Hejj ænder 
I weekendten var mig og min veninde til stævne i boller, hvor vi sov i vores trailer og ponyerne stod opstaldet dér 
Det gik ikke så godt for mig, lørdag i LA fik vi et stop og 2 bomme, og i MB var han rigtig dum, så vi blev disset.
Søndag var det meget bedre, vi vandt LB og fik en bom i LA 
Min veninde gik det bedre for, hun fik 1,3 & 5 plads i LB'er (:
Nå men, først video fra LB i Boller på Silver:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70556
Igår tog jeg så Ollie med ud til min veninde og sprang, som vi efterhånden gør hver uge, og Ollie bliver bedre og bedre 
Hun er knap så meget kylling mere, men et par stop hist og pist kan vi ikke undgå endnu, men hvem ved om jeg har mig en lille springpony efter et par måneders træning? xD
Så videoerne af Ollie, undskylder mine råb på forhånd xD:
Første halvdel af banen, Simone stod på muren
:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70521
Anden halvdel af banen, ollie har 2 galopspring i dobbeltspringet xD:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70525
Bane igen:
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70530
Så nogle af billederne fra Boller:




Opvarmning til LA lørdag^

1. spring, LA lørdag^

4. spring LA lørdag^

7. spring LA lørdag^

8. spring LA lørdag, grineflip over min opstilling xD

10b LA lørdag^

Flettet Silvers hale lørdag aften^

Silvers man før jeg flettede^

Silvers man efter, han ligner en dressurpowni xD ^

Sadler op 8) ^

LB søndag^

præmieoverrækkelse
^

Fik dækken
^

kært :b ^
Og i skal da også se billeder fra igår
:

opvarmningsspring:

stoppede, og gik så 8) ^

smukkæææh <3 ^

HAHA xD^

galop :b^

'nej tak' xD ^

Sådan
^

og igen, siger ollie niks 8) ^

Og dog
^

faaarlig mur xD ^

over det faarlige spring ö ^

flotte <3 ^

fuld knald å' (: ^

yea ;b ^

'orh den er farlig den der' Ö ^

glad dressurpony
^

SE MIN DIDDEL xD Jeg fik den af rideholdet igår, fordi det er sidste gang jeg underviser inden ferien :b ^

planke (: ^

spande (:^

HAHA, tørgrav xD ^

hun overspringer ikke så meget mere? (:^

skridt 8)^

mig og malenøøh <3^

trav (:^

traver af
^

træspring ö ^

mystisk spring xD^

vandgrav, som Ollie IKKE springer xD ^

mur, mystisk spring + stald højgård planke (: ^

charlie <3 ^

Og Ollie takker af
^
Kommenter meget gerne i en pæn tone 