Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opstalding
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 16:35

Hej! Jeg har endelig fået lov at få egen pony af mine forældre! Men jeg mangler et sted at opstalde den.. Kan du hjælpe miig?

Krav:

*Ridehus (Lige meget størelse)

* Fold til min hest

*Det må højst koste 1000 kr. (Helst med foder og/eller underlag)

*Det skal helst ligge i Rødovre, Hvissinge, Taastrup, Greve, Ishøj eller Roskilde. Selfølgelig også, hvis du bor/kender et sted der ligger nogle lunde lige så lagt væk fra Glostrup, som byerne oven over

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 16:47

Du kan prøve at kigge på HN markedspladsen, der er en liste med opstaldnings steder. :)

mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd

mr malle
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 17:42

Tror det bliver svært at finde et sted til 1000,-

Har pony i Roskilde og giver 1895,- pr. mdr.

Der er 20*40 ridehus (lækkert)

og 20*60 ridebane.

Der er folde, ud -og indluk, foder, wrap og halm med i prisen. og selvfølgelig brug af faciliteter..

-Så tror det bliver lidt svært? Har ikke hørt om noget med ridehus til 1000,- pr mdr.

>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

**Med dressurponyen Mr. Malle**

0
0
Svar på denne tråd

Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:04

tror som Isabella at det bliver svært at finde et sted til 1000 kr., tror faktisk det er umuligt, det er dyrt at ha hest inde ved byen.

men held og lykke med at finde et sted(:

Cecilie & Thor

- til døden os skiller (L)

0
0
Svar på denne tråd

Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:29

Cecilie: Nej, det er bestemt ikke umuligt. Jo, måske på djævleøen - men ikke i Jydeland. Min søsters hest har engang stået sådan et sted. xD

Sofie & Cappuccino

- Look into my eyes you will se what you mean to me!

0
0
Svar på denne tråd

Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 23:16

Sofie: Men nu er det på Sjælland inde ved byen, hvor jeg er ret sikker på at det er umuligt at få det til 1000 kr (:

Cecilie & Thor

- til døden os skiller (L)

0
0
Svar på denne tråd

Altså jeg
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 18:34

har min opstaldet for en tusse men det er også i Jylland (generalt billigere) det er med alt: Foder, strøelse, ind og udlukning, der er en lille ridebane - men der skal vist laves en stor en til næste sommer Det skal siges at det er på en privat gård.

Har du overvejet hvordan forholdene skal være? rideskole, privat gård? Hvis du skal have en chance for at finde noget til den pris - skal du nok spørge på private gårde - og så skal de nok være et held hvis de har et ridehus - men så må man jo nøjes med en ridebane - det er sjældent man umuligt kan ride pga af vejret.

Det handler om at priotere - jeg prioterer at min hest skal gå på døgnfold det halve at året cirka og ellers foldtid om vinteren på 12-15 timer ca. Min hest skal trives og så må evt egne ønsker komme bagefter. Hesten er nok ligeglad med ridehuset.

Håber du finder ud af noget og held og lykke med din kommende hest

Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider