Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Når barndomshjemmet er til salg!
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 15:52

.. ja hitorien er at for omkring 4 år siden, solgt vi mit "barndomshjem", for at flytte til de lækreste gård i Toreby, hvor vi havde plads til heste osv :)

Og har virkeligt nydt at bo her, men det er alligevel ærgeligt at vi bor så langt væk fra alting! Og jeg tænker da tit på at vi ikke skulle have været flyttet, da vores gamle hus lå lige 2-3 min fra alle mine veninder, 5 min fra tog, 10 min fra byen og den skole jeg skal starte på her efter sommerferien.


Vi har også længe gået og gerne ville sælge vores hus her, da det er for dyrt for os at bo i sådan som det ser ud nu, så vi ville gerne tilbage i et hus noget ligende det vi havde, for så ville vi få råd til mere - Og så igår skete det fantastiske, min far faldt pludselig over vores gamle hus, var lige blive sat til salg - Vi kunne alle godt tænke os at flytte tilbage, da det er et hus som betyder meget for os alle. Blandt andet også fordi det er min fars barndomshjem (min farfars far byggede det) - Så nu har min far skrevet til ejndomsmægleren, omkring prisen. Så hvis de vil gå ned i pris, og vi kan få solgt vores hus, kan det være vi skal tilbage til mit barndomshjem ;) ;)


- Vores hus nu


Og vores gamle hus - Med vores elskede savnede spabad


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeres...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:42

jeres gamle hus er sejt hehe


» Signe & Stella «

-.Stella du betyder alt-.




Du tilføjer mig bare:

signe@ejlskov-fyn.dk



-Skriv i min gæstebog <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijhgh
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 16:48

ej hvor dejligt =D


held og lykke med det ;)


om 2 år flytter jeg måske og jeg kan virkelig ikke vente! jeg har aldrig rigtig haft den følelese af at jeg passede ind her, og jeg hader det hus jeg bor i :P



» Loυιse Lυlυ Frandsen B-)

Uden Hále Bob & Perle de Phantomic


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 17:31

Ja, jeg savner også mit barndomshjem :')


;D
"Jeg er den mælkesnitte, der venter på dig."

[Citat: Sovsehund aka AnnSofieDK]

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 17:32

synes da det lyder super dejligt hvis i flytter hjem igen.

det lyder som om det er det du aller helst vil - og så er det da bare med at gøre det


krydser fingre (;


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 17:41

Jeg har aldrig prøvet at flytte, så den fornemmelse kender jeg ikke..


Jeg synes klart jeres nuværende hus ser rarest ud, men det er jo en smags (og penge) sag...


Hvor ligger det hvide hus?



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdsadsads
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 19:45

mit barndomshjem blev taget fra os pga mine forældres konkurs. Dét var hårdt.




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgfdgfdgdfgd
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 21:23

Line: Det hvide hus ligger i en lille by der hedder Sundby, nogle kilometer ffra hvor vi bor nu :)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 21:34

det lyder da rigtig dejligt, men Damn det hus i bor i nu er lækkert. (;
Jeg er også flyttet 5 km. fra byen ude på bøhlandet og jeg kan IKKE have hest eller dyr. Så nedern!
^ ville ønske vi flyttede ind til byen igen (;


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 okay...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2008 22:19

Så er det jo ikke så langt i skal flytte :-)



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tarzan
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 17:39

flyttede også fra mit barndomshjem for 1 år siden d;

men jeres hus nu ser rigtigt lækkert ud, men kan godt forstå du glæder dig til at komme tilbage hvis du gør. :)


» sagde emma (;


0
0
Svar på denne tråd
 
 ujfgbjbvjkvj
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 17:47

Hvis i flytter så behøver du heller aldrig bekymre dig om at køre i sø'en med have traktoren ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 18:58

haha, jeg tænkte præcis det samme som rikke!


jeg flytter fra mit barndomshjem, her snart. Vi har det tilsalg, og selvfølgelig vil jeg savne det - men jeg ved det er det bedste at gøre. Jeg kommer til byen, oplever noget andet osv.
;)



sagde:
Æææmilie d;


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgfdgdfgf
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 19:27

Rikke: Hahah nej det er lige det ;) Jeg tør slet ikke nærme mig søen mere, er så bange for at falde i den, eller køre i den når jeg slår græs ;D


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 20:19

Jeg savner os mit barndoms hjem. Det vildt fedt.

Det betyder meget for mig selvom det længe siden vi boede der . Vi boede der nemlig den gang min mor levede Savner hende helt vildt.


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider