Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Noget du bare ikke KAN have
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 19:59

Ja, den seneste tid har jeg hørt lidt forskellige ting fra forskellige personer om noget de bare ikke kan have.

Enten noget med hest eller noget helt andet fx der vedrører mennesker.


Så frem med det. Hvad KAN du bare IKKE have?


Lige nu kan jeg selvfølgelig ikke rigtig komme på noget, men har desværre maaaange ting så skal nok skrive når jeg kommer på det.


En ting jeg lige kan huske er at jeg kan ikke have hvis folk de enten glemmer eller sætter et ekstra r på udsangsordet når de skriver noget.


fx: "Du risikere at blive syg"


Ahhhh, det hedder "Du risikerer at blive syg"


Lidt underligt, men lægger mærke til det med det samme og synes det ser såå grimt ud


Kom med jeres bud :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:04

ork der er så mange ting, ville lyde som om jeg brokker mig over alt og intet


men okay, kan komme med lidt:


- hvis der er total rodet og støvet hos veninderne, yadrk.

- hvis toiletter er klamme, iw!

- hvis man kan se kanterne af tøsernes foundation

- gamacher uden nogen form for stof der går ned over røven


og alverdens andre ting, skriver senere :]


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 lige to ting mere jeg kom på ..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:08
  • når folk smasker ;) arrrrr main, kna gå helt baserk

  • og så er jeg virkelig perfektionist så andre kan hverken ligge gamacher eller noget på min hest for ligger det bare den mindste smule forkert kan jeg slet ikke have det



0
0
Svar på denne tråd
 
 Llalalala
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:16

Jeg har det også med nutids-r ligesom du har det. Jeg tjekker det ALTID. Hver gang jeg læser en sætning der indeholder det, så tjekker jeg. Haha. Ret underligt!


Så kan jeg heller ikke klare hvis folk ikke begynder med stort bogstav. Syntes det ser SÅ grimt ud at starte med småt.


Kan heller ikke klare at folk ikke forstår et nej som et nej. Det gør mig SÅ irriteret!! F.eks. snakker jeg lige nu i telefon med en dreng der ikke forstår hvorfor jeg ikke gider komme sammen med ham Så forstå dog et NEJ!!


Kan heller ikke klare folk laver lyde. Altså f.eks. så får min storebror rørt ved noget ledning, som går op til min radiator, og det gør han bare HVER aften. Får totalt kuk i låget af det.


Og så er der sikkert meget mere, som jeg ikke lige husker


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:22

Hvor sjovt! Jeg kan heller ikke lade vær' med at tænke over det, når folk gang på gang laver kikseren med nutids R'erne Så prøver man at lære dem det, men de gider ikke lære det, åbenbart ;)

Så kan jeg heller ikke have, når folk ikke laver tegnsætning. F.eks. "Hvad laver du :) " UDEN "?" ;)


Jeg kan heller ikke have bussemænd Det er virkelig frastødende (især når man skal til at spise i klassen).


Så kan jeg heller ikke have, at der stinker af sved, når man kommer ind i klassen om MORGENEN!! Så råber jeg nogen gange lidt i sjov, at folk fandme godt kan gå i bad for vores andres skyld ;)


Osv.!! ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:24

Mia-musen: kunne det tænkes at folk rent faktisk ikke forstår det med de nutids R'er?


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 you name it
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:42

Jeg kan ikke klare:

  • når folk går ind af en dør, også ikke lukker den igen!
  • Når folk parkere deres biler på cykelstien
  • Når folk kører ud for en cyklist, så man må hive i bremsen for ikke at blive kørt ned !
  • Når alle spørg om de må låne en blyant - og aldrig aflevere den tilbage
  • Når folk vælter ens cykel uden at samle den op
  • Billeder hvor folk ligner nogen der har været i tortur i tre dage (altså f.eks billeder på arto hvor de ser MEGA sure ud)
  • Mærkedyr, som nægter at gå i tøj fra H&M
  • Folk der tager ens ting, uden man ved det bare "låner" ens trøje, pennalhus, bog ovs
  • Folk der naser sig til alt
  • Mennesker der brokker sig over at skulle gå 100 meter ned til vejen og for derfor deres forældre til at hente dem og kører dem hjem selvom det tager 10 min til fods
  • Piger der tuder og skaber sig hvis de ikke for deres villige!
  • Klassebilleder
  • Dem der gør grin med dumme ting (problemer f.eks)

Ja, jeg er i utrolig dårligt humør :( Men har en del at slås med fortiden . . . .





:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen, når det går godt,

men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ta'det .. eller ikke ...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:44

Folk der ikke kan skrive: "Udsagnsordet" korrekt.

Ej gas! Jeg er den type, som er så doven, at jeg ikke gider tjekke min besked for nutids 'r'er. hehe.


Nå men er ikke særlig sart. Det eneste er nok banan/æble klistermærker adr adr.


Derudover kan der nævnes de personer som fx på Messenger skriver til én.


" Heeeej !!! "

- hvorefter man svarer, at man ikke lige har tid, og de stadig bliver ved med at skrive: Halooo eller sende vink.


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 weekend.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 20:56
  • Jeg hader banan og bare lugten af det, kan slet ikke klare det ;)
  • folk der skriver til en på msn hvorefter man så svarer og så skriverde slet ikke igen.
  • Når folk siger shhhhhu når de drikker noget varmt fx the.

Fik lige lidt nyt jeg lige kom i tanke om jeg ikke kan klare.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:09

Det var da sjovt, jeg sad lige og tænkte på at jeg ville oprette sådan et indlæg.


  • Nutids-r kan også irritere mig vanvittigt.
  • Folk der ikke kan respektere at man ikke kan lide deres mad, og derfor ikke har behov for at få stukket det op i hovedet.
  • Lugten af kaffe. AD!
  • Når folk er på besøg og ikke kan rydde op efter sig selv. Det er alt for trælst at have brugt et par timer på rengøring, og så kunne starte forfra når ens gæster er taget hjem.
  • Fulde mennesker der synes det er fedt at gå gennem byen med en smirnoff ice i hånden, og råbe og skrige. Voks op.
  • "Hardcore" gutter i deres gamle biler, der knapt kan hænge sammen, med techno på det dårlige anlæg (husk at bassen skal være skruet så højt op at den er ved at sprænge) og så armen ud af vinduet.

Sikkert meget, meget mere, men man bliver jo altid blank når man skal skrive det ned.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 åfkfkef¨´ewfk
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:18

En af mine veninder kan bare ikke ha' FØDDER! Hun kan slet ikke klare andres fødder. Engang måtte jeg ikke låne hendes klipklappere, nææh - "ej, men Kamilla.. Det er bare fordi, du har bare tæer!" Relax dooh ;)


Noget jeg ikke kan ha'? Hmm..

Nok rimlig meget som Chela, unge gutter i deres gamle skrotbiler, med mega høj techno, hængende ud af vinduet og skriger "ehehe UHEUHUH? *piift* eheheh HUHUHU?" ud ad vinduet for at få ens opmærksomhed. Fedt drenge


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan ikke klaare.
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:30


  • Fødder! Det er simpelthen bare ad.
  • Folk der stiller et spørgsmål og går?
  • Folk der ringer og råber: "HAAAALLOOO" og lægger på igen.
  • Lyden af folk der spiser chips.
  • Naboer der larmer.
  • Folk der skriver 'q' istedet for 'g'

Skriver når jeg kommer på mere ;D




»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bla, bla, bla <3
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:44

Når folk lugter af spegepølse eller andre irrrrdk ting;s

Hvis der er nogle der sidder og bider/piller negle/negle bånd, eww;s

Hvis sadlen ikke bliver lagt rigtigt påxD Jeg skal altid lægge den sådan på, på en bestemt måde, og det irreterer mig, hvis andre ikke glatter hårende under den:I


The Emzelemselamseben
(;

R.I.P Stjerne,
du vil altid være i mit hjerte<33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalala..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:45

Jeg kan ikke ha' når folk går op i bagateller

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er flere ting
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 21:50

Jeg har det lidt svært med.


Bananer. (de smager sjovt)

Fiskepålæg på dåse. (Hvem har fundet på at tygge maden og så putte den i dåser bagefter)

Fødder (er det grimmeste der er på et menneske)

Folk der ikke forstår udtrykket rettidig omhu.

Folk der glemmer at aflevere ting (og endnu mere hvis de aflevere noget der er i stykker uden at sige det)




Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget



JHN RS Moderator
medlem af
AHNA og FNK
stifter og formand: klageklubben

JHN'S farligste bruger

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:03

heheheh , jeg ville virkelig gerne lære det med nutids R. (:

men ting jeg bare IKKE kan klare må være:


  • Når folk kigger på mig når jeg spiser
  • folk som ikk forstår et nej :O
  • når min mor snakker om @!#$ med sine veninder
  • folk som taler ned til mig som om jeg er 5 år
  • folk som blir ved med at sige " ååh jeg er sååååååå fed idag " , det kribler bare i mig for at skrige " JA , det er du "
  • B-film
  • når folk tager billeder af en , når man er fuld
  • eller personer som kan stå og sige " ej hair exstainsens er bare så grimme " og så skifte mening på 5 sek fordi man selv syntes noget andet.

+ en milliard ting, jeg er sart ja


// Line


Chikitta Roma <'3

& Line Olsen.

Oldb. sælges !

0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheh
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:20

... Når folk prikker mig 5 gange på ryggen, og sagtens kan se at jeg er travlt optaget af noget andet!

... Når folk kradser på deres strømpebukser, (for gudsskyld, lad vær med det)

... Når folk ikke kan acceptere/- eller ignorrere et nej.

... Når folk kommer med en indskudt sætning, som ingen betydning for nogen har, og de ikke engang kan forælle videre på den,gør det værre. Og, at sætningen slet ik passer ind i samtalen.

... Når folk snakker om sig selv hele tiden. f.eks en pige fra klassen, hvis vi har siddet og hørt på snak i flere, flere timer, og hun så siger: "JEG gider ikke at høre snak mere. JEG har siddet på min flade og hørt på snak og JEG er træt af det" ( det har vi også, søde skat )

... Når folk er for vinderopsatte


... amanda karlsen
styrke er at give slip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:33

Når folk ikke staver ordentligt - altså ikke pga ordblindhed osv, men 'med vilje'

Når folk skriver 'arto-sprog' og bruger q istedet for g

Når folk laver lyde

Når folk konstant sidder og piller ved ting (jeg gør det selv )

Når man bliver spurgt om det samme spøgsmål 20 gange


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn og bobby
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:39

kan helt og adeles IKKE have edderkopper!

ellers men masse andet xD



Min Mening.

catrine sørensen & maylie selwyn

- en über lækker equipage -


Nu med Gribsvads BOBBY.


0
0
Svar på denne tråd
 
 TING DU IKKE KAN...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:50

  • Duer og fugle der flyver/basker kan jeg ikke ha
  • Rod og støv.
  • Skæve slips, på folk.
  • Ting der ikke er perfekte.
  • Ild
  • Sved - kan skifte trøjer rigtigt mange gang, for at undgå det.

(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ryrdfyhdfhfdhfghfg
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 22:59

Jeg kan ikke have når folk bliver ved med at diskutere et eller andet latterligt som hvem der eksempelvis sidst gik ud med skraldet og hvem der sidst gjorde noget for den anden. grow up!



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 23:06
Jeg får paranoia af rigtig mange ting.

Her er nogle situationer, der kan bringe mig helt ud af fatning:
-Når folk hælder kaffe/the op i en kop.
-Når folk drikker og man kan hører dem synke.
-Når folk slæber deres fødder hen af jorden.
-Når jeg får andres ånde i ansigtet.
-Når personer jeg snakker med stiller sig helt op i mit ansigt.
-Når nogle rører ved mine knæ.
-Når folk rører eller snakker om deres navler.
-At blive slikket i øret - aldrig i mit har jeg været så frastødt.


..og en million andre ting - er ret sart på mange områder.


Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 23:09
  • når man ikke svare på msn, og folk bliver ved med at skrive 'hallo' og 'er du der'
  • når folk skriver poptøsesprog ex. dUh 3r Zå Zweety!<'333
  • folk som hele tiden sms'er kommer du på msn. og når man så skriver nej, kan de ikke tage det nej & bliver ved med at spørge 'hvorfor?' - 'gør du så når du kommer hjem?' osv. aaaarg!
  • kædebeskeder.
  • folk der er tynde, som siger de er så fede. fordi de vil have folk skal sige "nej, du er så flot&tynd" ;s

-meget andet.


» Emma Borum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjsdljsaldkaj
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 23:09

lyden af min mor der spiser knasende ting.

fødder.

fede mennesker der klæder sig grimt så de kommer til at se dobbelt så store ud.

når folk putter noget ullækkert, f.eks. flødebolle i ansigtet på mig. flipper total skråt

klamme køkkener.

morgenmad på f.eks. lejrtur.

folk der modsiger sig selv.

små grimme fede børn.


omg jeg lyder egoistisk :S kan ikk ha når folk skriver sådan her


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 æpouyhtfreds
Forfatter: 
Dato:  28-06-2008 23:56

der er godt nok meget !


den værste er - hvis der er ulækkert i det køkken jeg skal lave mad i + spise i



LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 09:07

MILH: Jo, det kan sagtens være. Så skal de bare lade være med at sige, at de har forstået det ;)


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæø
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 11:29

- Når folk kommer for sent til en aftale

- Når folk ikke vasker hænder efter et toiletbesøg

- Hvis der er beskidt i det køkken, hvor min mad kommer fra

- Når folk lyver. Tro mig, sandheden kommer altid frem alligevel.

- Når folk spiser med åben mund. Føj!

- Når folk har ondt af sig selv. De er klart den person i verden der har det hårdest.




&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 12:50

Puhha, skal jeg virkelig sige det hele? ;D


  • Folk med dårlig ånde,
  • Folk der ALTID! kommenterer!,
  • Folk der siger: er du dum eller hvad?,
  • OST!
  • Folk der roder HELE! ens værelse til uden at hjælpe med at rydde på,
  • Folk der siger: Nej jeg er slet ikk sur, når, man bare kan se at de er røvsure på en og sidder og vender øjne osv.,
  • Folk der ikk kan acceptere at man ikk kan lide deres ting,
  • Folk der gør nar af en svagheder,
  • Folk der ikk har nogle blomster i deres hus!,
  • Folk, der hundser med en,
  • Folk der tror de er bedre en mig,
  • Dem der siger: nej jeg har altså ikk flere kiks, og så gir de en anden bagefter:P

JEG KUNNE BLIVE VED OG VED OG VED!



Emilie & MiCkey!

> Life is what you whant it, to seam like!! <

RIP. Kylle !

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 13:34
  • Jeg kan ikk ha' når folk smasker
  • når folk ikk lukker munden når de spiser
  • når folk ikk fatter et nej !
  • når man hele tiden vil ha opmærksomhed
  • når folk har dårlig ånde!!! iw
  • hvis toiletterne er klamme ! iiiw
  • pudderkanter
  • hvis folk stinker ! adr
  • folk uden makeup ! hahah :D
  • når folk ikk vasker hænder efter toilet besøg ! addr !
  • når der er beskidt og ulækkert i et hus / værelse
  • når folk deler is / andet mad med deres dyr (hund) føj for*****
  • når folk har så p*sse ondt a sig selv !
  • jeg hader FEDE mennesker der har så p*sse ondt a sig selv !
  • når folk bliver ved med at spørge hvorfor man ik' kan være samm, komme paa msn, arto ovs ! grr ! !
  • klamme køkkener ,, hvor mit mad har tilbragt meget tid :D:D hehe
  • FØDDER er noget a det klammeste !!!!!!

Og jeg kunne blive ved og ved og ved ! :D:D




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges, skriv evt. Pb ..


0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhææøkøhløk
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 16:03

Når folk går på cykelstien og der er et fortov ved siden af.. eller når politiet bare kører ud uden at kigge så for.. ARGH!!! jeg kan slet ikk ha sådanne ting.. eller cyklister der cykler forkerte vej, biler på cykelstien...




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålå
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 17:37

Miiig: Når folk skriver udsangsord for det hedder udsagnsord! He he, nej der er vist ikke noget der går mig så meget på lige i øjeblikket, jeg er bare glad



Determination to achieve, give you the ability to do it

0
0
Svar på denne tråd
 
 llalalala <3
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 17:41

Jeg får altid griner på hvis nogen skriver til mig (venner som bekendte) "fuuuuu´k man hun sku ha et par på hovedet" .. ja det sku hun sikkert, men trunte, vær gang du sir det irl som url ender det jo med du ikke gør det. pff..


Såeh folk der er store i kæften

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 17:44

okay, jeg glemte min aller største frygt.


fødder! føj . nej! det virkelig bare.. yadrk.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 17:58

uha, jeg syntes de her indlæg er sjove.
på den måde man jo at lære folk herinde at kende 8D

folk der ikke kan finde ud at af ordne tæer!
store dejlige klamme svedpletter
folk der altid lige skal bevise mere end de kan og tror!
offentlige toiletter, jeg har intet tilovers for dem!


Emilie P

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadxczfdsadreasdfr
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 18:28

Folk der ikke kan finde ud af at sammenSÆTTE ord. Så de feks. skriver sammen sætte. Det pisser mig irriterende meget af =D


Målestokke


Og de der irriterende sony ericsson headsets der bare ikke VIL sidde fast =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hadeting
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 19:15

Jeg bryder mig ikke om, når folk sidder med en bold og kaster den op og ned - irriterende lyd!

Det værste er nok, når folk i den 2. besked, jeg skriver med dem, kalder mig "søde" eller lignende. Så er jeg allerede løbet skrigende bort!

Bryder mig heller ikke om gruppearbejde, hvor gruppemedlemmerne ikke har samme ambitioner med opgaven...


skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 19:32

Omg folk 'hader' meget - Hader er et stort ord!


Glemmer aldrig det her som jeg fik at vide:

Faren sagde aldrig at han elskede sine børn, men at han kunne lide dem. For den han elskede var sin kone. Elske og hade er store ord, dumt at misbruge.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 19:40

udnyttelse(!)


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 erawgergae
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 20:05

Jeg er sgu ikke så sart generelt. Har bare lige fået mig et herre godt grin over nogle af jeres ting, haha


Tror ikke i skal møde mig, for jeg går i bare tæer så meget som muligt. I hvert fald uden sko. Har tit bare ankelstrømper på ;)


Kom med dine venner - Så kommer jeg også alene

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 00:28

Følgende er ting, som virkelig kan irritere mig:


- Folk der ikke forstår et nej.

- Folk der ikke holder aftaler.

- Folk der hele tiden skriver med CAPSLOCK

- Folk der skriver "smiler" i stedet for at lave en smiley.

- Folk der overdriver med "!"

- Folk der staver vanvittig dårligt.

- Folk der ikke forstår at "q" aldrig har været et "g"

- Folk der bandet og råber overdrevet meget.

- Klassekammerater der snakker i timerne.

- Folk der kommer ind af en LUKKET dør, uden at lukke den efter sig.

- Folk der lyver.

- Folk der kalder mig søde, når de ikke kender mig.

- Folk der bare skal irritere med irriterende lyde.

- Opmærksomhedskrævende mennesker.

- Kan faktisk også irriterer mig meget, når folk skal skrive "sgu" - men skriver "sku'".. God, det er 2 vidt forskellige ord :-P


Jeg ville sagtens kunne blive ved, men tror nu bare jeg stopper her ;-D



Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 13:51

I andre har sagt det hele undtagen:


Når folk skal sælge rideudstyr, og det er møg beskidt. Det er så nedern at kigge på beskidt rideudstyr


Når folk skal læsse deres hest, og slet ikke har tålmodighed til det og begynder at slå og sparke hesten.. Argh det er ireterrende at se på. Som om at det overhovedet vil hjælpe.


Kan ikke lige komme på flere ting :)



//Regitze

~Zidney~

0
0
Svar på denne tråd
 
 ohælih
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 17:50

@!#$ jeg synes i er top sarte.. i følge det jeg lige har læst hører jeg overhovedet ikke til herinde ...


Undskyld mig men hvilken idiot har ikke dårlig ånde? og kan vi ikke alle svede så der kommer svedpletter under armene og man lugter lidt? også selvom man har taget deo på..

At folk ikke lukker munden når de spiser er da irriterende meen man kan jo se den anden vej.. på min efterskole var der en der havde for vane at pille næse og spise gevinsten bagefter, så kan vi diskuetere hva der er frastødende

Støv er måske ikke den lækreste ting i verden, men jeg ville personligt ikke være et sted hvor der var fudstændigt clean, så ville jeg ikke føle mig hjemme.. på mit værelse kan man dårligt komme ind ad døren så rodet er der


  • Hmm bryder mig ikke så meget om nye sko kan godt lide at de er gået til og at der er lidt skidt på
  • Okay her er jeg sart: jeg kan ikke have at blive pillet i navlen..
  • Og lugter der af champion i et rum så smutter jeg
  • Ost er heller ikke min stærkeste side
  • Og han man kvælereller pig halsbånd på sin hund, så er al min tolerence forduftet

Kan ikke komme på flere ting på nuværende tidspunkt



Thea Løvgreen


Jjips
Sorø´s lejemorder

And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be


Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider