lablalala |
|
|
Lålålå, jeg er ikke single mere Hahahah, jeg keder mig, så I skulle vide det xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
1. Hvor længe har du været single? - I 10 mdr. 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? - 4 mdr. ca, men han var desværre meget jaloux anlagt, hvilket resulterede i han kørte ind i min bil mens jeg var i den og jeg v ikke hva.. 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? - Jah, har jeg da. Men om det nogensinde bliver til noget må fremtiden vise For egentligt nyder jeg at ku gøre som jeg vil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Foxie ♥Mulle♥ |
| Dato:  |
21-07-2008 08:58 |
|
Her må jeg række fingeren i vejret og indrømme det er jeg.. =D Men er satme også glad for det, heh.. 1. Hvor længe har du været single? - 2-3 måneder tror jeg 2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? - 1 måned. I think 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? - Jeg har noget kørende med en, men ser ham ikke da han ikke bor i min omegn.. =D
Nina Larsen Du er okay - Jeg er okay. Alle er ikke ens men vi kan da lære af vores fejl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
21-07-2008 12:40 |
|
1. Hvor længe har du været single? Hele mit liv  2. Hvor lang tid varede dit sidste forhold? - 3. Har du noget kørende med nogen eller nyder du singlelivet? Jeg nyder singlelivet 
Hilsen Helene Som desværre ikke rider på ponyen Chanell mere :-( Men nu rider ponyen Sonny:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zerinius limbo . |
| Forfatter:  |
Caroline ♥Zerinius♥ |
| Dato:  |
21-07-2008 13:33 |
|
.siden klokken halv tolv i nat, har jeg ikke været singel længere 
- Caroline ©Med seje Zerinius Limbo xb©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|