|
|
| Rejse - hvornår tager i afsted? (; |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 15:43 |
|
puuha, jeg sidder her i varmen og ser frem til i morgen aften når hele min store familie på 9 tager afsted til Paris - Disneyland og derefter sydspanien (; Ejj hvor jeg glæder mig til at køre i bil 22 timer sammen med mine 2 højtelskede lillesøstre (NOT!) og derefter 16 timer. Men derefter er der bare disneyland, middelhav og skøøøøn pool (;
jeg må have fat i en god pusher med de sygeste sovepiller - skønt hvis man kunne sove hele vejen!
Så hvornår tager i afsted til årets feriested? 
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 16:40 |
|
Ja du har det satme for let amanda (;
Uja, og jeg hader min mor for at sætte mig i bil med de små. og Mark min papbror har fandme fået lov til at være i bil med de store (Heidi 22, Dan 18, Mikkel 16.) Han er yngre end mig! AAARGH, jeg sværger, Mine søstre tager livet af mig!
Good tur til dig (; <3
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 16:46 |
|
ja det er rigtig. Jeg elsker også mine søskende, selvom de er pænt belastende! d:
Men tit er det jo også sådan at vi ikke får den samme "luksus" som andre når vi er så mange unger - Det siger min veninde Sofie i hvertfald tit til mig (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 16:59 |
|
uha jada d: ej det er faltisk også en luksuscampingplads vi skal på - Jeg elsker min mormor for den smukke arv (;
MØRKHÅREDE FYRE! uuh, tit bliver lyshårede lige en tand for bøssede synes jeg d:
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 17:01 |
|
Ej lissom totalt tillykke med fødselsdagen! (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehheeh |
|
|
årh campingplads er hyggelige, så kan man ikke undgå at møde nogle smukke, lækre, hotte - iført baroverkrop, høje ældreårige fyre
Og hvis der er i spanien, italien ell. sydfrankrig så er de fandme mørkhåret åååårh love til de mørkhårede fyre <33333
HIHIHIHI tusind tak, bli'r jo helt flov : D
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| MIN FERIE |
|
|
Tager afsted den 27 Og f*uuuuuck hvor jeg glæder mig - det er min første ferie, med familien, vi ahr aldri været længer væk end sverig sammen! Glædermig så meget til de græske fyre på de lækre strande osv, mhhhhhm!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
04-07-2008 18:19 |
|
oooorh hvor nice Line! God tur  vi tager afsted i uge 29, sådn' i starten. Så næste uge er jeg bare hjemme og hyggerrrr
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
04-07-2008 18:22 |
|
Vi har så ikke råd til at rejse i år, så det må vente 
Men så tager vi da bare på Vorbasse markede d. 17-20, DRUUK! 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ferie. |
|
|
Ej, hvor sjovt Line Henriksen, jeg skal på præcis samme familietur som dig - Disneyland og Paris først og derefter Sydfrankrig  Jeg er lige kommet hjem i morges fra en uge på Kreta 
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 20:33 |
|
Uhh, det lyder rigtig hyggeligt, og ligesom Simone har jeg næsten heller ikke været længere væk end Sverige med familien, og denne gang er vi ALLE med (;
Christina: vi kunne ikke få en campingplads i Sydfrankrig så vi tager til Spanien i stedet for (;
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
04-07-2008 20:35 |
|
Jeg tager til Berlin, Tyskland den 28. 
- med væmli' hilsen Aja! "Tøjler, ingen schenkler. Schenkler, ingen tøjler." epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FERIE - LÆKKERT :D |
| Forfatter:  |
NilLine »Veninder« |
| Dato:  |
04-07-2008 20:50 |
|
Jeg tager i sommerhus ved holbæk en uge, med en af bedste veninderne, i uge 29 . lørdagen i uge 29, tager jeg til Kreta, Analipsi, i 2 uger. GLÆÆÆÆÆDER MIG !! Vi skal på være i nogle lejligheder, hos en af vores venner der nede der hedder Alex, også skal vi self. ogs' på vores stam bar der nede - El paradiso !! Wee' GLÆDER MIG !!!!! 
Malle med hyppen Domina <3 .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Friendship isn't how you forget, but how you forgive. Not how you listen, but how you understand .. - Alle veje uden om hjertet, ender blindt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trgfergeg |
| Forfatter:  |
TeamFM |
| Dato:  |
04-07-2008 21:12 |
|
Jeg tager til Kroatien på søndag med min far, min mor og min storesøster. Nøjs det bliver lækkert. Vi skal på ordenlig luksuscampingplads (Zaton)! Glæder mig til sol, strand, krystalblåt vand, flotte fyre og en masse druk. Mums.
Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Ferie? Det kommer jeg aaaaldrig på  Har lige været 14 dage i tyrkiet med min bror. Næste mandag tager jeg til tjekkiet og campere med mine mor og far i 9 dage. På vejen hjem tager vi forbi Berlin og er der i 3 dage. Den 1. august skal jeg så til Irland med min mor til Equitation Science Conference  Jeg kommer lidt omkring denne sommer.. (skal jeg lige nævne at jeg var i thailand i januar og til oktober skal jeg til dubai? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg skal ikke til udlandet i år. Ville ellers gerne 
Jeg skal i sommerhus i morgen, sammen med min veninde, søskende, far og hans kone + hendes børn. Vi bliver så 8 i alt. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-07-2008 22:00 |
|
har lige fået at vide det er omvendt af min storebror.
ca. 16 timer til frankrig, så 14 eller sådan noget til Spanien fra frankrig og så når vi skal hjem fra Spanien kommer det til at tage omkring 24 timer. NEDERN!
'Lukas&Line'
Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| welkngrjkgnejr |
|
|
Jeg er lige kommet hjem fra en skøn ridelejr : D Jeg tager afsted d. 12 og kommer hjem den 26 juli. (: God tur allesammen!
Sofie & Cappuccino - Look into my eyes you will se what you mean to me!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cnhjfhfjhfjf |
| Forfatter:  |
lineporsby |
| Dato:  |
05-07-2008 14:14 |
|
jeg tager afsted med min mor, far, min veninde og hendes forældre d. 11/ 7. vi skal også køre i lang tid. til syd frankrig... men efter køreturen er dte også bare slap af tid.
line porsby. kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfdf |
| Forfatter:  |
Pernille l |
| Dato:  |
05-07-2008 17:09 |
|
jeg har lige været en uge i sommerhus med min veninde i marielyst. rigtig hyggeligt <3 men lidt nedern by : D haha. så skal jeg også til et land sammen med min bedsteveninde lidt senere (vi ved ikk hvor endnu, for vi fandt ud af det lidt sent d;) men nok grækenland, spanien, eller noget i den stil? & så skal jeg til London, men det tror jeg er lige efter sommferien(?) men det bliver skønt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
TEAM »MADSEN« |
| Dato:  |
06-07-2008 08:44 |
|
Tager til Århus i morgen med min bedste veninde og hendes familie på camping. Ved I noget om det der med tog i Århus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Itaalien! |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
06-07-2008 09:31 |
|
Italien på fredag klokken l*rt om morgenen tager vi afsted -.-'... Og Så skal vi jo også køre! oO.. Med overnatning i Tyskerland og alt muligt O.O'.. Mine forældre er håbløse!.. Hehe! Vi var i Disneyland sidste år..! Og selff. kørte vi derned x] Men god tur alle jer der skal på ferie! 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaastanjegårdens Fersken |
|
|
Jeg tager til den Domunikanske Republik, bedre kendt som Caribien, fredag d. 18. nøjs jeg glæder mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
På fredag tager jeg 10 dage til ungarn, og kommer hjem d. 20. Omkring d. 1 august rejser jeg så til polen i en uge.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
jeg bliver i Danmark - det var en uge til Prag med bedste veninden eller egen lejlighed :p så egen lejlighed - ja tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djdjdrtjtrtjtr |
|
|
Jeg kom hjem i fredags fra tyrkiet, damn det var lækkert, jeg vil tilbage igen q; Har godt nok været meget på ferie i år også, håber på vi skal til tyrkiet igen til efteråret, selvom det ved jeg det ikke bliver til q; I slutningen af juli starten af august sidste år var jeg 14 dage i bulgarien og 3 dage i tyrkiet. I september var jeg en uge i tyrkiet og igen her i slutninge af juni starten af juli var jeg i tyrkiet q; Men jeg vil på ferie IGEN q;
» Michella § * med stjernen Leda ©
† Janette, du vil altid være savnet †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uoruouoyuoio |
|
|
Aldrig ;bb jeg fortrækker at blive hjemme && arbejde... på min fødselsdag skal ejg afsted kl6 om morgenen  God tur alle sammen ;bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|