|
|
| dit tøj? |
| Forfatter:  |
mille dinesen |
| Dato:  |
19-07-2008 14:27 |
|
hej folkens (: hvad for noget tøj har du på idag? jeg har: en grå only langærmet trøje & bukser fra h&m. + emma-bb (vi er sammen) stribet only t-shirt, tiger of sweden bukser og papfarspige grå cardigan udenover x)
Mille Dinesen jeg lukker & slukker :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
19-07-2008 14:30 |
|
T-shirt og cowboybukser, for store. + et par sokker.
CacaoTraum irriterende flabet, på den rødhårede måde. (; epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TØJ IDAG? |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
19-07-2008 14:31 |
|
diesel bukser, en hvid papfars stropbluse & en lilla nørgaard bluse udenover. også sorte pumasokker 
Pernille i miss you so much
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIT TØJ |
|
|
Lige nu har jeg - blå nike trænings bukser og en sort strop bluse rigtigt chiil tøj..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$ jeg er sej |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
19-07-2008 14:45 |
|
blå miss60 bukser, en hvid top fra h&m, og en sort bikbok hættetrøje uden på, og et hvidt og guld tørklæde hahahaha bumsetøjjj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Brøndby bukser , en h&m top, med en diesel t-shirt udover (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| susjad |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
19-07-2008 15:00 |
|
Puma træningsbukser, grå simpsons tshirt  slap af tøj - jeg ligner @!#$! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
19-07-2008 15:11 |
|
min jeans fra spanien, en Royal Beer trøje (arbejdstrøje) grønt tørklæde og strømper 
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ijujghujfhjfuy |
|
|
grå bukser, nittebælte, en sort t-shirt med disneyland paris trykt på hvor Aerne er et stort eifeltårn og har ingen ide om hvordan det staves 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
19-07-2008 15:34 |
|
Lulululu: ej sådan en har min søster også d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjbnnbjknkjhnkj |
|
|
Line : den er også flot 
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ligenu har jeg mine sorte (eller, de er blevet underlig-grå nu) rideukser, Grå veromoda lynlåstrøje, ridestrømper og en t-shirt fra h&m.
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala. |
|
|
En lysegrøn sok , en mørkegrøn sok , en t shirt , hotpants og et lyseblåt tørklæde .
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Casual |
| Dato:  |
19-07-2008 15:55 |
|
Pt. er jeg ikke kommet ud af arbejdstøjet endnu - så mørke Killah bukser og min blå Q8 skjorte 
Casual ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Bukser fra only, papfars pige lang top i grå, hvid samsøe samsøe t-shirt - og en blå cardigan (: Bare det der lå først da jeg sku ud og gå tur med hesten 
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
19-07-2008 16:58 |
|
huhu, hun elsker den også (;
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
ZEBRAEN |
| Dato:  |
19-07-2008 17:04 |
|
Øh ved ikke hvad mærke dette tøj er men har et par sorte bukser og en grå tunika på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalallaa |
|
|
Jeg har ALTID "slappe af" tøj på når jeg bare går her hjemme.  I dag har jeg mine lyserøde everlast bukser på, og en T-shirt fra only med ugler på. Og mine turkise elskede sokker 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Jeg har baggy sandfarvede Dr. Denim jeans på, en sort Just Female top, smat sort Fred Perry træning trøje 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg har et par papfars pige gamacher på, en papfars pige top i sort, og d&g leopard strop udenover og så en papfarspige t-shirt i lilla 
og sorte klipklappere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
nederdel & t-shirt 8D jeg er paa ferie!
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puuuh... |
|
|
Har en trøje på fra new york og et par jeans fra creme fraiche 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er lige kommet hjem fra stalden, Jeg har mine grønternede (og meget højt elskede!) pikeur ridebukser på, en hvid "reklame T-shirt" og et par lyseblå sokker :p
"Hygge hejsa!" <3 Line og Surprise <3 ~* Team JPSR Dressur *~ tidligere: Line♥Tatoo♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgeheh |
|
|
fck bukser og papfars pige (lang) t-shirt på.
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg har et par mørke Miss60 jeans på, og en sort Dolce & Gabbana t-shirt på.
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bøøøøøøøøøøøøøøøøøø |
| Forfatter:  |
Ericalinde ♥magic khidara♥ |
| Dato:  |
19-07-2008 18:45 |
|
jeg har mine højtelskede ride bukser på fra carat? og en blå flis trøje fra h&m og nogel tennis sokker og ride strømper og en mærkelig grå trøje 
Magic Khidara<3 elsker min lille ox'er. smukke<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Foxie ♥Mulle♥ |
| Dato:  |
19-07-2008 18:58 |
|
Jeg har: et par hummel bukser på fra en klubdragt, også en adidas t-shirt og en hummel fodbold jakke, med lynlås på venstre side af halsen og ned til skulderen. Og et par alm. sokker og reebok sko =D
Nina Larsen Du er okay - Jeg er okay. Alle er ikke ens men vi kan da lære af vores fejl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ´hvad fór noget tøj |
|
|
ridebukser fra equipage pikeur ridestømper en hvid poloshirt blå fleece trøje.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kajbjerggårds blues |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
19-07-2008 21:06 |
|
Et ar g-star bukser, parfarspige bluse og en sparks vest.
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgffghf |
|
|
Holder jo ferie, så har et par røde joggingbukser, stribede sokker, sutsko og en mørkegrøn top... 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøj xD |
|
|
Lige nu har jeg en langærmet brun trøje fra only på, og nogle dejlige behagelige "hjemmebukser" xD . Så sokker fra føtex og underbukser og BH fra h&m xD Så fik i vidst det hele med xD
Min højtelskede Prinse-mand (': <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
20-07-2008 21:59 |
|
jeans fra spanien en hummeltrøje med trekvartærmer og lilla strømper, looove (L'
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oiehjtrnjhwyw |
|
|
Røde cowboy-bukser, sort t-shirt. 
Alt er muligt - undtagen at stå på ski gennem en svingdør! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
20-07-2008 22:02 |
|
G-star t-shirt, killah bukser, BH fra new yourker, playboy g-streng og strømper af en art 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdggsdsgd |
|
|
Jeg er nudist 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Jeg kom hjem fra ferie i nat, så har bare haft noget dejligt afslappet tøj på  - Sorte knickers fra Papfars pige - Alm. brunstribet bluse fra only  Jep, det er sgu afslappende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghdfjhcfgjdgjhncv |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
20-07-2008 22:28 |
|
Nattøj (: grå g-star (stræk) bukser og en t-shirt fra noget håndbold by night, uld sokker
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sejest |
|
|
trænings bukser björkvin t-shirt Grå m/ pink uld sokker 8D
Catrine sørensen. Maylie Selwyn. Fjordglimt Mr. Kennedy. Gibsvads Bobby. De L Æ K R E S T E equipager hvis hesten skal yde 100 % skal rytterne yde 110!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
21-07-2008 00:36 |
|
En meget stor, løs t-shirt i sort strækstof og så har jeg ekstremt uglet hår, bare ben og fødder - dvs. et syn for guder 
Med væmli' hilsen Aja! ..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;
epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dagens tøj |
|
|
Jeg har nattøj på lige nu  Men senere er det: Zoo t-shirt og arbejdsbukser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg har et par grå bukser fra Vila, en lilla nørregård bluse og et ternet tørklæde på idag 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har et par mørkegrønne 3/4 bukser på fra h&m, og en brun langærmet bluse også fra h&m.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Har nattøj på .... Min højtelskede Spanien trøje + grønne shorts 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hakdha |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
21-07-2008 11:04 |
|
Nattøj  Sorte shorts og fc barcelona tshirt <3 elsker nattøj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emma-BB |
| Dato:  |
21-07-2008 11:29 |
|
grå natbukser og en roskilde t-shirt. d;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
21-07-2008 12:16 |
|
trænings bukser og en grå bluse og en striktrøje , og mine højtelskede hjemmestrikkede sokker (som min farmor har strikket) haha 
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøøøøøøøj |
| Forfatter:  |
Sofiiie ♥F♥ |
| Dato:  |
21-07-2008 17:14 |
|
..jeg har sorte cowboybukser fra Diesel, en lyserød stropbluse fra Rosemunde og en rød- og hvidstribet Nørgaardbluse på :]
♥ $ofiesofersofing ♥ Med ½part på Fredrik (L) Kokkedal ridelejr 27 08 :b ♥ ♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
sort Samsøe bluse / t-shirt grå Killarh bukser G-star halstørklæde WESC jakke hvide reebok sko og Gucci Solbriller - skulle på shopping med min veninde <'3
// Line Chikitta Roma <'3 & Line Olsen. Oldb. sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Lilla only kjole. Og undertøj 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
21-07-2008 23:34 |
|
hvide h&m korte shorts. hvis lang papfarspige top & en mintfarvet björkvin t-shirt d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Flyverdragt Hue + vanter Skisokker Halstørklæde Ja okay, overdrivelse fremmer forståelse ikå. Men jeg fryser overdrevet meget efter lige at være vendt hjem fra Cypern med næsten 40 graders varme. Shiat det er lige pludseligt sygt koldt herhjemme!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rterwtretert |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
22-07-2008 14:12 |
|
Lige nu sidder jeg i sutsko, blå puma shorts, grå top fra H&M og en lyselå Kingsland bluse uden på 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jam hængerøvsbukser i blå :'D En sort papfars pige kort top, og en sort d&g udenover xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøøøøøøj 8D |
|
|
Lige nu har jeg bare Grimme gammle adidas bukser på og en pink trøje.  Kh. Anne & Lukas.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
22-07-2008 15:21 |
|
en h&m top I CPH sweatshirt Killah bukser & sokker :B
» Mvh. Frederikke Sadolin. med ponydyret Santos, min soulmate <3 (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
23-07-2008 02:23 |
|
arbejds t-shirt. grå cheap monday jeans d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjhfgcfjcjhngcnvb |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
23-07-2008 02:40 |
|
Sorte sokker og en stor "nat" t-shirt
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klglkfkfg. |
|
|
Jeg har sorte Hoffmeier ridebukser og sorte Hoffmeier ridestrømper. Og så har jeg en sort/lyseblå Wranger t-shirt på.  (Skal ud og ride sjovt nok)
Thea & Usse - Nomatter what come, i will still love you .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|