Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 yabadoo
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:49

Jeg sad lige og savnede yabsen, da jeg fandt nogle billeder på min com :)

Mener ikke de er vist herinde før (det ved jeg i hvertfald at de fleste ikke er).


Sorry, er godt klar over at det er 2. gang inden for kort tid jeg viser gamle billeder af guld-drengene, men jeg savner dem altså rigtig meget :) så jeg håber i nyder dem lige så meget som mig.


:D


Han er klar :)


Hans smukke hovede :)


Igen :)




Han fik sig nu en helt god hals - men meget forsvandt da han blev kasteret desværre.



"hey dude" :D :D



Lig endelig et billede ind, hvis i også savner en helt bestemt hest rigtig meget :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 rtortootr.
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:52

Han er bare for dejlig! :)

Hvordan kan det egentlig være at han blev solgt fra hende du i sin tid solgte ham til? Har nemlig godt mødt ham med sin nye ejer til et stævne.. :)


Thea & Ursula

Jeg elsker dig!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:53

Ih, han er så lækker!

Jeg kan godt forstå du savner ham :D


» ANNE (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift'
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:56

Thea: iih ja det er han :) Det var fordi hun blev for stor, så han er blevet solgt til en rigtig sød pige.


Anne: hihi, mange tak - det er jeg glad for du forstår :D



Yabadoo og Mie har vundet kvalifikationen til øresunds cuppen, så vi er rigtig stolte her hjemme :D




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 olujhyfrws
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:56

han er virkelig bare flot =D den kan man ikke andet savne ;)


jeg savner denne kamel rigtig meget


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertretete
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 20:59

002-pirat: "kamelen" ser også bare rigtig dejlig ud :) hvorfor har du den ikke mere?




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 gerweefwewf
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:00

Kan godt forstå du savner ham.


Disse to savner jeg enormt.




Har aldrig holdt af nogen hest, som jeg holdte af disse to:'(



::Maja Stade

Orden er for de primitive - kun genier behersker kaos.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut q:
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:01

Kender godt det med at savne /:

-Min gamle hest Ceylon (den brune)

Savnet mere og mere for hver dag der går. Han måtte aflives sidste år juleaften, pga. Hammelshwanz. Han var klart min soulmate, ikke kun i ridningen, men også fordi han hjalp mig igennem min brors kræft.

RIP ceylon, du vil altid være elsket


» Cecilie Atzen «

Nu MED Don Ramiro, som HAR fået navn xD

Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG


0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:04

savner hende rigtig meget:



Vi havde et super stærkt bånd, noget helt unikt sammen , ved desværre ikke hvor hun er nu.. Maglebjergs nixline <3




.. Mie

Cavasjo

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pljyhfgrd
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:05

bla. fordie jg fik nogle problemer med ryggen så jeg ikke måtte ride eller anstrænge min ryg for meget. på det tidspunkt var det meget uvidst om jeg nogensinde ville slippe af med det, så det var dyrt at have en hest stående som bleb mere og mere ked af bare at stå.

samtidig med at hun blev brugt mindre og mindre blev hun jo også sur og kedede sig og jeg kunne slet ikke håndtere hende så jeg solgte hende ...

nu sidder man her med en rask ryg og fortryder man ikke bare satte sig igennem og fik det hele til at passe sammen :P


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 haaan...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:05

Han er da bare en lækker pony :) holder du stadig kontakt med ham? Var det ikke noget med han blev solgt igen, ved du hvorfor han gjorde det igen?


Han er jo bare suuper lækker og man savner virkelig billeder fra dig for tiden :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:08

Hvor er han dejlig :)



En hest jeg savner ufattelig meget er Mi Shakira:










Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålål
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:10

Ham Yabadoo (bliver ved at kalde ham Yabber) er gooodtnok lækker. Respekt til den pony! (;



Jeg savner denne lille hyp - Jonas (; <3


Årh lille basse. Jeg elsker dig (L')


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 ertrtert
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:12

Super skønne heste i savner! Det er hårdt at miste sit et og alt.


002-pirat: årh hvor er det ærgeligt! surt det skulle ske :(


Miiig: ja han er virkelig en skøn pony - og tak!

Han blev solgt pga. Nicolines størrelse, men Mie er også bare en vildt sød pige :)



I får lige 2 af Curly, som også savnes:



iiih hvor han ku hoppe!




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 olkujhytgfr
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:15

ja jeg ville for alt i verden gerne have den tilbage


iiiih altså ! dine gamle ponyer er altså bare så super fine :D


LouIse Frandsen

"Don't you 'sweetie' me!"


DuTørIkkeKlikkeHer

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadfsfsdfsdds
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:15

Ihh han er bare så dejlig :D

2 skønne skabninger jeg savner utrolig meget:

Min elskede Joy Salina, som jeg bare fik et SÅ godt forhold til <3


og Toscha, min overskønne 2'er pony jeg havde i 3 år:

Hun var min lille prinsesse <3



Sissel aka Tiss

Med Jackie.

Joy Salina & Toscha, savner jer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalal...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:48

Ååårh :D


Han er bare såå dejlig !! Forstår virkelig godt du savner ham !!

Jeg savner hende her utrolig meget.. :





Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Aggiore«

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 21:52

'


Årh ha, kan sagtens forstå dig :( Som jeg har sagt før, så syntes jeg simpelthen yabsen er en super lækker og smuk pony, er helt forelsket i ham (: <3 hvis du tager ned og besøger ham tager jeg med ;D hihi ..




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

www.123hjemmeside.dk/hiri- kvadrillehold

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkløøløøklø
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 22:07

Forstår dig godt :/ det er ikke rart, de er begge rigtigrigtig skønne, Curkly kan stadig hoppe højt ;bb


Savner først og fremmest Signe & Beauty, elevponyer som virkelig var stædige, men devar virkelig fantastiske, det var tvillingeponyer, og folk kunne aldrig kende hvilken der var hvilken.. men de var bare... de bedste... Vandt mit første stævne på Signe ++ klubmesterskab, så jeg var jo glad.. ingen billeder desværre :(


Så er der Tulle :



Hun kunne springe, hun kunne alt.. hun var næsten klar til LA, men jeg var nødt til at sælge, og det kostede hende livet R.I.P Tulle


Så er der Emma, tulles føl ...



Jeg ved ikke helt hvad hun laver nu, men det var en jeg red for nogle for ikke lang tid siden...


Så er der lille pegasus, jeg ved ikke hvor han er nu, om han er her, om han er død, eller hvad ? men han var den som ingen turde ride på, han jordede afsted bukkede, en sød lille 3'er på 115 som ham kunne man ikke andet end at sige ja til at ride, så ejg red ham et år... og nu er han bare væk :'( snøft snøft...

Desværre heller intet billede :/






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllll
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 22:20

Jeg savner helt klart hem her rigtig meget:




Havde ham i 4 år - på godt og ondt. Jeg har lært ham alt han kan og vi havde bare et forhold der ikke kan beskrives..

Men jeg var stor til ham, havde ikke tid og måtte heller ikke ride pony længere. Men der er da dage hvor jeg fortryder lidt :/ Men han er hos en pige der hedder Line, og jeg kunne ikke have fundet en bedre ejer til ham. Hun sætter pris på alle hans særheder - et must hvis man skal kunne holde ham ud ;) han er ikke altid helt nem, men hvor jeg savner den pony ..



Katrine (nu uden Åge)




0
0
Svar på denne tråd
 
 aaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 22:37

Årha, man kan nærmest kun smile når man ser billeder af gulddrengene!
Sikke jeg beundrede dem, de er så smukke.

Lyder dejligt med deres kvalikation, forstår godt I er stolte! :)


Hende her går jeg godt nok og mangler meget i min hverdag...





Louise Nørskov

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 23:41

Det er altid svært at sige farvel til nogle man holder af.

Jeg savner Pablo hver dag! Han har altid betydet noget helt specielt for mig, og vi havde et utroligt forhold. Nu står han på Amager, og jeg har desværre ikke set ham i et helt år :(





skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 07:50

Jeg elsker dine gamle ponyer!


Jeg savner hende her rigtigt meget:


Hun blev desværre aflivet i November.


Signeholm.

med hesten Harald <3

distanceponyen Victoria <3

Black Power & Ann Bertha

R.I.P Zenia.

du var fantastisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertertetre
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 15:17

Tak for alle jeres søde kommentare, og sikke nogle dejlige ponyer og heste i har haft!






Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 16:44

Han er altså bare en skøn pony!


Hende her er nok det jeg savner mest i verden..



Måske ikke drømmehesten, men min bedste ven og soulmate.





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07

DSP hingsteføl sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 18:51

Den smukke guldpony, det vil han altid være. Ærgeligt at han hingstehals er forsvundet Den var ellers så flot


Hvordan går det enlig med Curly? Hvem er det der rider ham nu?



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 ertertert
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 19:46

Theæblemos: ja det er bare super ærgeligt. Men han har det bedre som vallak :) Så det må kompensere.

Og mange tka.

Curly bliver redet af en der hedder Lin nu, og han er i Sønderjylland. Det går vidst godt med ham, men han står med en skade - ved ikke om han er blevet ok igen?




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:47

HGLarsen: Ja han har fået et meget bedre hesteliv nu som vallak.

Trist med Curly, men håber da at han er okay igen.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 retertert
Forfatter: 
Dato:  24-06-2008 20:50

æblemos: ja super trist med curly bassen!




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 basse....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 12:56

Ihhh Ham Yab der! ;O Har altid beundret den pony. Da jeg lige kom til JHN blev jeg så misundelig over ham, og ønskede at jeg osse havde sådan en pony! ;P


Savner disse to:


Han har fulgt mig 2 år og lærte mig alt det jeg kan idag.

Han har kostet mig blod sved og tåre! Men det hele værd!

Ville stadig have haft ham idag, hvis ikke jeg fik Risti tilbudt og han ikke havde så dårlige ben!


Du er stdig min nr 1 Benjamin!

Fååck Jeg savner dig!!!

Og den her dreng!

MIn første pony ever! Han var så dejlig. Aner ikke hvordan han har det, men ved han står i Aalborg. Han hedder Denver, så hvis nogen kender ham så skriv gerne..





Stald CaDo:


Mie T Jacobsen.

Rid Fuldblods Araber!

Distance hestenene: F.A Risti Ox 3330 & Cado´s Dakoda Ox 4338



0
0
Svar på denne tråd
 
 ewrtertert
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 14:47

Mie: sikke nogle fine ponyer du har haft! hehe. jeg savner ham sku også, han var noget helt særligt :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 m-b,-,-,-,-
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:29

Tror ikke helt curly er helt på toppen endnu, men så har Lin bare Silver imens ;bb (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er han dog cute :)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2008 16:49

Åårhh, hvor er han cute..


Jeg selv savner Mr. Brandy..

Jeg var på den rideskole jeg gik på før, men blev nød til at stoppe der.. (af "private" grunde)

<'33

(Sidder ikke såå pænt på det billede, da jeg skal til at hoppe ned :P )


Savner ham ;'/


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider