Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvorfor så stor prisforskel til stævner?
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 00:04

Jeg sider her og undre mig over den store prisforskel der er til stævner, både med hensyn til indskud og også med opstaldning.

Bornholm holder i slutningen af september et stort 3-dags military stævner med nordisk cup for både juniore og pony ryttere. Her koster en start for 3 dages ridning 250kr og opstaldning fra torsdag til søndag koster 400kr inklusiv udmugning. Det er sq da billigt!

Synes da tit bare opstaldningen til almindelige stævner koster 1000kr for en weekend. Hvordan kan dette lade sig gøre ?

Det er selvfølgelig muligt at Bornholm laver de lave priser for at lokke flere folk til, men de andre militart stævner jeg har set propotioner til holdes prisen på de 600-700 kroner.

Samtidig sider jeg her og skal melde til ganske almindeligt klubstævne uden doteringer, der koster en start 90kr

Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3

Horses are scared of 2 things:

• Things that moves
  • Things that don't
0
0
Svar på denne tråd

Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 00:10

Jeg kan sige på vegne af distrikt 6, at det er for at lokke folk til ;) Normalt har vi kun 4-5 pony ryttere til vores landsstævner som ikke er fra Bornholm. Det er simpelthen hamrende ærgerligt!

(OG NØØØØØØJ, hvor ville jeg gerne have været med til det stævne - det ligger 500 meter fra hvor jeg boede )

Amanda&Björk

Team Korshøje

Roskilde festival '08, skal du?

0
0
Svar på denne tråd

Ahaa...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 01:16

Ah, tænkte jeg nok ;)

Og som rytter brokker man sig bestemt ikke, når det er til så fornuftige priser (især ikke når forældrene afholder alle kørselsafgifter, og jeg dem til hesten)

Men mon ikke der kommer lidt flere i år nu når der bliver holdt Nordisk cup ?

Kan du ikke få et lift med der over? Ishesten kunne måske gå en lille klasse ;)

Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3

Horses are scared of 2 things:

• Things that moves
  • Things that don't
0
0
Svar på denne tråd

Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 09:48

hihi, det kunne nu være sjovt :D hvis jeg kan få fri, kan det godt være at jeg kommer og kigger :)

Ja, det er jo kørselsafgifterne der er de dyre :D så er det sgu en fed løsning for dit vedkomne :P

Amanda&Björk

Team Korshøje

Roskilde festival '08, skal du?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider