|
|
| Når eks'ens nye kæreste skriver til en? |
|
|
Heej Ænder. Ja nu er det sådan at min eks kæreste's nye kæreste er begyndt at skrive til mig, fra hans mobil vel og mærket. Hun spørger mig om alt muligt omkring ham, f.eks. om hvordan han var over for mig. Har virkelig lyst til at fortælle at han er en stor nar som kun er sammen med en for at få @!#$, for sådan er han, men vil nødigt såre hende, eller ødelægge deres forhold? Så tænkte på om i ikke vil hjælpe mig lidt her inde? Skal jeg fortælle hende sandheden om ham, eller lyve? Håber virkelig at i kan hjælpe mig kære ænder 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud! :D |
|
|
Sig sandheden ... Man skal aldrig leve på en løgn .. Så må hun så tage den derfra, 
Sara ________________ Med Springponyen Freja <'3 & Med Voltigeringponyen Filur <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Mon ikke selv hun tvivler på ham når hun spørger ind til de ting? Jeg synes du skal sige det til hende, dog ikke i en sms til hans telefon..
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala |
|
|
Det kommer an på om du kan lide hende eller ej. Det kommer an på om du er blodtørstig eller ej. Og så kommer det selvfølgelig an på hvor meget din samvittighed kan holde til  Hvis jeg ikke kunne lide hende, havde jeg sagt han var en nar. - men du skal ikke lytte til mig, jeg er led 
Anna Nadia&Sundance. once a good girl was bad,it's permanent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAD HVER |
|
|
Lad hver med at skrive han er sådan - lad hende finde ud af det selv, da det kan være han har forandret sig, eller er helt anderledes overfor hende - det er en dum idé at være skyld i at, eksens nye dame pludselig får kolde fødder i deres forhold  - Skriv at du ikke vil blande dig i deres forhold, skriv hun må føle sig frem omkring ham?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sandheden |
| Forfatter:  |
Astrid ♥asterix♥ |
| Dato:  |
03-07-2008 21:30 |
|
sandheden, fordi at så har du advarret hende og så er det op til hende.
husk hjelmen! det er pænere end kraniebrud elsker dig Asterix! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Lad være med at svare , det er da noget fis hun skriver til dig ? s:
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
SaraL: Det er rigtigt nok, men bør hun ikke selv finde ud af det? Emilie: Aner det ikke Milan: Hmm, er jeg nu også selv lidt  Simone: Lyder som en rigtig god ide. Men hælder stadig lidt til at fortælle sandheden
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Ja, nu sagde jeg så sandheden, og tøsen blev sur på mig 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAD HVER |
|
|
Ja selvfølgelig, det gør man altid - fordi du nok ikke vil lade hende gå igennem det, som du har oplevet med ham. Men jeg syns det er en dårlig idé, for ved du om han er sådan overfor hende? At han ikke er anderledes? - Men bestemmer du jo helt selv, syns bare det er underligt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummlemy |
|
|
Det skal du ik tage dig af, kender du hende? Hvis ikke behøver du ik koncentrere dig om det ..  Men, det er da bedre end at hun tror alt muligt godt om ham, så har du jo sagt hvordan han var overfor dig? Så er det op til hende? . 
Sara ________________ Med Springponyen Freja <'3 & Med Voltigeringponyen Filur <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Simone: Sådan er han desværre bare ikke, er ret gode venner med en af hans gode venner, og har fået afvide at han altid har været sådan. Men hun ville have det afvide, skrev at jeg ikke ville blande mig, men hun ville altså vide det.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
SaraL: Ja, det har du ret i, men nu er hun sådan her "Jeg gemmer beskederne og viser dem til ham" Som om jeg ikke er ligeglad, hun spurgte jo selv 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wsdt5r7y6 |
|
|
fuldstændig enig med Simone-low. kunne slet ikke sige det bedre selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Burde hun ikke få sin egen oplevelse med ham end at få en andens at vide? Helt ærligt så synes jeg det er Meget forkert af dig!  Efter min mening synes jeg du skulle have sagt hun selv kunne finde ud af hvad hun ville synes om ham!
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
havde nok selv gjort det samme, tøsen spurgte jo selv..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjkkkljjkl |
|
|
hun spurgte, du svarede (:
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Foxie ♥Mulle♥ |
| Dato:  |
03-07-2008 23:02 |
|
Har jeg prøvet. Jeg skriver stadig med hende, og min eks han var faktisk min bedste ven indtil sommerferien, nu skal han på en anden skole. Men jeg er mega glad for at skulle af med ham, han er en type man ikke vil være sammen med. Han ryger og drikker og laver hærværk og han er kun 13 år.. Jeg har prøvet at forklare kæresten at han er sådan, men ved i hvad?? Sådan er hun også hun laver bare ikke hærværk. Kønt par??
Nina Selvom det regner og er koldt, vil der altid være solskin og varme i mit hjerte. Også bag de facader jeg har oppe når jeg omgåes andre.! Søger arbejde med hest i holstebro området.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jesus christ - bland jer så uden om andres forhold! Et forhold består af 2 mennesker, og det er kun dem som skal blande sig i deres eget forhold. Alle andre skal holde snuden for sig selv - de er ikke med i det forhold. Det er dødtræls når andre skal spille hellig og dommer i andres forhold.
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmm |
|
|
Hans nye kæreste blander sig jo også i hans tidligere forhold. Man skal holde sig fra at blande sig mellem to menneskers nye såvel som gamle forhold. Så ansvaret ligger både på dig og den nye kæreste.
;D "Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig." [Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
rhea: saa kan hun da os bare lade vær med at kontakte lotte
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
enig med Rhea. synes ikke man skal blande sig, hverken når det gælder dig eller hende.
»Mvh.Tine med Domino« hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg ville ikke svare hvis jeg var dig. Som Rhea siger, skal du ikke blande dig i deres forhold.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
.. Lad hende dog selv gøre erfaringer af fyren, måske har han forbedret sig! Jeg ville selv blive ærgerlig og ked af det, hvis min kæreste gik fra mig, fordi eks'en sagde sådan og sådan - så har man ikke en chance for at vise man måske ikke er sådan længere! Så helt ærligt synes jeg bare du skal skrive "Spørg ham selv" eller helt lade være med at svare. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Til alle der syndes jeg skulle svare ærligt: Det gjorder jeg, og hun blev sur på mig, og troede/håbede ikke på at han ville gøre sådan mod hende. Til alle der syndes jeg ikke skulle svare hende: Som sagt fik hun et svar, men jeg nævnte også en hel del posetive ting, men grunden til at hun spurgte mig var fordi han havde opført sig mækeligt over for hende, og hun ville høre om det var normalt. Hvilket det var.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala.. |
|
|
Jeg kan ikke andet end tag mit til hovedet. Hvorfor skulle du blande dig? Det kan da ikke være dit job, at "advare" (eller ødelægge) mod forhold til ham?  .... Men der kan man jo igen bare tænker over, at ekskærestere altid skal ødelægge alt for hinanden. Christ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Linea: Nu har jeg så ikke ødelagt deres forhold, hun ville bare vide om han altid var sådan mod sine kærester - han er meget glad for piger, og det virker meget som om at han lægger an på dem - og det måtte jeg jo sige ja til, hun var nemlig bange for at han kun brugte hende og overhovede ikke elskede hende? Så kan ikke se at jeg har ødelagt deres forhold?
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blabla.. |
|
|
Jamen det har du da sådan ca? Nu har hun en masse fordomme til ham, og spekulere sikkert en hel del til, om han også bare bruger hende? Det hentyder du jo til han gør! Eller siger direkte whatever. Hvor lang tid er det siden du var sammen med ham dersens total udnytter fyren?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Siger ikke at han udnytter hende, det var hun bange for. Og efter som at mig om min eks var sammen i et år, som hun god ved, så ville hun lige høre om han også havde været sådan over for mig.
Men det er 3 måndere siden at vi slog op, nødartigt.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har skam selv prøvet at x'ens nye kæreste skriver, og hold da op hvor er det svært at bestemme sig for om man skal svare eller ej!
Jeg havde egentligt bestemt mig for ikk at svare da jeg stod i dilemmaet, men eftersom hun så begyndt at skrive fra sin egen telefon og ringe, blev jeg jo nødt til at gøre noget, for gider ærlig talt ikk læse beskeder, og modtage opkald fra folk der ikke siger mig noget.
Hun spurgte mig om han var typen der var utro, og ja da, ellers havde han ikk fundet hende.. for hun havde jo lige en mistanke om han var det ved hende.
Sagde så til hende, at jeg ikke gad hverken hende eller min x kontaktede/ kontakter mig, for de skal selv finde ud af deres liv.
Og egentligt stoler man vel ikk særlig meget på sin kæreste hvis man skriver til hans x ?
Bare min mening
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Annecathrine: Tror heller ikke at hun stoler fuldt ud på ham, men jeg sagde bare, at det han gjorder mod hende havde han også gjord mod mig. Han skulle til sverige og snakkede en hel del om alle de piger der nu skulle med. Og glemte hende lidt. Så jeg var bare ærlig. Sagde ikke noget om at han var den utro-type eller ej, svarede bare at han også havde gjord sådan over for mig. Men nu håber jeg da ikke at jeg høre mere fra hende.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blablabla x 60 .. |
|
|
Ja og på 3 måneder kan han da godt have været kommet til fornuft. Kan stadig ikke se hvorfor du skal blande dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
havde ikke blandet mig hvis det var mig selv der stod i den situation, men sådan er vi jo så forskellige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Linea: Syndes ikke selv det var at blande mig, vis jeg havde sagt han man ikke kunne stole på ham og altsådan noget, så jov, men sagde ligenetop det modsatte? At man godt kunne stole på ham, selv om han snakkede en hel del med andre piger. Jeg gjorder hende sådanset bare mere sikker på deres forhold?
MIHL: Lige netop.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eks'ens kæreste |
|
|
Tja, tøsen ville have svar, og det fik hun. Havde du ikke svaret, havde hun jo nok bare spurgt nogle andre? så forskellen er den samme. Kan ikke se det forkerte i det. - jo hvis du bare uden videre havde skrevet til hende, uden hun havde bedt om det, men det her må hun da selv om. Hvad havde hun regnet med da hun skrev? At du ville fortælle at han var jordens dejligste dreng, og det var derfor i slog op? Jeg synes normalt ikke man skal blande sig, men i det her tilfælde kan jeg ikke se at der er ødelagt meget andet, end hvad der var i forvejen, siden hun skriver til sin kærestes eks!
- Said, done and out. Nynne med Sasha Lundby efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehhehh |
|
|
TheÆbelmos - du skal slet ikke fortælle hende noget om hvordan han var eller noget. Hvad i himlens navn skal du snakke emd hende om? :s
Du kan kun sige at han var et svin over for dig, men kan jo være han behandler hende anderledes? Det er jo ikke til at vide.
... amanda karlsen styrke er at give slip
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjkdhgjfhsljg |
|
|
Hun spørger selv. Så må hun kunne tage sandheden. Og hellere at du fortæller hende det end hun selv skal finde ud af det ved knust hjerte. Du kan jo bare skrive det pænt og at du egentlig ikke vil snakke mere om ham, da du er kommet videre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kliglglgl |
|
|
Hallo, hallo, hallo ænder! Tag det lige roligt. Nej, det er ikke fedt at få afvide om sin kæreste, at han er utro-typen, men når tøsen selv spørger ind til det, så er hun da ude på at få et ærligt svar? Og måske skulle hun ikke have skrevet det til den nye kæreste, måske skulle hun ikke blande sig. Men den nye kæreste skriver vel for at få et svar, så jeg kan ikke se hvorfor det pludselig er TheÆblemos' skyld det hele, og hvorfor hun nu har ødeæagt deres forhold. I bund og grund kan den nye kæreste jo bare lade være med at spørge, hvis i i forvejen har mistanke om, at han ikke behandler hende pænt? Så maler hun jo ligesom sin egen grav ved at spørge om det?!  Altså nej, jeg havde måske svaret anderledes - det ved jeg ikke. Men jeg synes i hvert fald ikke, at dit svar er så slemt, som nogen andre herinde giver udtryk for!! 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Julie Kronborg: Årh tak for de ord, de varmede. Syndes heller ikke at jeg var led over for hende, jeg nævnte først og fremmest alle de positive ting, og lagede meget vækt på dem, men det negative kom også lidt frem. Men da hun jo selv havde mistanken kunne jeg jo ligeså godt sige det ligeud, det er jo ikke sikkert at han er sådan over for hende? Hvem ved?
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ergsefdc |
|
|
Det var godt (: Synes bare folk var ved at blive lidt uretfærdige 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hvis min eks nye kæreste skrev til mig ville jeg bede hende skrive fra hendes eget nummer først og fremmest, derefter ville jeg foreslå vi kunne mødes. Så ville jeg bede hende fortælle hende hvordan han var overfor hende eftersom hun spurgte mig, det måtte der jo være en grund til ikke? Og så ville jeg tage den derfra. Men ville aldrig starte med at fortælle at han var en nar, fordi så ville jeg bare virke som en jaloux kælling der ville have ham tilbage s: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaaaaaaaaaaaa |
|
|
Hun spurgte selv = hun vil have et svar. At hun så bliver sur, er da fuldstændig hen i vejret, det kan du da overhovedet ikke tage dig af. Jeg er lige ved at brække mig over at hun skriver fra din ekskærestes mobil og ikke har nosser nok til at spørge dig face to face om I ikke kan snakke om ham. Og på den anden side så synes jeg overhovedet ikke kærester skal tage kontakt til ekskæresten omkring kæresten, eftersom du ligesom er et afsluttet kapitel, hvis man kan sige det sådan. Hun er da også lidt af en kegle at spørge en ekskæreste i stedet for at snakke med sin kæreste, amen da. Kan kun ryste på hovedet af hende, det kan du da virkelig ikke tage dig af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Louise: Tager mig heller ikke af at pigebarnet blev sur? Grinte faktisk bare af det. Også at hun overhovede tog kontakt med mig, lige som han var rejst til sverige. Har på fornemmelsen at hun ville prøve at gøre mig jaluex.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|