Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 dit tøj?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:27

hej folkens (:

hvad for noget tøj har du på idag?


jeg har:

en grå only langærmet trøje & bukser fra h&m.


+ emma-bb (vi er sammen)

stribet only t-shirt, tiger of sweden bukser og papfarspige grå cardigan udenover x)




Mille Dinesen

jeg lukker & slukker :b


0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdhfghfgf
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:28



T-shirt og hotpants....

+ et par sokker ;D




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:30

T-shirt og cowboybukser, for store. + et par sokker.



CacaoTraum

irriterende flabet, på den rødhårede måde. (;


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 TØJ IDAG?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:31

diesel bukser, en hvid papfars stropbluse & en lilla nørgaard bluse udenover. også sorte pumasokker



Pernille

i miss you so much

0
0
Svar på denne tråd
 
 MIT TØJ
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:42

Lige nu har jeg - blå nike trænings bukser og en sort strop bluse rigtigt chiil tøj..



(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 @!#$ jeg er sej
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:45

blå miss60 bukser, en hvid top fra h&m, og en sort bikbok hættetrøje uden på, og et hvidt og guld tørklæde hahahaha


bumsetøjjj



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 14:51

Brøndby bukser , en h&m top, med en diesel t-shirt udover (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 susjad
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:00

Puma træningsbukser, grå simpsons tshirt :D


slap af tøj - jeg ligner @!#$! ;D



bananbrød

holiday : D!


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:11

min jeans fra spanien, en Royal Beer trøje (arbejdstrøje) grønt tørklæde og strømper :D


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ijujghujfhjfuy
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:32

grå bukser, nittebælte, en sort t-shirt med disneyland paris trykt på hvor Aerne er et stort eifeltårn og har ingen ide om hvordan det staves (Y)




LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:34

Lulululu: ej sådan en har min søster også d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjbnnbjknkjhnkj
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:39

Line : den er også flot (Y)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:40

Ligenu har jeg mine sorte (eller, de er blevet underlig-grå nu) rideukser, Grå veromoda lynlåstrøje, ridestrømper og en t-shirt fra h&m.


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:41

En lysegrøn sok , en mørkegrøn sok , en t shirt , hotpants og et lyseblåt tørklæde .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 15:55

Pt. er jeg ikke kommet ud af arbejdstøjet endnu - så mørke Killah bukser og min blå Q8 skjorte :-P


Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 16:51

Bukser fra only, papfars pige lang top i grå, hvid samsøe samsøe t-shirt - og en blå cardigan (:

Bare det der lå først da jeg sku ud og gå tur med hesten :P



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 16:58

huhu, hun elsker den også (;


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:04

Øh ved ikke hvad mærke dette tøj er men har et par sorte bukser og en grå tunika på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalallaa
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:06

Jeg har ALTID "slappe af" tøj på når jeg bare går her hjemme.

I dag har jeg mine lyserøde everlast bukser på, og en T-shirt fra only med ugler på. Og mine turkise elskede sokker


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:30

Jeg har baggy sandfarvede Dr. Denim jeans på, en sort Just Female top, smat sort Fred Perry træning trøje ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:39

jeg har et par papfars pige gamacher på, en papfars pige top i sort, og d&g leopard strop udenover og så en papfarspige t-shirt i lilla ;D

og sorte klipklappere.


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:48

nederdel & t-shirt 8D jeg er paa ferie!



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Puuuh...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:50

Har en trøje på fra new york og et par jeans fra creme fraiche ;)



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke an på størrelsen -
Men gørelsen!
www.joseograffe.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 17:57

Jeg er lige kommet hjem fra stalden,

Jeg har mine grønternede (og meget højt elskede!) pikeur ridebukser på, en hvid "reklame T-shirt" og et par lyseblå sokker :p



"Hygge hejsa!"
<3 Line og Surprise <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgeheh
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 18:17

fck bukser og papfars pige (lang) t-shirt på.


AMANDA KARLSEN
klank efterskole 08/09

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 18:37

Jeg har et par mørke Miss60 jeans på, og en sort Dolce & Gabbana t-shirt på.


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 bøøøøøøøøøøøøøøøøøø
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 18:45

jeg har mine højtelskede ride bukser på fra carat?

og en blå flis trøje fra h&m og nogel tennis sokker og ride strømper og en mærkelig grå trøje


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 18:58

Jeg har:


et par hummel bukser på fra en klubdragt, også en adidas t-shirt og en hummel fodbold jakke, med lynlås på venstre side af halsen og ned til skulderen. Og et par alm. sokker og reebok sko =D


Nina Larsen

Du er okay - Jeg er okay.

Alle er ikke ens men vi kan da lære af vores fejl

0
0
Svar på denne tråd
 
 ´hvad fór noget tøj
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 19:27

ridebukser fra equipage


pikeur ridestømper


en hvid poloshirt


blå fleece trøje.


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kajbjerggårds blues
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 21:06

Et ar g-star bukser, parfarspige bluse og en sparks vest.


Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 hgffghf
Forfatter: 
Dato:  19-07-2008 23:10

Holder jo ferie, så har et par røde joggingbukser, stribede sokker, sutsko og en mørkegrøn top... :D


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tøj xD
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:56

Lige nu har jeg en langærmet brun trøje fra only på, og nogle dejlige behagelige "hjemmebukser" xD . Så sokker fra føtex og underbukser og BH fra h&m xD


Så fik i vidst det hele med xD



Min højtelskede Prinse-mand (': <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 21:59

jeans fra spanien
en hummeltrøje med trekvartærmer
og lilla strømper, looove (L'


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 oiehjtrnjhwyw
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:02

Røde cowboy-bukser, sort t-shirt. ;D




Alt er muligt - undtagen at stå på ski gennem en svingdør! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:02

G-star t-shirt, killah bukser, BH fra new yourker, playboy g-streng og strømper af en art :P




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdggsdsgd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:15

Jeg er nudist



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:25

Jeg kom hjem fra ferie i nat, så har bare haft noget dejligt afslappet tøj på ;D

- Sorte knickers fra Papfars pige

- Alm. brunstribet bluse fra only :P


Jep, det er sgu afslappende ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 fghdfjhcfgjdgjhncv
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 22:28

Nattøj (: grå g-star (stræk) bukser og en t-shirt fra noget håndbold by night, uld sokker



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sejest
Forfatter: 
Dato:  20-07-2008 23:25

trænings bukser

björkvin t-shirt Grå m/ pink

uld sokker 8D



Catrine sørensen.

Maylie Selwyn.

Fjordglimt Mr. Kennedy.

Gibsvads Bobby.


De L Æ K R E S T E equipager


hvis hesten skal yde 100 % skal rytterne yde 110!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 00:36

En meget stor, løs t-shirt i sort strækstof og så har jeg ekstremt uglet hår, bare ben og fødder - dvs. et syn for guder



Med væmli' hilsen Aja!

..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalalalal
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 00:53

Undertøj og en top xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 dagens tøj
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 08:46

Jeg har nattøj på lige nu :)

Men senere er det: Zoo t-shirt og arbejdsbukser :)


Mette Schønning (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 09:53

Jeg har et par grå bukser fra Vila, en lilla nørregård bluse og et ternet tørklæde på idag :P


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 10:06

Jeg har et par mørkegrønne 3/4 bukser på fra h&m, og en brun langærmet bluse også fra h&m.


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 10:28



Har nattøj på ....



Min højtelskede Spanien trøje :D + grønne shorts :P



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 hakdha
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 11:04

Nattøj :D


Sorte shorts og fc barcelona tshirt <3 elsker nattøj :D



bananbrød

holiday : D!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 11:22

Nattøj.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 11:29

grå natbukser og en roskilde t-shirt. d;


emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 12:16

trænings bukser og en grå bluse og en striktrøje , og mine højtelskede hjemmestrikkede sokker (som min farmor har strikket) haha :D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 tøøøøøøøj
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 17:14

..jeg har sorte cowboybukser fra Diesel, en lyserød stropbluse fra Rosemunde og en rød- og hvidstribet Nørgaardbluse på :]



$ofiesofersofing
Med ½part på Fredrik (L)
Kokkedal ridelejr 27 08 :b
♥ ♥ ♥



0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 22:08

sort Samsøe bluse / t-shirt

grå Killarh bukser

G-star halstørklæde

WESC jakke

hvide reebok sko

og Gucci Solbriller

- skulle på shopping med min veninde <'3


// Line


Chikitta Roma <'3

& Line Olsen.

Oldb. sælges !

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 22:19

Lilla only kjole. Og undertøj :P



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  21-07-2008 23:34

hvide h&m korte shorts.
hvis lang papfarspige top

& en mintfarvet björkvin t-shirt d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 00:01

Flyverdragt

Hue + vanter

Skisokker

Halstørklæde


Ja okay, overdrivelse fremmer forståelse ikå.

Men jeg fryser overdrevet meget efter lige at være vendt hjem fra Cypern med næsten 40 graders varme.

Shiat det er lige pludseligt sygt koldt herhjemme!


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 rterwtretert
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 14:12

Lige nu sidder jeg i sutsko, blå puma shorts, grå top fra H&M og en lyselå Kingsland bluse uden på :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 14:54

Jam hængerøvsbukser i blå :'D
En sort papfars pige kort top,
og en sort d&g udenover xD


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tøøøøøøj 8D
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 15:12

Lige nu har jeg bare

Grimme gammle adidas bukser på og en pink trøje.


Kh.
Anne & Lukas.

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  22-07-2008 15:21

en h&m top

I CPH sweatshirt

Killah bukser

& sokker :B


» Mvh. Frederikke Sadolin.
med ponydyret Santos, min soulmate <3



(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 02:23

arbejds t-shirt.
grå cheap monday jeans d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjhfgcfjcjhngcnvb
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 02:40

Sorte sokker og en stor "nat" t-shirt



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 klglkfkfg.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2008 09:29

Jeg har sorte Hoffmeier ridebukser og sorte Hoffmeier ridestrømper. Og så har jeg en sort/lyseblå Wranger t-shirt på. :)

(Skal ud og ride sjovt nok)



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will still love you .

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider