Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 CONNEMARASHOW LANDSSKUET :-)
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 00:20

Ja, så er vi efterhånden færdige med at pakke, og i morgen eftermiddag drager vi afsted til 4 hårde, men "skide" sjove dage


Vi vil prøve at gentage succesen fra sidste års show med connemaraponyerne.

Denne gang 9 ponyer, 10 piger, 1 crosser og 2 mænd.

Temaet må i selv komme og se


Det er 11.40 både lørdag og søndag på grusbanen.


Derudover skal vi have en 4 års connemarahoppe med.


Kom og besøg os i connemarastalden, til en hyggelig snak !


Stemning fra sidste år



Mvh Anna


Skærgården Connemara

- nu i Belgien!


www.skaergaarden.dk


Fornuftig 3 års palominofarvet vallak

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=28542&ipc=97971


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 10:31

Uh, jeg kan godt forstå du glæder dig! Landsskuet er bare vildt hyggeligt :)


Jeg har desværre ikke været deroppe siden jeg var med i det store show i 2004, men jeg glæder mig til at se dine billeder når du kommer hje m ;) ;D



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 15:17

Hvor lyder det hyggeligt! Hvor er det henne i landet? :)


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider