Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Billeder af Lacrosse HG
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:40

Lacrosse skulle have smed idag for første gang, så det blev der lidt billeder ud af.

Han er en smuk dreng, utrolig sød og nysgerrig :)

Hans mor Smilla skulle scannes - hun skulle ifoles med Krake Ask. Desværre var det tvillinger, og zygoterne (eller hvad det hedder) lå helt tæt op af hinanden. Den ene blev så klemt, og nu må vi se på torsdag (der skal hun også scannes) om den anden så har taget skade af det. Så kryds fingre for den er overlevet så der kan blive et fint føl ud af det til næste år :D Ellers må vi jo prøve igen.


Desværre er billederne ret dårlige, men håber i bærer over.


Kigger på mor får smed :)







På folden igen :)



Han er kun 2½ mdr., men egentlig allerede en ret stor dreng :)





Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lige et par jeg glemte
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:47

Lacrosse og hans bedste ven Landtanus (tror jeg nok den hedder) :P

De hygger sig bare, og hans ven render hele tiden rundt med Smilla og Lacrosse, istedet for hans egen mor - de er så søde :)






Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:53

lacrosse er bare så fin,




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 23:52

Ih, han er simpelthen så kær! :D


» Sascha & Nathalie <3

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale

part søges til 8-årig hoppe i Storkbh, skriv for info

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 13:09

Hvor er han fin! :) En lille spring-model, ik?


Emilie Watson
Egocentreret blondiebabe
-Og stolt af det!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffass
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 13:23

Hvor ser han sød ud, Pernilse!


Er de i børnehave eller har I andre opstaldet??



Louise og Topper <3


Søges:

Springbetonet DV Hoppeføl/plag

0
0
Svar på denne tråd
 
 etregtresg
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 13:57

Hold da op, han er allerede blevet stor!

Krydser fingre for næste scanning ;)


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertyretreMi
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 14:00

Mie: mange tak :D


Sascha: tusind tak :D


Emilie: jo primært :) Men han skal lidt begge dele tror jeg, det er også det der er avlet imod :)

Det er min anden søster Rikke der skal bruge ham, og hun skal jo kunne lidt af hvert som berider elev :)



Louise: han er også bare så dejlig :D Han står i børnehave i aarup, rigtig lækkert sted :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider