Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Når døden kommer tæt på.
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:28

Hej alle.


Mandag morgen kom jeg i skole, og det var jo en helt normal dag, indtil min veninde kom derop og spurgte, om jeg vidste hvem det var fra auning, der var død? Jeg står så lige og tænker WHAT!?, da jeg er gode venner med et par stykker fra den by. Jeg skriver så til én af dem, og spørger hvem det er. Og ja, det er så en pige jeg kender s:

Jeg har lige snakket med hende to weekender før, jeg kendte hende ikke specielt godt, men alligevel - hun var simpelthen den gladeste! Nu tænker i sikkert at jeg er fuldstændig åndssvag, at det kan ramme mig, når jeg ikke kender hende sådan rigtig. Men alligevel.. Jeg har snakket med hende et par gange, og det er slet ikke til og forstå, at det kan ramme så pludseligt.


De har været ude og køre - hende, hendes kæreste, to andre (så vidt jeg ved, hans søster og bror.), da et rådyr springer ud foran bilen. De undviger, og kører ned i grøften hvor de så rammer et træ. Kæresten og hende sidder bagi, og hun dør på stedet. Kæresten er i koma lige pt. og de andre er der vidst ikke sket livsfarlige skader på.


Jeg havde bare brug for og komme ud med det.. Det kunne lige så godt have været dig, mig, en der er tæt på dig?


HUSK SELEN!


R.I.P.


Marlene Jensen :)
I'm not the one i used to be,
but i'm happy with who i am.
0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssss
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:30

Puha, ja det er hårdt når døden kommer så tæt på - også selvom det bare har været en bekendt for en, så er det et menneskeliv man har kendt til som forsvinder!


Jeg ved lige hvordan du har det, eftersom en af mine venner blev kørt ned for 8 måneder siden og blev dræbt på stedet. Det er bare så hårdt når det rammer, og så i så tidlig en alder.


Håber du er okay, og selvfølgelig resten af hendes omgangskreds og familie!

Det er hårdt at gå igennem :(


Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:32

Det aldrig rart at have en person bekendt og vedkommende så dør.

Om det så er en man har snakket med én gang, så har man set personen og hørt personen sige ting.


At tænke på man så aldrig skal høre fra personen igen er ufatteligt uvirkeligt.


Men det lyder da absolut forfærdeligt, og jeg forstår godt du ikke er helt tilpas med det.


Men alle tanker til pårørende.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 rest in peace
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:35

Lige præcis. Og så bare det, at de mener det kunne have været undgået hvis de havde husket selen...


Marlene Jensen :)
I'm not the one i used to be,
but i'm happy with who i am.
0
0
Svar på denne tråd
 
 mr malle
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:39

Ved præcis hvordan du har det,.

En pige fra stalden døde her for 1½ måned siden ca.

Har redet meget på hendes pony før i tiden, men vi snakkede ikke vildt meget sammen. -men hilste og snakkede kort sammen tit.

Hun blev dræbt i en trafikulykke -kun 12 år gammel.

Resten af hendes familie var også med i bilen, de overlevede dog. (Faren + papmor er ejere af den gård Malle står på)


Det er simpelthen SÅ trist..


R.I.P Thea <3





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

**Med dressurponyen Mr. Malle**

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:04

Det simpelthen så forfærdeligt. :(

Er ked af og høre det ..


R.I.P


Det er dumt med selen iik og ta den på ! men det nemt og være bagklog .


Min onkels nevø og nogen kammaerater kørte os galt for 1 år siden .. 'jeg var på vej på gården og skulle til stævne da min far sagde de var kørt galt og vidst iik om han ville overleve . Han lå i koma i over 1 uge osv og hjerne blødning . Han vågnede dog op og har været indlagt siden og kom i november sidste år på Hammel genoptrænings center . Han kunne INTET .. Hverken spise eller noget som helst . Kun ligge og sidde ganske lidt i en kørestol . Det går så lidt bedere nu med ham .. Men det så forfærdeligt altså .

føren havde mistet herredømmet over bilen kørt i grøften hvor de os ramte et træ han fløj ud gennem for ruden og fløj langt ud i marken. Puuh ..



Såå ænder HUSK selen .


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 ofrkjåodkfos
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:27

- Årj. Jeg har lige skrevet et indlæg om det samme.

Drengen er en af mine venner


Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:35

ja, det er hårdt :/

rip!


» EmmaBorum
what doesent kill you, makes you stronger! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:39

Pyha, så du kender pigen, og en anden her inde fra kender hendes kæreste Lidt af et sammentraf, men stadig - så sørgeligt?



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:12

Det er bare hårdt når nogen dør.

Har selv lige oplevet ¨tre dødfald, rigtig tæt på,

min bedstefar er samtidig dødsyg, og venter kun på at dø.

Det er hårdt, ligemeget hvem der dør, bare man kender personen så er det nok til at knække en. I Februar døde en lille dreng fra min skole, 4 klasse, jeg havde aldrig rigtig snakket med ham. Men det var stadig skide hårdt.


Jeg synes det er rigtig synd for dig at du mister en,

og håber du kommer dig bedst muligt, og hurtig som muligt.

En masse trøstende tanker herfra.



Louise•○

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:28

Jeg kendte dem begge. Drengen er min ekskæreste. Og ja det kommer pludselig så tæt på en.


De har opereret ham nu, og hvis han bliver ved med at være stabil, så vækker de ham om 10-12 dage.


Krydser alt jeg har for at han overlever, og får et normalt liv.


Og til Kirstine, pigen der døde: Rest in peace. <3



Mona & Buller Jr.

.. superhundenbuller (L)



0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeej
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:36

Jeg har også oplevet en ulykke i bilen.. Der skete heldigvis ikke noget men det var et STORT chok for os alle. Vi gled og kørte i en å ;(;(!.. Vi blev hentet af 4 ambulancer da vi frøs helt VILDT!. Men det var heldigvis det eneste.. Tænk hvis vi ikke kunne komme ud af bilen???. Så var vi druknet


Skrev FrkRysse


©©Nu med den skønne Baldur©©

Hrisla,Visna,Skjöldur ,Baldur & Smilla

I vil altid være i mit hjerte!


Rider islændere og er stolt af det :)!.

Mit første stævne i klub hekla!

©Junior stævne ©

SKRIV !


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 22:22

isabella med mr. malthe:


Hende kendte jeg også, hun red en gang imellem me dpå det pony lege hold jeg red på, hun kom fra herfølge ikke?


men ja det er så sørgeligt, da jeg fik det afvide med thea, blev jeg ogsaa meget mærkelig indeni..




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 08:16

ja det er bare trist sådan noget. Jeg har mistet 3 venner på 3 år :(


Den sidste var en af mine bedste venner og jeg sov altid ved ham og når min mor var indlagt var jeg altid dernede.. Men det værste var da han kørte galt blev han bevidstløs han døde ikke med det samme, men bilen brød i brand og han brændte ihjel. Han kunne have overlevet hvis man havde haft en brandslukker..


Det er hårdt sådan noget.


- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Smirnov-

heste.dyregalleri.dk/h...erID=12951

TAYLOR ER TIL SALG

0
0
Svar på denne tråd
 
 pioåoåpoåoiåy
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 11:04

Det er trist, rigtig rigtig trist ! for jer alle...




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider