Lacrosse skulle have smed idag for første gang, så det blev der lidt billeder ud af.
Han er en smuk dreng, utrolig sød og nysgerrig 
Hans mor Smilla skulle scannes - hun skulle ifoles med Krake Ask. Desværre var det tvillinger, og zygoterne (eller hvad det hedder) lå helt tæt op af hinanden. Den ene blev så klemt, og nu må vi se på torsdag (der skal hun også scannes) om den anden så har taget skade af det. Så kryds fingre for den er overlevet så der kan blive et fint føl ud af det til næste år
Ellers må vi jo prøve igen.
Desværre er billederne ret dårlige, men håber i bærer over.

Kigger på mor får smed 




På folden igen 

Han er kun 2½ mdr., men egentlig allerede en ret stor dreng 