Hej alle.
Mandag morgen kom jeg i skole, og det var jo en helt normal dag, indtil min veninde kom derop og spurgte, om jeg vidste hvem det var fra auning, der var død? Jeg står så lige og tænker WHAT!?, da jeg er gode venner med et par stykker fra den by. Jeg skriver så til én af dem, og spørger hvem det er. Og ja, det er så en pige jeg kender s:
Jeg har lige snakket med hende to weekender før, jeg kendte hende ikke specielt godt, men alligevel - hun var simpelthen den gladeste! Nu tænker i sikkert at jeg er fuldstændig åndssvag, at det kan ramme mig, når jeg ikke kender hende sådan rigtig. Men alligevel.. Jeg har snakket med hende et par gange, og det er slet ikke til og forstå, at det kan ramme så pludseligt.
De har været ude og køre - hende, hendes kæreste, to andre (så vidt jeg ved, hans søster og bror.), da et rådyr springer ud foran bilen. De undviger, og kører ned i grøften hvor de så rammer et træ. Kæresten og hende sidder bagi, og hun dør på stedet. Kæresten er i koma lige pt. og de andre er der vidst ikke sket livsfarlige skader på.
Jeg havde bare brug for og komme ud med det.. Det kunne lige så godt have været dig, mig, en der er tæt på dig?
HUSK SELEN!
R.I.P.