Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hestekampe for sjov?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:28

Heej Ænder.


Faldt lige over dette på YouTube!


I korea holder man hingstekampe for sjov? Altså sætter to hingste ind i en ring for at slås om en hoppe i brunst?
Det er forfærteligt


Linket til videoen: www.youtube.com/watch?v=7w0Q-JS9RME



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:31

absurd at man har behov for at gøre og vise sådan noget


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:42

Enig med MILH.


Prøv at kigge det her :

www.heste-nettet.dk/forum/1/1730228/ 1730062/



- med væmli' hilsen Aja!


"Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler."


epona.tv

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:43

MILH: Helt enig, men hende der kommentere det lyder heller ikke særlig glad over det. Men forstår slet ikke at man syndes det er sjovt at se to dyr slås mod hinanden?



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:47

TheÆblemos: Forstår jeg godt nok heller ikke

Ja, det er sådan det foregår i naturen, men hvorfor skabe mere skade end gavn, begriber simpelthen ikke mennesker der tænker sådan?


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 20:51

Det er fuldstændig forfærdeligt, hvordan kan man se det sjove i det?

Jeg kan simpelthen ikke se det sjove i at to heste slås mod hinanden og endda slår hinanden ihjel.


Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe



0
0
Svar på denne tråd
 
 Is med fløde
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:02

CacaoTraum: Forfærdeligt! Kan virkelig ikke se det sjove i at mishandle nogen stakkels dyr på den måde?


MIHL: Ja, i naturen er det okay, der slås hingste jo om deres flok, for at beskytte den. Og de leger på folden.
Man bør give alle dem der syndes det er sjovt samme tur, slå dem med alt hvad man har af redskaber!


prinsesse ♥Jasmin♥: Fuld stændig enig.




TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:03

TheÆblemos: Ja det burde man da godt nok, det samme med tyrefægtere osv.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 åpiojuhg
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:30

fatter virkelig ikk hva folk ser i sådan noget!!! det er jo fuldstændig sindsygt!!!


ASBOEFRIDEEOEGN

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:32

Milh: Ja, de skulle virkelig have samme tur, så syndes de nok ikke at det er så sjovt mere.


Sofie: Ja, det er sygt og forkert.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 ej hadder dem!
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 21:36
jeg har set det før. det er forfærdeligt og det burde være forbudt. De er ikke rigtig kloge og de er lige glade med liv og skønne dyr og livets glæder. jeg kan blive så gal på dem :-*



Husk ridehjelmen - den er pænere end kranie brud ;)

Fjordheste er det bedste :)


Elsker dig Asterix <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  08-07-2008 23:40

Ja det er forfærdeligt! Har også set på HN (Tror jeg) at hoppen faktisk bliver bedækket 30 gange den dag!!! Og taberen kommer til slagteren hvis den ikke allerede er død? O.o (Der er en som har lavet en film om det på HN.. Tror det var den samme? Ved ikke?)


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkdhsfksdf
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 17:44

Det første klip: Der var min første tanke, Ej nogle tynde heste. Altså der på folden. Men gad ikke at se der hvor de slåsede!



Det andet klip:

Som der står er det vild heste Right. Og vildheste er SLET SLET ikke vant til at være i hænder eller at blive redet. Jeg fatter overhovedet ikke at folk ligefrem "melder" sig frivilligt til at hjælpe med at gøre det. Og hvorfor kan de heste ikke bare få lov til at have lange maner? Hvorfor overfalde hestene ved at give dem et kæmpe chok, hoppe op på dem bagfra uden de har set dem. Jeg syntes det er SYGT. Jeg fatter ikke hvordan man som mennesker kan være så, ikke onde ved dyrene men så Respektløse. Hvordan ville de selv have det? Hvordan ville det ikke være for mennesker at blive væltet ned i jorden. Og der kommer en hel flok mennesker og "overfalder" en. Jeg kan ikke se hvad det skulle gøre godt for eller meningen med det! Når nu der så endelig er vild heste. Så lad dem for pokker være vildheste. De vil jo aldrig kunne komme til at lide mennesker. Vis de kun husker dem, som nogle der bare lige pludselig vælter en omkuld.

MIN MENING !!! Og de mennesker der. ARG jeg kunne


Sagde Nicoline......


Valhallas Bolero

Gismo Silk Min Vidunderlige Klodshans

Dressur Er Bedst, Spring Er Det Næst

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  09-07-2008 20:58

Nunnih ♥Moi♥: Ved jeg ikke noget om, kan da godt være. Men jeg forstår det som om at hoppen kun bliver bedækket en gang, af den hingst der vinder "finalekampen" men kan selvfølgelig godt være at den bliver bedækket 30 gange, ville jeg bare ikke tro at den vil tillade.


Bolero1 ♥Bolero: Er helt enig, lad endenlig vild hestene være vild heste, eller ihvertfald gøre dem menneskevænnet på en ordenlig måde, og ikke sådan der.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 trreterrt5
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 13:58

Hvad er det dog for nogle syge idioter der kan finde på sådan nogle ting - og endda morer sig over det.

FØJ siger jeg bare, og STAKKELS STAKKELS dyr!

Tænk hvor stressede de må være :(




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad betyder
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 18:52
hvad betyder "bedækket"?



Husk ridehjelmen - den er pænere end kranie brud ;)

Fjordheste er det bedste :)


Elsker dig Asterix <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  10-07-2008 22:17

^ bollet


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 00:05

Sådan nogle mennesker ville jeg ikke være det mindste i mod at skyde! Kort sagt.


MILH: Kunne ikke helt lade være med at grine over din gode pædagogiske formulering af ordet bedække xD



Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  11-07-2008 00:56

Sofie: Synes også den er ekstrem god og lige til, og så er der heller ingen der misforstår vel


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider