.. ja hitorien er at for omkring 4 år siden, solgt vi mit "barndomshjem", for at flytte til de lækreste gård i Toreby, hvor vi havde plads til heste osv 
Og har virkeligt nydt at bo her, men det er alligevel ærgeligt at vi bor så langt væk fra alting! Og jeg tænker da tit på at vi ikke skulle have været flyttet, da vores gamle hus lå lige 2-3 min fra alle mine veninder, 5 min fra tog, 10 min fra byen og den skole jeg skal starte på her efter sommerferien.
Vi har også længe gået og gerne ville sælge vores hus her, da det er for dyrt for os at bo i sådan som det ser ud nu, så vi ville gerne tilbage i et hus noget ligende det vi havde, for så ville vi få råd til mere - Og så igår skete det fantastiske, min far faldt pludselig over vores gamle hus, var lige blive sat til salg
- Vi kunne alle godt tænke os at flytte tilbage, da det er et hus som betyder meget for os alle. Blandt andet også fordi det er min fars barndomshjem (min farfars far byggede det) - Så nu har min far skrevet til ejndomsmægleren, omkring prisen. Så hvis de vil gå ned i pris, og vi kan få solgt vores hus, kan det være vi skal tilbage til mit barndomshjem


- Vores hus nu

Og vores gamle hus - Med vores elskede savnede spabad 