Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Student i dag.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 10:28

Heej :)


Ja i dag - her senere bliver jeg student. Puha, jeg er godt nok nervøs. Sidder næsten og ryster


1. Det er et @!#$ fag. (International økonomi - går på HHX)

2. Vores lærer er den værste slagter, han kører én rundt i manegen.

3. Jeg har ikke læst Jaa, jeg ved det, my bad.


Men mon ikke det går alligevel. Eller - det gør det, kan dumpe alle mine eksamener, og få huen alligevel


Så kryds fingre for mig, her kl. 12:40 hvor jeg skal ind til lærer og censor, og får huen på kl. 13:10 :)


Jeg tror jeg vil tage mig en cola og slappe af på


I må ha' en god dag :)



Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 10:54

held og lykke


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:23

Held og lykke :D


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:25
Held og lykke!

Det er den fedeste fornemmelse at få huen på og forlade skolen, som "et frit menneske"!!!


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhyfrd
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:30

Held og lykke ;D


og tillykke på forskud ;)


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:44

Årh Tillykke!


Og held og lykke



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 11:55

Ååårh, hvor er du heldig!! Tillykke.


Skal kun i 2.g efter ferien, men har sommerferie nu, dejligt.

Var oppe på skolen i dag, da jeg skulle til årsprøve. Var bare så dejligt at se hvor glade folk var :D

-Og forældrene der stod med champagne, og stunenterne.. aaarh, glæder mig til det bliver min tur ;)



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 BzzBzz
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:49

Held og lykke ;D Ville også være nervøs, hvis jeg skulle op i IØ ;D


Men mange gange tillykke med huen i dag ;D


Jeg får først min næste år - i den rigtige farve, self - BLÅ ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 student
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:51

Tillykke (:


Jeg får så først min hue om 2 år og selvfølgelig også i blå (:


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 student
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:51

Jamen, så held og lykke..

Hvad farve er det din hue er? :D


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 12:52

Tillükke :) I morgen klokken 13.30, får jeg min hue på.




Mvh.

Regina Sørensen


Nu med RDH hoppe, Wega

0
0
Svar på denne tråd
 
 trrrrrruttttt
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:06

Tillykke tillykke

0
0
Svar på denne tråd
 
 BzzBzz
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 13:09

schoense: Svarer lige for hende ;) Hun får en blå hue, da hun går på handelsgymnasiet :)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 14:59

åhh :D så får du huen på præcis 24 timer før jeg... Jeg har stået med roser det meste af dagen oppe på gym, og trippet på det vildelste af nervøsitet på mine egne vegne over i morgen... f*ck og død... puha, historie, det er sku en dræber (for mig)... VIL bare op og have det 10tal, jeg mener at jeg har fortjent, men som min lærer ikke har givet mig (fandens til 7taller, suk) åhh...

Nå, men tillykke med det i hvert fald, misunder (på trods af farven på huen) at du er færdig allerede i dag ! gid det var mig




Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfhdhfdhffdh
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 15:02

Puha, jeg får også hatten i morgen kl. 10.00 - Blå selvfølgelig :)


Det bliver så yndlings at være færdig, og håber på et 10-tal i hus.



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 15:19

Ja, man skal vel skrive tillykke nu, efter som du har fået den på nu ;)


Jeg bliver stjudæænt om 1 år, selvfølge også med blå hat ;)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 16:35

Tillykke med din hue :]


Jeg synes jalousien breder sig, over alle dem der er færdige, og så skal jeg vente helt til på onsdag kl.15, med at få min røde hue, som den fjerde sidste på hele mit gymnasie, blev godt nok jaloux da jeg så mine venner begynde at få hue på idag :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 16:36

Tillykke ;D


Kh. Patricia Jørgensen

You may say I'm a dreamer but I'm not the only one.

I hope someday you'll join us and the world will love as one

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:22

Tillykke :D


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mia-musen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:25

Det har da noget at gøre med om man har 4 eller 5 a-fag om din hue er sort eller blå ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:28

den rigtige farve er da RØD! ;)



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 16:59

Tusind tak alle :) Jeg fik høstet mig et 4-tal, super lækkert når jeg havde forventet at dumpe det l'orte fag..


Miiig: Nej, farven har intet at gøre med, hvor mange A-fag man har.. Har 5 A-fag og nogen fra klassen har 4, så det har absolut INTET at gøre med, hvor mange A-fag man har, men hvilke slags eksamen man tager


Gymnasie: Rød

Handelsgymnasie: Blå

HTX: Sort

HG: Lilla

HF: Blå


Men rigtig dejlig dag.. Var allerede godt halvpløret at champagne og rosé oppe på skolen


SÅ DEJLIGT AT VÆRE FÆRDIG!!


Held og lykke og tillykke til alle jer andre studenter.


Ps.


Der' kun én rigtig hue, den er blå

Der' kun én rigtig hue, den er blå

For hvis huen ik er blå, er den alt for nem at få,

DER' KUN ÉN RIGTIG HUE, DEN ER BLÅÅÅÅÅÅ!






Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:12

TILLYKKE


Jeg blev student i dag og det er sååå feeedt



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa



0
0
Svar på denne tråd
 
 retrtertret
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:19

Tillykke med huen :D




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:22

Tak tak, og selv tillykke til dig, Skovgaard :)





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 21:03

Mener du båndet der sidder på huen?


For på min skole får dem med 5 a-fag sort hue MEN med blå bånd ja ;)


Og dem med fire a-fag har en hvid hue MEN med blå bånd.,.


Så det kommer vel i grunden an på hvilken farve vi snakker om ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfdhdhd
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 21:07

TILYKKE


¤Liv¤


Med Dressur & Spring Ponyerne..

Lady & Nana <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 13:25
miiig: selve huens farve kan man da selv vælge?

Valgte at få både et sort og et hvidt "betræk" til min hue - men det kan selvfølgelig have ændret sig siden 05.


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 18:17

Miiig: Jeg citerer dig lige:


"Det har da noget at gøre med om man har 4 eller 5 a-fag om din hue er sort eller blå "


Jeg har aldrig set en hue, hvor overtrækket er blåt, når du nu siger, at det er det du mener.


Jeg mente farven på båndene.


Man kan vælge mellem sort og hvidt betræk, det sorte en den gammeldags slags studenterhue.


:)



Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 18:38

Lige for at "rydde op" i forklaringen om huens - og ikke båndets - farve.


Studenterhuen blev "indført" i 1856. Dengang var den sort med hvid silkesnor.


I 1880'erne begyndte de mandlige studenter at bære den hvide hat med bordeuax bånd. Kvinderne tog først disse i brug i 1930'erne.


Den oprindelige sorte studenterhue forekommer oftest blandt dimittender fra de gamle katedralskoler eller evt. klassisksproglige studenter (med græsk og latin på høj-niveau). Nogle steder anvendes den i stedet af gymnasieelever med matematik, fysik og kemi på højt niveau eller 4 fag på højt niveau.




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen og Sandra *Team Kor...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 14:32

rigtig nok at man kan vælge om selve huen skal være sort eller hvis hvor hvid er den mest almindelige i dag i hvert fald :)


Men det har hvert fald (hvert fald for to år siden) været sådan at hvis man havde de fem a-fag kunne man få sort bånd på som tegn på det. selvfølgelig intet krav ;)


kan altså ikke forestille mig at det er blevet lavet om vores lærere på min skole siger også at man får sort bpnd på med 5 a-fag.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 15:10

Miiig: Jeg har 5 A-fag, mit bånd er blåt. Kunne ikke vælge båndet i en anden farve. Står nu stadig fast i det, som Anne siger :)





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 20:50

Jeg regner stærkt med at mit bånd bliver sort jeg har nemlig 5 a-fag ;) Og det er der nogle andre stykker fra min klasse der også gør ;)


Kan godt være at det så kun er hhx der hvor det er sådan, men ja, det var sådan for 2 år siden, så ellers skulle de jo have lavet det om siden ? hmm.. ;s


Men ja, måske det er fordi du har gået på en anden skole end hh..



0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  26-06-2008 21:30

tillykke :)


er ked af at rette jer, men en htx hue er mørkeblå ;)




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 15:22

Mie: sorry - du har ret :) den ser bare meget sort ud :)


Miiig: Hmm.. Hvad mener du lige med:

"Men ja, måske det er fordi du har gået på en anden skole end hh.."


Hvad er nu det for noget fis at sige???? Jeg går på Roskilde Handelsgymnasium - og IGEN - jeg har 5 a-fag..


Virksomhedsøkonomi

International økomoni

Dansk

Engelsk

Matematik


OG JO - Jeg har en HH-uddannelse - intet mindre.. Synes ikke rigtig du er berettiget til at påstå andet..

Som bevis:

Mig der er blond..


Så jeg ved ikke lige, hvor du får fra, jeg går på en skole der ikke har hh-elever..






Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 21:27

Ejj, slap lige af og klap hesten en gang ;)


Nu findes der ikke kun hh, men også andre former for gymnasier, bare hvis du ikke vidste det, for det lyder som om du anklager mig for at være fuldstændig blanket af :)


Du kunne lige så godt have gået på et alment gymnasium som på en hh.


Og undskyld men hvor dævlen har jeg anklaget dig for ikke at have en hh- uddannelse, slap lige af inden du bare kaster afsted med de der kommentare

Og undskyld hvis jeg så ikke lige kunne huske hvilken uddannelse du har taget, men har INTET anklaget dig for .


Sorry, men synes det er lidt plat at skrive sådan til mig, hvor har jeg lige fornærmet dig ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen
Forfatter: 
Dato:  27-06-2008 21:41

"Man får den sorte hue efter den nye Gymnasie-reform ved at have 5 A Niveau fag. Dette er inkl. de obligatoriske fag. Det behøver ikke at være naturvidenskablig fag som det var efter den gamle Gymnasie-reform"


selvfølgelig er det ikke et krav at man SKAL have en sort hue pga. 5 a-niveau fag, men nu behøver jeg da ikke at blive anklaget for at være dum ;) fundet på nettet ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 15:40

Miiig: Men indtil videre har jeg ikke set folk rende rundt med den, fordi de ikke vil forveksles med HTX, selvom den dog er som tidligere nævnt meget mørk blå..


Jeg anklager dig ikke for at være dum, men nej der er ikke forskellige huer til forskellige former for HH'er, HHX er én uddannelse, ligesom gymnasie.. Og deri ligger der forskellige studieretninger, men huen er sadig blå, det kommer bare an på, hvilke fag man har på hvad niveau..


"Du kunne lige så godt have gået på et alment gymnasium som på en hh."


Jeg har jo skrevet det op til flere gange, at det netop er HHX jeg går/gik på.. Hvis du ellers gad læse det jeg skriver :)


Ps. Du skal ikke bede mig om at slappe af, det klarer jeg selv


Jeg kaster ikke kommentarer afsted.. Jeg kan dog være lidt spydig, når folk ikke læser hvad jeg skriver





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 mbn.b.m.bm.mnm
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 15:45

Tillykke til alle jer studenter ;bb




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 etewqytr
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:36

Tillykke med huen flotte Michælløøh ;D


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:45

Taaak Mia Svanøøh!


Ps. Michelle er et fransk navn, og det udtales uden e til sidst.. I hvert fald mit.. Hmm.. Michell' lyder oss'mere bitchy Men de gad åbenbart ikke ha' det skulle staves sådan.. MØG forældre


Og tak Frk. Kridd :)





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle Jakobsen
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:01

Ja, for søren det har jeg bemærket og lige erfarret ;)


Det hjælper så ikke særlig godt med at du selv slapper af, du hidser dig jo op over ingen ting.

Bare fordi man har glemt hhx.

I sådan et studentindlæg går man nok ikke så meget op i om det er en hhx eller stx eller andet ? Derfor har det ikke lige bidt sig fast, men whatever ;)


Nu er huen jo sort og båndet stadigvæk blåt, så kan ikke se at man kan blive forvekslet med en fra htx bare fordi man får en sort hue ;)

Men ja, det er jo ikke et krav at man skal have en sort hue bare fordi man har 5 a-fag, det er jo nok dit eget job at vide/sørge for det, alt bliver jo ikke serveret på et sølvfad :)


Men ja da, - tillykke med din hue :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 rdgrsger
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:08

Miiig: Ej, tag dog en chill. Sorry, men når man normalt siger "en blå hue", så mener man båndet i langt de fleste tilfælde. At du så begynder at diskutere i de baner med at selve hatten er sort, ja, så er jeg sgu stået af :)


Michell(e): Ej, mand. Nu er jeg skuffet :( Haha - Indrømmet at du er en biatch, hva hva hva?


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mia Svane
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:55

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 18:39

Miiig: Alt bliver serveret på et sølvfad ;)


Og til det andet.. Bla bla bla.. Jeg hidser mig ikke op, søde.


Jeg kan lide traditionerne som de er ;)


Mia: Det kan jeg da vist ikke helt komme uden om

Men altså.. Hellere være stærk end svag! - og så gør jeg det på en bitchy måde.. HELL YEAH..

Btw., jeg nåede 20 streger på armen (genstande) på vognturen, er SÅ skuffet over jeg ik nåede 30, så jeg kunne få en firkant i huen! Men @!#$ det.. I det mindste har jeg et lyn




Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 18:41

jaja, så siger vi det ;)


ღ ღ ღ


Jeg vil aldrig glemme vores tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertaergt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 14:02

Michelle: You go girl! Er helt enig med dig. Jeg bliver nok en stor diktator en dag

Forhelved' Michelle. 20 er bare slet ikke nok! Jeg kan drikke 20 uden at blive den mindste smule påvirket (mhh, helt sikkert!) så GUD hvor er jeg skuffet over dig, tøs. Tsk tsk.

Et lyn? Får man det, når man når de 20? (Kæft jeg er uvidende)


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 14:17

Miiig: Ja, det ved jeg skam godt ;) Men nu sagde jeg bare, hvad en alm. HHX hues farve er (BÅNDET) ;) Jeg mente båndet og ikke huen ;)

Ved godt, at man kan få en sort hue, hvis man har 5 a fag ;)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Student.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 15:55

Et forsinket tillykke. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 17:02

Mia-musen : dejligt, så er jeg da ikke helt alene om det ;)

For, for andres vedkommende kunne det da hvert fald ikke passe :)


ღ ღ ღ


Jeg vil aldrig glemme vores tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 17:59

Mia Svane: Hvis jeg havde fået 30 havde jeg gået under bænkene.. Fy for helvede, lille mig, plejer at drikke 5 iceeezzz og være stiv.. Ja mob bare, men det er sgu billigt for mig at gå i byen, og gør det hver weekend


Er du sikker på, du vil vide hvad et lyn står for?

Ehm.. Det er.. Når man har.. Du ved.. Med huen på





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 18:49

Michelle: ej, er et lyn, når man har haft se'x med den på? Hvor nice!!! Vidste jeg ikke!! ;D ;D Skal jeg da lige huske ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 18:56

Mia-musen: Nu skrev jeg det jo i en pæn og censureret udgave.. Men ja.. Ups


Jaja, det er godt at være baggårdskat så man kan gå ind på disko'et og feste videre.. Ja han var sgu heller ik helt tilfreds, men sådan er det






Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 19:01

Michelle: Hvor godt ;D ;D ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 19:08

Mia-musen: Ja man bliver jo kun student én gang, og jeg har ik tænkt mig at tage hjem pga. en fyr





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 19:14

Michelle: Sådan skal det da også være ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 rtreyehys
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 19:14

Michelle: Jamen jeg har det da på præcis samme måde! Giv mig 5 shots/icezz/drinks/hvad-der-nu-er og så er jeg faktisk allerede godt stiv også. Det er sgu da ren love

Neeeej, er det sandt :O ?


Mia: Hallo tøs, så "skriger" du det bare, hov hov hov


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 23:17

Mia Svane: Ja det er super nice - og herre billigt

Ja det er sandt.. Og bemærk ordet "desværre" ikke er nævnt i sætningen før





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 01:14
Tillykke med huen Michelle.
Og lyder da som om du havde en heeeeerlig studenderfest, siden du har et lyn i hatten :D
haha. Det er faktisk blæret nok med de der tegn. Jeg vil have en firkant! Selvom jeg når at dø inden. Har det må nogenlunde samme måde som dig og mia svane. ;)

- Anna Nadia Elkjer.
med sundance :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 09:23

Jamen jamen ;) Jeg måtte da simpelthen lige være heeeelt sikker, ikk :P Så jeg ved, hvad jeg skal næste år :P haha




Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:25

Mia-musen: Tak.. Og så siger jeg held og lykke, til sidst kan man ikke drikke mere, ikke fordi man er stangvissen, men fordi man har drukket hele dagen og kroppen bare er fyldt (også selvom man tisser, 10hi FniiZ).. Ellers havde jeg forhåbentlig oss' nået op på de 30





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 11:27

Michelle: Jeg tror sgu aldrig jeg når op på de 30 ;) Er svagdrikker med stor S ;D

Tænkte mere på lynet :P haha ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  03-07-2008 15:32

Mia-musen: Nååååårh - jamen helt sikkert





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider