Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Passer vi godt sammen?
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:12

Hej hej.


Jeg ville høre om i derude synes at Primus og jeg er et godt par? Altså ser jeg for stor ud/lang ud?







Hun er ca. 160 høj og jeg er der omkring 1.74




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:12

Synes I passer helt fint sammen i størrelsen


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijhygfde
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:13

(Y) perfekt!



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålållåå
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:37

Anne :D Det er tusind år siden jooo! ^^

Nå, men til dit spørgsmål: Synes I passer perfekt sammen. Selvom han umiddelbart lyder alv i højden til dig, så er han tilbast "robust" af bygning, til at det ser helt fint ud. Synes det ser, ja, perfekt ud ^^ Og hvor er han dog charmerende :D Er det din egen eller en du rider? Hvad med Lokka, har ud stadig hende?


Hvis du liiige har svært ved at placere mig - Julie der havde Bacardi engang :p




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo jo kan skam sagtens huske dig...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2008 22:51

Julie:) Det er altså en HOPPE!!! Med meget stort h endda!


Jo har skam stadig gamle Lokka, eller det vil sige at hun er lånt ud.. Supreme rider jeg så engang imellem, og er ved at kigge efter hest så deeeet;)




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 fkgkglkk
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:06

jeg synes i passer perfekt:o)


line porsby.

kiks & canoon, fordi jeg elsker jer <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:49

Syndes ikke at der er nogen former for problemer, dine ben går jo lige til maven



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Anne
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 20:27

I passer da rigig fint sammen, tænker du på at købe hende?

sikke en fin strand du rider på, det skulle vel ikke være nogle små brune heste hun har fået øje på?




MVH Lise, Oskar og Tenor!

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 20:30

I passer fint nok sammen, men jeg troede det var en pony



____________________________
Kia;
It's hard to give up the one you never thought you'd leave.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 21:17

i passer fint sammen. også i størrelsen :p


- emmaborum.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 21:23

jeg synes også i passer perfekt sammen i størrelsen :)


- min mening (:


fionabona

- med part på kiara

0
0
Svar på denne tråd
 
 gggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 21:56

syntes det er helt fint


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 perfekt
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 06:58

Jep , som de andre siger: perfekt ! :P



Jeg er den gamle "Tigeren" ;)

Navnet "x-factor" stammer fra hesteverdenen ;)<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lise...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 21:11

Ja jeg tror hun fik øje på sådan nogle heste der går nede ved fjorden..


Nej, men leder efter hest og ville bare høre om jeg så stor ud til en hest på 1.60;)




Anne

Lokka, Supreme & Pearl

0
0
Svar på denne tråd
 
 anne...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2008 01:19

Ja, opdagede jeg også lige bagefter, upsi :b


Ah okay ^^ Herligt du stadig har Lokka :D Held&lykke med at finde hest ^^




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider