Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Springtræning+stævne 'mange bill+video!'
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 08:59

Hejj ænder


I weekendten var mig og min veninde til stævne i boller, hvor vi sov i vores trailer og ponyerne stod opstaldet dér


Det gik ikke så godt for mig, lørdag i LA fik vi et stop og 2 bomme, og i MB var han rigtig dum, så vi blev disset.

Søndag var det meget bedre, vi vandt LB og fik en bom i LA

Min veninde gik det bedre for, hun fik 1,3 & 5 plads i LB'er (:

Nå men, først video fra LB i Boller på Silver:

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70556


Igår tog jeg så Ollie med ud til min veninde og sprang, som vi efterhånden gør hver uge, og Ollie bliver bedre og bedre

Hun er knap så meget kylling mere, men et par stop hist og pist kan vi ikke undgå endnu, men hvem ved om jeg har mig en lille springpony efter et par måneders træning? xD

Så videoerne af Ollie, undskylder mine råb på forhånd xD:

Første halvdel af banen, Simone stod på muren :

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70521

Anden halvdel af banen, ollie har 2 galopspring i dobbeltspringet xD:

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70525

Bane igen:

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=70530


Så nogle af billederne fra Boller:

Opvarmning til LA lørdag^

1. spring, LA lørdag^

4. spring LA lørdag^

7. spring LA lørdag^

8. spring LA lørdag, grineflip over min opstilling xD

10b LA lørdag^

Flettet Silvers hale lørdag aften^

Silvers man før jeg flettede^

Silvers man efter, han ligner en dressurpowni xD ^

Sadler op 8) ^

LB søndag^

præmieoverrækkelse ;) ^

Fik dækken :D ^

kært :b ^


Og i skal da også se billeder fra igår ;) :

opvarmningsspring:

stoppede, og gik så 8) ^

smukkæææh <3 ^

HAHA xD^

galop :b^

'nej tak' xD ^

Sådan :D ^

og igen, siger ollie niks 8) ^

Og dog :D ^

faaarlig mur xD ^

over det faarlige spring ö ^

flotte <3 ^

fuld knald å' (: ^

yea ;b ^


'orh den er farlig den der' Ö ^

glad dressurpony :D ^

SE MIN DIDDEL xD Jeg fik den af rideholdet igår, fordi det er sidste gang jeg underviser inden ferien :b ^

planke (: ^

spande (:^

HAHA, tørgrav xD ^


hun overspringer ikke så meget mere? (:^

skridt 8)^

mig og malenøøh <3^

trav (:^

traver af ;) ^

træspring ö ^

mystisk spring xD^

vandgrav, som Ollie IKKE springer xD ^

mur, mystisk spring + stald højgård planke (: ^

charlie <3 ^

Og Ollie takker af ^


Kommenter meget gerne i en pæn tone



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:09

haha godmorgen sine :) <3


som jeg sagde før så lidt irriterende med silver lørdag, men dejligt det gik bedre søndag


uhhh olle bliver jo en hel spring pony til sidst, ej det ser kanont hyggeligt ud, vi skal snart ned og handle ind



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:16

haha ja, jeg tror sgu ollie bliver helt springhyp ? xD Ej, det bliver hun nok aldrig Jamen, hva klok skal vi handle, det er vel ikke før vi skal møde i skole ?



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle &chloé <3
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:22

ejj ollie skal ikke være spring hyp


i de to matematik timer :P



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:25

joooo xD okay så



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Weekend
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:36

Er vild med din skimle pony (:

Den springer jo også bare rigtig fint.

Og tillykke med LB'en og med din veninde :D


Der med den brune hvor du springer er det da ikke også meningen den skal have to galopspring mellem kombinationen? Det ligner hvert fald der er pænt langt imellem ;)

Desuden nogle meget kreative spring nogle af dem i springer, men også her ser det jo fint ud.

Okai det kikser lidt med afstandene ind i mellem men hvis den ikke er så vant til at springe komme det jo nok for jer begge ;)


Ellers flot og lækre ponyer du har.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:39

Det underlag og hut du har på den hvide hvor har du købt det?

Har virkelig gerne ville have det i over lang tid for synes det er sååå fedt, men hvor har du fået fat i dit fra :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:42

Miiig: Jo tak, Silver er også en fin én (:

Nej, min veninde kan have 1 galopspring hvor jeg tager 2, og hun rider altså en 2'er på 132 og min Ollie er 142

Ja, hun er dressurpony, men vi har bestemt at prøve at få hende igang med noget spring her i ferien, for hun kan sagtens (:

- Men mange tak



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:44

Miig: Det har jeg købt over nettet ved HL (:

www.hlequipment.dk



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tec-zen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:47

Okai, det er også mega svært at bedømme afstande fra computerskærmen :P

Men hvis det er en dressurmusse har den vel også litd kortere galop .. hehe :)


1000 tak for linket :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 09:49

Miig: Det var da så lidt (: Tja, hun har meget kortere galop i spring end dressur, i spring bakker hun så meget af før springet, at afstandene aldrig passer ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider