|
|
| burde ikke sige det |
|
|
men de burde ha en vis ting sparket af. nyhederne.tv2.dk/article.php/id- 12863883.html sådanne ting trækker åbenbart flere og flere turister, jeg undres for de fleste turister er vel fra samfund hvor netop dyrevelfærd er noget af det der står højest ihvertfald hvis man skal tro på meningsmålinger , er det kun i folks eget hjemland at de er højhellige !?
vh Berit Tinker hingsten De Dagda står til rådighed Type 8,5 og helhed 8,5 skridt 7,5 trav 8,5 galop 9,5 Røngten uden anmærkninger Se hans fulde kåringsbeskrivelse på www.jlt-tinkere.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| but why? |
|
|
Og hvilket formål skal det så tjene??? Der var da et par stykker som blev sparket på det allerfarligeste sted fryd. Mvh Anne
En krone for kongeriet, en bølge for vandet omkring det lille land Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hjerne |
| Forfatter:  |
staldhestely |
| Dato:  |
07-07-2008 13:42 |
|
kan slet ikke fatte, at nogen mennesker finder morskab i at se på at eller selv deltager i, at behandle dyr sådan  Det må værer meget "små" mennesker der føler trang til den slags og jeg undre mig over at det får lov at foregå... Øv hvor bliver jeg i dårligt humør af at se, det grimme i mennesket  Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stakkels... |
|
|
Puha, stakkels heste, både føl blive hevet væk i halen, og små åringer får tunge mænd hoppende på ryggen af dem. Sikke en stresser og unødvendig situation at sætte sådan en flok heste i :( 
Rikke - nu uden sparky (med Nynne) Så er der tilmeldning til HN træf under arrangementer, skynd jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja føj for den lede |
|
|
men jeg synes dælme de har godt af det dem der bliver sparket og kommer galdt afsted af de folk der er med til dette, de har de så godt af.. men puha det er da ikke sjov og se på..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm og |
|
|
så siger man mennesket er civiliseret. Jeg væmmes ved synet af det der foregår. 
Lånehest søges. Se profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke underligt |
|
|
Når man tænker på at denne aktivitet er i Tyrefægtninges hjemland.. Det lader til at traditioner og folkefest kan forsvare mange ting i nutiden uagtet diverse pagter, love og andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
OX »Zahrah Hamrah El Azraff« |
| Dato:  |
07-07-2008 14:52 |
|
Hvad kan sådanne "mennesker" få ud af at behanle dyr sådan.. Jeg væmmes simpelthen.. Føj for *atan.. Man får jo ingenting godt ud af denne behandling 
Med Venlig Hilsen Ina Brøndum Oliver 16 08 03 Lukas 04 04 06 Silas 21 07 07 Snart med Zahrah Hamrah El Azraff OX Ask den gæve Shetter -Men uden Mirco... Støt kampen mod kræft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føj!!! |
| Forfatter:  |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
| Dato:  |
07-07-2008 15:24 |
|
En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu. Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg stemte |
| Forfatter:  |
Stald Smokie |
| Dato:  |
07-07-2008 15:25 |
|
ja til det er synd for hestene!! heldigvis fik en enkelt af mændene et spark i klokkeværket og damen fik en skalle- det har de fanme godt af! så kan de lære det
gudesmuk palomino broget vallak, ca 120 i stg,3 år, tilredet, sælges billigt skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| macho men |
| Forfatter:  |
tralle-trold *Tone* |
| Dato:  |
07-07-2008 17:27 |
|
med så stort ego at de har behov for at "være stærkere" end hesten. sådan at de kan være den overlegen. En riktig pe?is forlenger, som de vokser meget på
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spark et vist sted |
|
|
man burde jo ikke tænke sådan...men det er dælme svært at sige sig fri for. en ting er at de i som i det her tilfælde i spanien afholder tyrefægtning og som dette indfangning af vilde heste for at udøve noget som de kalder en sport..men i spanien har de ikke den største tradition for at behandle dyr som vi gør det her i norden. det der så undre mig er at turister valgfarter til disse arrangementer , når "alle" vi nordiske folk sidder og råber op om dyrevelfærd og snakker om hvor grimt de behandler deres dyr i spanien og italien , for der efter at pakke kufferten og tage ned og støtte op omkring det ved at bidrage med entre og diverse 
vh Berit Tinker hingsten De Dagda står til rådighed Type 8,5 og helhed 8,5 skridt 7,5 trav 8,5 galop 9,5 Røngten uden anmærkninger Se hans fulde kåringsbeskrivelse på www.jlt-tinkere.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels dyr |
| Forfatter:  |
anjen |
| Dato:  |
07-07-2008 17:38 |
|
Stakkels dyr. Fatter ikke de kan behandle dyr sådan. Den vidio der var til atiklen gav mig dårlige mave fornemmelser
ღ Hvorfor vælge en hest med 3 gear, når du kan få en med 5 ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|