Ja, så er vi efterhånden færdige med at pakke, og i morgen eftermiddag drager vi afsted til 4 hårde, men "skide" sjove dage 
Vi vil prøve at gentage succesen fra sidste års show med connemaraponyerne.
Denne gang 9 ponyer, 10 piger, 1 crosser og 2 mænd.
Temaet må i selv komme og se 
Det er 11.40 både lørdag og søndag på grusbanen.
Derudover skal vi have en 4 års connemarahoppe med.
Kom og besøg os i connemarastalden, til en hyggelig snak !
Stemning fra sidste år

Mvh Anna