Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 burde ikke sige det
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:13

men de burde ha en vis ting sparket af.


nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 12863883.html


sådanne ting trækker åbenbart flere og flere turister, jeg undres for de fleste turister er vel fra samfund hvor netop dyrevelfærd er noget af det der står højest ihvertfald hvis man skal tro på meningsmålinger , er det kun i folks eget hjemland at de er højhellige !?




vh Berit

Tinker hingsten De Dagda står til rådighed

Type 8,5 og helhed 8,5

skridt 7,5 trav 8,5 galop 9,5

Røngten uden anmærkninger

Se hans fulde kåringsbeskrivelse på

www.jlt-tinkere.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 but why?
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:21

Og hvilket formål skal det så tjene???


Der var da et par stykker som blev sparket på det allerfarligeste sted fryd.


Mvh Anne


En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land

Dansk Varmblod
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hjerne
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:42

kan slet ikke fatte, at nogen mennesker finder morskab i at se på at eller selv deltager i, at behandle dyr sådan


Det må værer meget "små" mennesker der føler trang til den slags og jeg undre mig over at det får lov at foregå...


Øv hvor bliver jeg i dårligt humør af at se, det grimme i mennesket


Hilsen Helen.




HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 stakkels...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 13:59

Puha, stakkels heste, både føl blive hevet væk i halen, og små åringer får tunge mænd hoppende på ryggen af dem. Sikke en stresser og unødvendig situation at sætte sådan en flok heste i

:( :(


Rikke - nu uden sparky (med Nynne)


Så er der tilmeldning til HN træf under arrangementer, skynd jer :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja føj for den lede
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:04

men jeg synes dælme de har godt af det dem der bliver sparket og kommer galdt afsted af de folk der er med til dette, de har de så godt af..


men puha det er da ikke sjov og se på..






www.123hjemmeside.dk/stjernelys


tag et kig på min hjemmside.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm og
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:05

så siger man mennesket er civiliseret. Jeg væmmes ved synet af det der foregår.




Lånehest søges. Se profil.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrevelfærd
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:11

Findes det ord overhovedet på spansk? Næppe...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke underligt
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:35

Når man tænker på at denne aktivitet er i Tyrefægtninges hjemland..


Det lader til at traditioner og folkefest kan forsvare mange ting i nutiden uagtet diverse pagter, love og andet.


Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:52

Hvad kan sådanne "mennesker" få ud af at behanle dyr sådan..


Jeg væmmes simpelthen..

Føj for *atan..


Man får jo ingenting godt ud af denne behandling


Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum


Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07


Snart med Zahrah Hamrah El Azraff OX

Ask den gæve Shetter

-Men uden Mirco...


Støt kampen mod kræft


0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj!!!
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:24


De er fandeme rådne oveni hovedet dernede

Hvad skal det lige gøre godt for?? Håber da ham der blev sparket i maven fik ondt


En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu.


Heidi


Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg stemte
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:25

ja til det er synd for hestene!!


heldigvis fik en enkelt af mændene et spark i klokkeværket og damen fik en skalle- det har de fanme godt af! så kan de lære det



gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt


skriv for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 macho men
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:27

med så stort ego at de har behov for at "være stærkere" end hesten. sådan at de kan være den overlegen.


En riktig pe?is forlenger, som de vokser meget på

0
0
Svar på denne tråd
 
 spark et vist sted
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:36

man burde jo ikke tænke sådan...men det er dælme svært at sige sig fri for.

en ting er at de i som i det her tilfælde i spanien afholder tyrefægtning og som dette indfangning af vilde heste for at udøve noget som de kalder en sport..men i spanien har de ikke den største tradition for at behandle dyr som vi gør det her i norden.

det der så undre mig er at turister valgfarter til disse arrangementer , når "alle" vi nordiske folk sidder og råber op om dyrevelfærd og snakker om hvor grimt de behandler deres dyr i spanien og italien , for der efter at pakke kufferten og tage ned og støtte op omkring det ved at bidrage med entre og diverse






vh Berit

Tinker hingsten De Dagda står til rådighed

Type 8,5 og helhed 8,5

skridt 7,5 trav 8,5 galop 9,5

Røngten uden anmærkninger

Se hans fulde kåringsbeskrivelse på

www.jlt-tinkere.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stakkels dyr
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 17:38

Stakkels dyr. Fatter ikke de kan behandle dyr sådan. Den vidio der var til atiklen gav mig dårlige mave fornemmelser



Hvorfor vælge en hest med 3 gear, når du kan få en med 5


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider