Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvis du blev mor nu?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:33

Jieh.


Hvis du skulle være mor nu, og abort IKKE var mulighed. Hvilken mor ville du så blive? Ville du kunne tage dig sammen og ligge ungdommen på hylden, eller ville du blive en omtalt ny Malou Stella fra De Unge Mødre?


Og hvad er din holdning til unge mødre? And so on..




Jeg ville nok blive verdens dårligste mor. Iw man, lige pt. kan jeg faktisk ikke fordrage børn. Ja okay, når de er stille og små små babyer. Ble skiftning? Yaiks. Ville heller ikke ofre mine bryster på det, noooo ... Min mor vil nok blive dens mor hvis hun gad.


Btw. synes jeg faktisk det er egoistisk at få barn i en ung alder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdgsgs
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:42

Jeg tror jeg ville smide ungen i havet, så kunne den blive adopteret af en fisk og blive til en havfrue.


Mvh Julie.

"Personally I'd have welcomed a dementor attack. A deadly struggle for my soul would have broken the monotony nicely."

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 22:44

tror nogenlunde det ville lyde ligesom dig


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 er56tertert
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 23:17

Jeg ville nok komme til at hade barnet fordi jeg absolut IKKE vil have et barn nu, det ville ødelægge mit liv, rygte og min ungdom!!


Jeg ville nok blive en super dårlig mor, jeg er hverken moden nok til at tage mig af det (og gider heller ikke), og så vil jeg hellere i byen end at tage mig af en eller anden unge der ligger og hyler.

Ej det er slet ikke mig, jeg ville godt nok være knust hvis jeg fandt ud af jeg var gravid, og jeg ikke kunne få det fjernet. Puha, bare tanken skræmmer mig :P




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 23:26

Den nye Malou Stella ville man roligt kunne kalde mig. Har det på præcis samme måde med børn, som du har.


Er faktisk slet ikke sikker på jeg nogensinde skal have børn - min hest er mit barn.


<3 Cutters Magic Colours <3


Ja, Jeg Kan Godt Lide Mig Selv - Og Hvad Så?


R.I.P <3 Kasino <3

Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/ SØGER PART

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 23:27

Jeg ville være mor!

Og så nogle gange få en til at passe barnet sådan jeg også kunne være ung



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 23:34

Jeg ville tage det ansvar der nu engang følger, når man skal være mor ;)

Så jeg ville lægge alt der hedder bytur, druk, fest osv. på hylden, og tage mig af mit barn.


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har det
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 23:59

på samme måde som Sandra - barnet kan ikke gøre for at det er blevet født - så må man sgu blive voksen og tage ansvar.


Malou Stella? Hun er bare ikke til at døje. Seriøst det er synd for den dreng. Hun siger og gør så man dumme ting, og seriøst? så virker hun virkelig tom inde bag ved.


Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 00:04


.. For mig er der intet der nogensinde vil komme til at hedde abort,
blev jeg gravid, måtte jeg tage det ansvar det nu indebar.
- Jeg elsker børn, men jeg kan selvfølgelig blive træt af dem.
Men var det min egen, ville jeg nok elske det på en anden måde,
end når det bare er nogle andres.

Men ja, jeg vil sagtens kunne lægge festerne bag mig -
og være mor. Fester betyder ikke specielt meget for mig.
Og man har stadig sin mor, som garanteret gerne vil tage barnet
hvis man en weekend måske gerne ville ud og være 'ung'.

Børn er dejlige, og unge mødre er lige så gode som ældre mødre.
Jeg vil være det man i nutidens Danmark kalder ung mor.
For jeg vil have mine børn inden jeg bliver 25 :)

Jeg har dyb respekt for de piger, der tager kampen op,
og kæmper for deres børn, selvom fyren stikker halen mellem benene.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.

Jeg elsker dig

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdjhggfjhjghjghjvbnmhjm
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 00:44

Puha tanken skræmmer mig.

Barnet skulle adopteres væk.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 LilleChelle
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 07:59

Siger nok NÆSTEN det samme som LilleChelle...



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba.


Gorba, you will always bee in my heart.

Før Lotte♥Gorba♥


0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 08:08

Jeg ville ikke blive begejstret, men er du gammel nok til at lave barnet ( ;-) ) så er du også gammel nok til at tage ansvaret.


Tror jeg ville blive en ganske udemærket mor, selvfølgelig ville jeg blive træt engang imellem, men samtidig så ville jeg nok ikke kunne undgå at komme til at elske barnet uandset om det var ønsket eller ej. Men også mere fordi man hører om så mange forældre der ikke tager sig af deres børn fordi de hellere vil lægge på sofaen, gå i byen ect. og jeg skal bare aldrig nogensinde være en af de vandrehistorier der bliver fortalt ved aftensmaden!





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 08:54

Jeg vil nu også tage det ansvar der følger, da barnet ( som sagt ) ikke kan gøre for at den er kommet til verdenen.


Jeg vil nu ikke synes det var så fedt, men jeg er jo selv uden om det .


Så jeg vil selvfølgelig have ansvaret for hende/ham, som andre møder også har for deres børn ;)


- Ja man , hende Malou Stella er bare FOR MEGET !

Hader hende ligeså meget som i gør !



Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 10:18

Det er en uhyggelig tanke :S I don't like!


Tror slet ikke jeg kunne forholde mig til det- mit liv er først ved at starte! (i princippet!) og regner slet ikke med at børn, måske nogensinde, blive et emne foreløbig!!


Men ved ikke om jeg -hvis uheldet var ude- villa tage mig af barnet. For det ville være min EGEN skyld, hvis jeg blev gravid.


Men en endnu mere skræmende tanke er da hvis man blev gravid med en voldtægtsmand - og ikke kunne få det fjernet!



Lone & Springbomben Camilla

stævnerytter distrik 11/13

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 11:13

jeg er helt enig med sandra. ;)

barnet kan vel ikke gøre for det blev født. jeg ville ikke bare hade mit barn og være ligeglad med det. d;


» Emma Borum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 12:32

Jeg vil give dig ganske ret i den med Malou stella, den var god ;D


Jeg tror jeg ville blive en dårlig mor.

Helt seriøst, jeg ville elske mit barn, og prøve

at være der for den, så godt jeg kunne.

For jeg vil ikke kunne 'lægge ungdommen på hylden'.

Jeg ville ikke kunne sige nej til at være sammen med

venner/veninder, fordi jeg skulle hjem at passe mit barn , osv.

Jeg ville være ganske forfærdelig faktisk.

Men når tiden kommer, jeg for alvor er moden nok, har lyst og

alt det, så tror jeg , at jeg bliver en god mor.



Louise..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville tage..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 13:27

ansvaret.. Ville intet problem have ved at få et barn nu..


Og mange af dem i Unge mødre skulle have en røvfuld, især Malou..







Krone og Bølge - En selvfølge


R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!




0
0
Svar på denne tråd
 
 sadsadad
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 14:02

Well, nu har kæresten og jeg to hunde og to katte, og en hund kræver meget meget meget opmærksomhed og motivation - ergo ville jeg være klar til at passe et barn. Det er jeg ikke i tvivl om.


Jeg har efterhånden lagt druk, fest osv på hylden, drikker nok max 1 gang i måneden, da jeg er blevet træt af det og hellere vil være frisk og tilbringe min tid med dyrene. Bare det at kunne stå op klokken 8, være frisk, gøre rent, gå med hundene, handle ind osv, det vil jeg meget hellere end ligge med tømmermænd stortset hele dagen :)


Og som mange andre, - er man moden nok til at have s*x - må man også være moden nok til at tage ansvaret for et barn.


Men som jeg har det nu, skal jeg overhovedet ikke have børn, jeg kan ikke li dem og har nok i hundene.


Men HVIS jeg blev gravid, ville jeg blive en ok mor tror jeg : )




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 trertetert
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 14:37

Er ikke enig i en udtalelse man hører fra mange af jer -

"hvis man er moden nok til at have s*x, er man også moden nok til et barn" - NEJ.

Hvordan kan i dog tro det, i har næsten alle sammen set de unge mødre, hvordan søren kan i så stadig være af den opfattelse, at man er moden nok til at have et barn, bare pga. man har 6?


Jeg er bestemt ikke moden nok til at have et barn, og jeg vil komme til at hade det for at have ødelagt hele mit liv, ejg tror ikke jeg ville elske det - og hvis jeg gjorde, ville det stadig være med en snært af had. Måske sørgeligt, men dog sandt.

Og om jeg er moden nok til at have et barn eller ej, burde kun jeg vide :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 14:50

Som flere skriver ville jeg nok tage det ansvar, og så gøre alt hvad jeg kunne for at blive en god mor.

Derudover tror jeg også min egen mor ville hjælpe mig rigtig meget, så jeg måske kunne få lov til og være lidt social også!


Har aldrig set de unge mødre.



Nu med Enekærs Ana-Bell

Tidligere Magic Bonnie


0
0
Svar på denne tråd
 
 haaaaaaaaaaaaaaaah
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 15:16

Jeg er ikke moden nok til at tage ansvaret for et barn lige nu.

Jeg tror faktisk jeg vil gå psykisk ned, da jeg i forvejen ahr mine ting at se til - ikke nødvendigvis druk, fester, drenge osv. Men jeg har altså mit at se til. Og jeg er 14, vil gerne have de sidste par år som barn/ung. :-)

Men hvis jeg blev mor nu, og hvis faderen var ham jeg ser nu, OG hvis han støttede mig, og gerne vil beholde barnet, vil jeg sige ok og påtage mig ansvaret med hans hjælp.

tror tilgengæld jeg vil blive en god mor, da jeg tror jeg vil blive en han/- eller hun, kan komme til hvis der er problemer.


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 AmandaPanda
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 15:49

De sidste par år som ung - dine unge år er kun lige begyndt, you've got plenty of time.


Til det egentlige spørgsmål - jeg ville absolut være klar til at blive mor med det ansvar der følger resten af livet. Men nu er jeg også nogle år ældre end flertallet herinde.


Og så er jeg iøvrigt enig med Pernille - blot fordi man er moden nok til at dyrke s*x, så er man ikke nødvendigvis moden nok til at få et barn. Men er man derimod så dum at dyrke ubeskyttet s*x, ja så må man også tage det ansvar som nødvendigvis kan følge 9 mdr. efter.


Mvh. Juliette


Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 BARN.....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 16:02

Ved jeg sørme ikke, tror jeg ville gå med tanken hver dag at jeg ville fortryde at beholde barnet helt, fordi hele ens ungdom ryger - fester, kærester, oplevelser, rejser, skole, uddannelse osv osv.


Selvom jeg glæder mig til den dag, hvor jeg skal have barn - vil jeg ikke beholde barnet nu, jeg ville nok helt klart vælge at bortadoptere det, for den og min egen skyld! :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhe
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 16:05

juliette - bemærk, at jeg skrev: barn/ung fordi jeg ikke ved hvor jeg skal placere mig selv.


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 16:05

amanda sagde det eg ville have sagt nogenlunde.


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg blev mor..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 20:36

Hvis jeg blev mor nu så ville jeg være en god mor tror jeg. da jeg faktisk ikke kan vente på at få barn (: Men jeg venter lige 2-3 år, så er jeg nemlig færdig på hhx. Selvfølgelig skal jeg også først finde en sød kæreste at få barnet med.

Men hvis jeg skulle blive gravid lige nu, så ville jeg da selvfølgelig kontakte faren og fortælle ham det - og hvis han ville være med til at opdrage det, ville jeg bare blive glad. Men jeg ville tage mig af det og elske det - eftersom det er mig der har sat det i verdenen.


Jeg ville tage mig godt af mit barn - og selvfølgelig engang imellem tage en tur i byen med vennerne.

NEJ - jeg ville helt klart ikke blive som Malou Stella - hvor er hendes hjerneceller henne ? I det hele taget ville jeg ikke stille mig op på tv, så resten af familien Danmark kan kritisere min måde at opdrage MIT barn på. Folk vil jo altid have forskellige måder at opdrage deres børn på.


...sagde jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 20:42

Jeg vil ikke kunne beholde barnet på nogenmåde - jeg er på ingen måde klar til at få børn i en alder af 15 (;


Marie & Felix Albæk
uden Ceres Mørk siden

jeg vil aldrig glemme dig, aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 pidsjfsåfodjds
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 20:50

I have no idea.

Tror egentlig godt jeg ku tage mig sammen, og blive en god mor.

- Men jeg vil jo ikke have et barn, så ville helt sikkert have en negativ holdning til det.


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heej :)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:21

Jeg vilel bortadoptere det eller noget tror jeg.

skal igang med uddannelse, så har slet ikke tid til et barn.


ville godt kunne tage ansvar for sådan en størrelse, men har ikke tiden endnu, så det ville ejg ikke byde hverken mig selv elelr barnet



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg fik barn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:37

ville mit liv være ødelagt for evig og altid...


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 <hehehe
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 21:56

"Hvis jeg fik barn ville mit liv være ødelagt" - gu ville det da ej! Så ville man da bare lære at leve med det. Selvfølgelig må det være en omvæltning osv, men jeg kan næsten ikke tro på at man ikke ville blive blød i knæene og helt moderlig, når man først står med SIT EGET BARN i armene.


Jeg ville selvfølgelig beholde barnet og tage mig så godt af det som jeg kunne.

Men det er jo så let sagt. lige nu har jeg en fantastisk kæreste og det gør det jo lidt nemmere at tro på, men altså. Jeg glæder mig til familie og børn =)



karen

hell for everyone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:00

Jeg skal ikke ha' børn før de kan blive sat på lydløs..


Men udover det, tror jeg sgu jeg ville tage ansvaret.



:)





Det er aldrig hestens fejl
- derimod rytterens.


Mvh. Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 hfdfhhfddfhhfd
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 22:36

Jeg ville blive den BEDSTE mor



"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 mjnhgbvftyg
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 02:07

jeg ville blive verdens dårligste mor og helt ærligt ville jeg nok skyde migselv. jeg ville ikke lægge ungdommen på hylden. og tjaeh jeg mener ikke det ret fedt at se så unge mennesker med eget barn. da jeg virkelig ikke tror nogle i den alder kan tage det ansvar.


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ung mor?
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 07:51

Jeg ville godt kunne klare det. Jeg er 100 % på, at et sted hvor jeg har passet børn for laaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid siden, der kunne jeg være en bedre mor end morderen selv - sorry ænder, det er ondt, jeg ved det, men det er alså desværre rigtigt.


Jeg har faktisk overvejet at være ung mor, kunne sgu være nice d; Men nejnejnej, det skal jeg ikke være :b Skal i hvert fald først have min uddannelse færdig - for jeg shar nogen mål jeg skal nå først :b Men det kunne da være sjovt at være ung mor :b


Lige mht. Malou Stella, iw.. Der er jeg altså stået af - beklager igen ænder, men disse forældre skulle ikke have lov til a tfå børn. For jeg synes ikke de er ansvarlige nok, og det bliver jeg irriteret over, når nu jeg selv passer mange forskellige børn - og har med rigtigrigtig mange forskellige børn at gøre til hver dag.


Mette Schønning.


Kærlighed er godt nok besværligt. Jeg ved jo du har det lidt på samme måde, som jeg har det, ellers ville du nok ikke skrive de beskeder til mig, du nu gør.

Jeg savner dig! <3 :/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ewtegtdsfg
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 12:43

Så ville mit liv gå fuldstændig på standby. Var ved lægen idag for at blvie vaccineret, og skulle have taget en graviditetstest, og jeg var da ved at skide den største neger! Heldigvis sagde den da negativ.


Men de små hår på mine arme og min ryg rejste sig da godt nok lige et øjeblik, da jeg egentlig har dummet mig. Men pyha da!


Hvis jeg blev gravid nu og blev nødt til at føde barnet, så ville jeg reelt set nok godt kunne tage mig af det. Jeg elsker små børn! Plus jeg har passet en lille pige en række år for noget tid tilbage. Ved godt, der er en forskel på at passe, og at have sit eget barn.


Jeg ville nok ikke være skide begejstret for det, da jeg simpelthen elsker mit liv lige pt. Fyldt med fester, fyre og druk. Det er ikke noget at byde et barn. Klart nok ville jeg da ikke leve det samme liv overhovedet, hvis jeg fik et barn. Ville jo nærmest droppe mit eget liv.

- Men som der er en, der tidligere har nævnt, så vælger barnet ikke selv at blive født. Det jo ikke dettes skyld, så selvfølgelig ville jeg lægge min ungdom fra mig og være mor :)


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 en hånd i vejret
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 21:19

Stereodee - Jamen hvad hvis man i forvejen har tonsviser af ting at se til? En far der drikke, en mor der er psykisk syg, og at faderen til barnet skrider. Jeg tror ikke jeg vil kunne overkomme det - men nu er det heller ikke sådan mine forældre er, jeg er da sikker på de vil stå og støtte.

Men, men, men hvis jeg var pigen i tilværelsen med 'dårlige' forældre, og en dum kæreste/fyr der ikke er min kæreste. Ja, så vil jeg sku gå lige end med flaget - og hvad hvis jeg i forvejen var det bgr. af det hele. jeg tror bare det vil gå ned, og ned, og ned.

Er dog sikker på at man vil komme ud af det på en eller anden måde. Men jeg siger bare "hvad nu hvis"


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nejnejnej
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 21:26

Hmm. Jeg ville overhovedet ikke kunne tage ansvar for sådan en lille baby. Jeg ville nok nogenlunde være li som Malou ('kender' hende faktisk, hun bor i samme by som mig såå .). Men jeg vil hellere til fester og være samm med vennerne, end jeg vil sidde hjemme og ha' familie hygge. Føj ! haha.. Så. Men personligt er jeg IKKE klar,:D er ogs kun 14år:D:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 ierjuhyery
Forfatter: 
Dato:  01-07-2008 23:24

Julie ♥Silas♥ = Din første idé er genial xD



Hvis det ikke lykkes første gang, er faldskærmsudspring ikke noget for dig!

Alt er muligt - undtagen at stå på ski gennem en svingdør! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 frtgjkgjfgjgjbhfgjkfnbnmb
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 00:08

Jeg er sikker på at jeg ville blive en herre dårlig mor hvis jeg fik barn nu også som ovenstående indlæg ville jeg nok bortadoptere det og hvis ikke det var en mulighed ville jeg være totalt lost og bliver herre irreteret på barnet for jeg har sgu overhovedet ikke tålmodighed/tid/lyst til at vente på en skigeunge som ikke gider i sin flyverdragt om morgenen - NEJ TAK.


Bare tankerne omkring ikke at kunne sove overdrevet længe i weekender og ferier, hele tiden skulle tage ansvar for barnet, have overskud og lyst til at rende og tørre en skrigende unge i hovedet når den for 117 gang har savl og snot ud over det hele, tanken om at de piller og roder i ALT, tanken om at de skal hentes og bringes i børnehaver, forældremøder og familie dage hvor man ville rende rundt blandt grand voksne mennesker og lege moden og ansvarlig selvom man egentlig mest havde lyst til en tur i byen og en dag under dynen. For slet ikke at tale om når de skal skiftes fy føj. (Og nej jeg bryder mig ikke særlig meget om små børn lige nu)


Ja allerede der er det ligesom lidt indlysende for mig at et lille barn overhovedet ikke passer ind i min hverdag som den ser ud lige nu.



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 fajfnkjankfj
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 00:50

Interessant debat.. Nu forholder det sig netop sådan, at min klassekammerat er gravid og skal føde i midten af august.. Hun er 18 år. Dog har hun planer om alligevel at fortsætte i gymnasiet. Dett er jeg ikke ligefrem tilhænger af, men jeg tager hatten af for at hun virkelig viser ansvar og er helt afklaret med situationen. Havde det været mig, havde jeg nok højst sandsynligt valgt at sætte skolen på standby et års tid, både for barnet og min egen skyld.

Men ligesom mange af jer andre, er jeg heller ikke den mindste smule interesseret i børn på nuværende tidspunkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2008 09:28

Give det til en af mine venner!


Ej ved ikke rigtig for det er ikke sket, så det er svært at sige.

Men jeg ville være ked af, at få et barn nu!


*Maria*

Silas

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider